Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Söpön pörröinen kitarapalstan jouluketju (mitä saat lahjaksi?)
1 2 3 4 5
Vladi
21.12.2012 13:54:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin mussukat, kun kerta uusi Mayakalenteri on löytynyt ja sen myötä maailmanloppu on peruttu, on aika kääntää katseet jouluun, jota ei tietääkseni ole vielä toistaiseksi cancelloitu.
 
Tuoko pukki tänä vuonna kovia paketteja? Järjestikö vaimo kaikkien aikojen jouluyllätyksen myymällä kaikki kamasi ja ilmoittamalla joulun vietettävän anoppilassa? Onko capo kaikkien aikojen paras joululahja?
 
Sana on vapaa, tyyli pörröinen.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Vladi
21.12.2012 13:58:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin itse aloittaa:
 
Yksi joulupaketeistani saapui jo muutama viikko sitten. Söpön pörröinen Bluetone VH Custom combo ilmestyi ovelleni ja pyysi päästä asumaan. Komeasoundinen combo, josta löytyy aivan mahtavat rokkenroll-soundit ja yllättävän komeat cleanit myös. Meidän suhde on vielä tutustumisvaiheessa, joten emme vielä tunne toistemme kaikkia puolia. Alku on ollut erittäin erittäin lupaava.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Juzpe
21.12.2012 14:00:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BKP:n stormy monday pari on tulossa, tosin jouluksi ei kerkiä. Sä saat muuten vladi multa pari soundivertailua joululahjaksi. :D
 
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
Vladi
21.12.2012 14:04:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: BKP:n stormy monday pari on tulossa, tosin jouluksi ei kerkiä. Sä saat muuten vladi multa pari soundivertailua joululahjaksi. :D
 
Ai niin ne! :D Paketoihan sitten huolella!
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
MikaHekkanen
21.12.2012 14:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Järjestikö vaimo kaikkien aikojen jouluyllätyksen ilmoittamalla joulun vietettävän anoppilassa?
 
Tämä tapahtui jo useampi vuosi sitten, minua ei tosin kutsuttu paikalle vaan pikemminkin kiellettiin tulemasta.
 
Itse joudun siis lahjattomuudestani kärsimään, mutta jo pikkaisen etukäteen hankin itselleni lahjaksi oikein mainion soittimen, hyvin pidetyn ja rakkaudella soitetun Epi LePan. Pojullani oli 7-vuotissyntymäpäivä viime viikolla ja paketista löytyi lasten mitoituksella oleva Harley Da... Benton Strato.
 
Jouluahdistusta lähden pakoon äitini höyryävien lihapatojen ääreen, joten kun tapanina palailen kotiin olen itse varmasti melkoisen pehmeä paketti.
 
I am not young enough to know everything. - Oscar Wilde
Todd
21.12.2012 14:09:20 (muokattu 21.12.2012 14:09:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osamaksulla Bad Monkey.
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
McNulty
21.12.2012 14:11:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todd: Osamaksulla Bad Monkey.
 
Komponentti kerrallaan vai? :)
 
For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest.
Ikosaedri
21.12.2012 14:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monotron Delay löysi tiensä lelukoppaani. Liekö enemmän syntymäpäivälahja itselleni näin loppuvuodesta syntyneenä, mutta joulun alla kuitenkin =).
 
Mihin se kaikki aika monotronin kanssa häviää?
 
teukka
21.12.2012 14:19:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin itselleni Jackson KV1 Korinan...
 
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Krice
21.12.2012 14:22:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin Arturia Analog Laboratory softan, jossa on muutama VST-syntetisaattori. Ei ole vielä tullut. Muutakin "studio"-kamaa tuli hankittua eli Zoom B3, jolla kuvittelen saavani hyvät bassosoundit ja Polytune, kun huomasin, että viritysmittari on nauhoituksiin kätevä enkä varmaan käytä enää Tonelabia nauhoituksiin (eikä sen viritysmittari ole kovin hyvä).
 
elsewhere
21.12.2012 14:30:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on kauniin virtaviivaisen AVRI Jaguarin kanssa treffit heti joulun jälkeen. Jos meilla synkkaa, saamme toisemme ikiajoiksi.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Dundee
21.12.2012 14:38:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin basson...
 
"Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja."
powertrip
21.12.2012 14:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni hyvää joulua toivottaen - Fender CS Deluxe Strato
 
pappasfin
21.12.2012 14:54:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti mulla on jouluna hyvä mieli ja kivaa kuin myös perheelläni.
Toivon sydämmestäni muusikoiden.net ja ihan kaikille todella mukavaa joulua
ja iloista mieltä.
 
Mulle ei varsinaisesti ole tulossa mitään joululahjaa kun jo sain hyvissä ajoin hankittua tuon Gibsonin LP stankun 2012, siinä sitä riittää lahjaa kerrakseen.
 
Toki sitä kuolaa aina kaikenlaisen kivan kaman perään mutta järki sanoo että stop ja jos ei sano niin pitäisi varmaan perustaa sellainen eräänlainen AnonymousMusaHolistic kerho AMH, jossa vieroitetaan ainaisesti uusien kamojen perään kuolaamisesta ;)
 
Mutta joo, mulle lahjana vaan tällä erää hyvää mieltä ja muuta kivaa
 
PappaSFin
blues guitar
21.12.2012 15:00:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mauri Kunnaksen Piitles
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
MadMatt
21.12.2012 15:03:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ile Kallion kirja
 
julkke
21.12.2012 15:08:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden kielet eli 25 settiä
 
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Hi-Power
21.12.2012 15:14:49 (muokattu 21.12.2012 15:24:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarabanjon...sitä mä oon aina halunnu...(tai no vuodesta 87) ja ny tuli sen aika ku en muuta enää keksiny
Niinno tietysti asiaan vaikutti se että Strato jonka ostan tai ainakin alustava kauppa on sovittu lähti maahantuojalle(Ruotsiin???) korjatteille ja sen saa vasta joskua ens/seuraavassa kuussa :)
 
Lancelot
21.12.2012 15:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin itselleni lahjaksi Korgin Pitch Clip Tunerin.
 
Little Savage
21.12.2012 15:30:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mitään. Otin kaikki joulun alla ostamani kamat heti käyttöön.
 
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «