![]() 25.09.2012 13:32:28 | |
---|---|
KESKUSTELEN ITTENI KANSSA keskustelen itteni kanssa aivan kuin meitä ois kaksi yhteisymmärrys säilyy aina paremmin niin keskustelen itteni kanssa siinä tullut oon taitavaksi harvemmin riidellä täytyy mennäänkö naimisiin vainajat nousee kryptoista ja vaikka on sanailu kryptistä minä ymmärrämme toisiamme vainajat nousee haudoista, oon va- paa ihmissuhteiden raudoista minä rakastamme toisiamme keskustelen itteni kanssa, ei tuu pakkeja, aina käy flaksi peittelen itteni sänkyyn suukottelen tainnoksiin vainajat nousee kryptoista ja vaikka on sanailu kryptistä minä ymmärrämme toisiamme vainajat nousee haudoista, oon va- paa ihmissuhteiden raudoista minä rakastamme toisiamme | |
![]() 26.09.2012 11:33:25 (muokattu 26.09.2012 12:19:42) | |
Nyt kun tää ketju näyttää lopullisesti kuihtuneen kokoon, niin pitäiskö ylituomarin pikkuhiljaa alkaa julistaa itseään voittajaksi. Voitonjuhlallisuuksien taustalla vois vaikka soida toi alla oleva teksti hymniksi sävellettynä. Ellei joku muu sitten keksi tilanteeseen jotain paremmin sopivaa. SONNINTA SONTAA ajatus syntyi jo baarissa nyt paskat on lavuaarissa kai kämppikset kohta sen haistaa tai viimeistään silloin kun aika on tullut jo aamiaismunakkaat paistaa puhe on siis tiskialtaasta tää sekoilu johtunee maltaasta en kepposten tekoo voi laistaa niin armoton on linja mun vai oisko kohtalo kiihdytän ohituskaistaa tää on mun omaa maailmaa ei siihen toiset ruikkia saa mun on oltava hyvä ees jossakin ja näkeehän sen nyt jo tossakin että tää on todellista huonoutta tää on sonninta sontaa rakastan vallantunnetta et diggailla saa ossi runnetta jos tahdot mun kaiffaks tai viereen sun diggailtava on mua ja nauraa vitseilleni tai jos mä rupeen piereen tää on mun omaa maailmaa ei siihen toiset ruikkia saa mun on oltava hyvä ees jossakin ja näkeehän sen nyt jo tossakin että tää on todellista huonoutta tää on sonninta sontaa jee-e-eee näin sontasta ei oo montaa jee-e-eee e-ee voi mahdotontaa-a-aa a-aa tää on mun omaa maailmaa ei siihen toiset ruikkia saa mun on oltava hyvä ees jossakin ja näkeehän sen nyt jo tossakin että tää on todellista huonoutta tää on sonninta sontaa hei jengi, etsä tajuu eiks teilloo nytten hajuu en syötä köyttä, en pajuu tää on aidosti rajuu absoluuttisen sonninta son-son-son-on-on-on-n-n-nt-nt-t-t-taa asia selkee o-kei pfft, pruit pyyhkimään | |
![]() 01.11.2012 12:07:50 | |
Hanuriin: Hevonen Hevonen on tuulahdus rikkaiden maailmasta pelataan tennistä ja golffia se on vasta alkua kun oikein rikkauksissa ryvetään Hevosen selästä köyhän paikka näytetään Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Jee jee jee jee hevosen paskaa Hevosen paskaa (KAIKKI MUKAAN!) Hevosen paskaa (KÄDET ILMAAN!) Hevosen paskaa (HEVOSEN PASKAA!) Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Mä tiedättekö tein tästä ihan oikean kappaleenkin! Onko kukaan muu tehnyt tähän ketjuun postaamastaan sanoituksesta kappaletta? http://www.mikseri.net/artists/finningtelligens/hevonen/523194/ Tein vähän lisää sanoja, joten päivitetäänpä sanoitus vielä kertaalleen: Hevonen Hevonen on tuulahdus rikkaiden maailmasta pelataan golffia ja tennistä ja se on vasta alkua kun oikein rikkauksissa ryvetään Hevosen selästä köyhän paikka näytetään Hevonen hevonen hevonen hevonen Kaviot kolisi ja suihkulähde solisi Se se jotain olisi jos olis ratsupoliisi Mut sen eläin tuottaa biojätettä säkillisen Viranomainen ei siivoa vaan poistuu ori korskuen Hevonen hevonen hevonen hevonen Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhät kyykkyyn nöyristelkää Kun meikä ratsastaa Hei älkää tulko yhtään lähemmäksi ettei ruma tartu muhun kyllä sossu teistä huolen pitää ne ei katso rotuhun Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Köyhän täytyy kunnioittaa hevosen paskaa Hevonen hevonen ravihevonen se on hevonen Hevonen laukkaa Hevonen haukkaa omenaa Hevonen laukkaa Hevonen haukkaa kauraa Hevonen laukkaa ja laukkaa ja laukkaa ja laukkaa | |
![]() 01.11.2012 12:22:09 | |
Hanuriin: Mä tiedättekö tein tästä ihan oikean kappaleenkin! Erinomaista. Jos tästä jotain "vikaa" tahtoo etsiä niin musiikkikappaleesi on oikeastaan aika hyvä vaikka sanoitus on todella huono. Jos vielä kehität osaamistasi musiikkipuolella huonompaan suuntaan, voit alkaa lähettää näitä myös Maailman hunoin musiikkikappale -keskusteluun. A man with lots of uncorrected personality traits. | |
![]() 01.11.2012 12:52:47 | |
velipesonen: Erinomaista. Jos tästä jotain "vikaa" tahtoo etsiä niin musiikkikappaleesi on oikeastaan aika hyvä vaikka sanoitus on todella huono. Jos vielä kehität osaamistasi musiikkipuolella huonompaan suuntaan, voit alkaa lähettää näitä myös Maailman hunoin musiikkikappale -keskusteluun. Heh :) harvemmin neuvotaan että "kun tämän teet vielä vähän huonommin niin sitten alkaa olla hyvä"! | |
![]() 05.11.2012 11:33:10 | |
WANHAIN GANSAIN SUGUBOOLIWALISTUSLAULU Ken kohtaapi sen joutsenein ainoain Jok' liihoittaapi siipiään kuin ma airojain Tai jahtaapi lammaista waiwaista Ei pidä walloin käydä ja sutta syödä Eikä missään nimessä yhtyä hewoiseen Eikä missään nimessä yhtyä hewoiseen Kas alhohon ma tieltäin pois lennän Jos polohon tamman nyt siemennän Ja kuolohon astelen palellen Ei pidä walloin käydä ja sutta syödä Eikä missään nimessä yhtyä hewoiseen Eikä missään nimessä yhtyä hewoiseen Kansa raivostui. | |
![]() 05.11.2012 22:50:19 | |
Kun katson lasta nukkuvaa Ymmärrän kuinka haurasta ja katoavaa on kaikki mikä elää saa Minne menemme kun päättyy tie? Mihin portti unen loputtoman vie? En sinne tahdo saapua , en tahdo tietää vastausta ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Mullassa ruokana matojen tuhansien pienien niljakkaiden otusten aamu, lounas, illallinen iltapala sinä olet matojen ruokaa sinä olet matojen ruokaa RUO-KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ihmisulostekerrostumat sulavat keväisessä kalmistojen lumessa kuollessasi paskannat housuusi ja perikunta lunastaa optiosi Heikompi aines lisääntyy Saunassa nuoriso hikoilee Heikompi aines lisääntyy Lapsilisät käytän luoteihin Heikompi aines lisääntyy Todellisuus vierasta nuorille Heikompi aines lisääntyy Rikkaiden sukurutsatalkoot alkaa! Heikompi aines lisääntyy Optiot suojaavat luodeilta Heikompi aines lisääntyy Rukoilkaa kuopan reunalta Heikompi aines lisääntyy! YYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGH Julkinen sektori, joka mun kouluni kustansi se pitää lakkauttaa heti eikä huomenna Kirjoittaa neitseellinen poika jossain kaukana ekonomisti-isin ja äidin kodissa suojassa näppäimistön takana Heikompi aines lisääntyy Te ootte nuoriso, te ootte tulevaisuus Ja tulevaisuudessa tekin ootte ihmisulostekasojen alaista madonruoka a la cartea! Nähkää itsenne vain tulevana ruokana Nähkää itsenne vain ruokana HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Heikompi aines lisääntyy Heikompi aines lisääntyy Herra kyykyttää alaisia Kunnes luodit tekee sinisistä punaisia _*kommentti* Ihan ehdoton pohjanoteeraus nyt minulta :D | |
![]() 09.11.2012 14:26:51 | |
RAKSU IHKU RAKKAUTEMME VUOLAS VIRTA EI KUULLOSTA ENÄÄN TUOREELTA AIKUISTEN OIKEASTI KERRON SULLE AIKAMME ON KULKEA SUUNTIIN KUN TUULI JOKA PUISSA HUUTAA KUIN KENKÄ JOKA EI SOVI JALKAAN AIKUISTEN OIKEESTI NYT BEIBI EMME KUULLOSTA ENÄÄN TUOREELTA no is any good musics maked anymore... | |
![]() 09.11.2012 22:35:39 | |
Jee meikä diggaan. Aikuisten oikeesti. A man with lots of uncorrected personality traits. | |
![]() 10.11.2012 15:47:06 | |
Talvi Vaara Talvi on taas ovella Ei puissa kasva naavaa Purot on kuin ilmeesi Happamat ja uraaniset Oi Kainuu, nälkämaamme Missä olet vuosien päästä Hapannut kuin sitruuna On purosi kuivanneet Kuin silmäni voisin kuivata Jos ei niitä kirvelisi Voisin naavoja kaivata Jos en olisi niin busy no is any good musics maked anymore... | |
![]() 26.11.2012 01:12:40 | |
Pierin lentokoneessa haisin putkessa ilmojen halki Naiseni torui minut esti enemmän juomisen Ilmojen halki haisin kotia kohti ribalin maailmalta kotiin sain vain Harmissani pierin lisää vieressä kepeän neitosen Ilmojen halki haisin kotia kohti ribalin maailmalta kotiin sain vain. Kävelin sumussa koulun ohitse. | |
![]() 26.11.2012 07:36:18 | |
Lennun teksti on aikamoisen poeettinen ja sävykäs, ei voi olla äärimmäisen huono. Pieruja käsittelevää kirjallisuutta en ole kompetentti arvioimaan. A man with lots of uncorrected personality traits. | |
![]() 26.11.2012 19:57:18 | |
velipesonen: Lennun teksti on aikamoisen poeettinen ja sävykäs, ei voi olla äärimmäisen huono. Pieruja käsittelevää kirjallisuutta en ole kompetentti arvioimaan. Etkös sinä juuri niistä ruumin eritteistä täällä ole eniten kirjoittanut? Luulisi olevan tuntemusta asiasta...... Don't be a drunk without BlackOut!
http://www.mikseri.net/blackoutcorp | |
![]() 30.11.2012 20:45:49 | |
Oottelin bussia kylmässä ja ajankulkuksi mietin tekstiä ulostamisesta, aihe on totaalisen aliarvostettu ja ansaitsee arkisuutensa vuoksi enemmän huomiota. Pierut, on kakkahiukkasia Pierut, on kakkahiukkasia Sun kakka, se leijuu ilmassa Sun kakka, se leijuu ilmassa Pieru, ei jäädy pakkasella Pieru, ei jäädy pakkasella Sun pieru, se housuja lämmittää Sun pieru, se housuja lämmittää Sun pyllystäsi kuuluu joskus ääni, sieltä haju tulee hetken päästä nenääsi Sen haju on sun ruoan mukainen , sen haju on kakkainen ja tunkkainen Mallityttö, taikka raksa-äijä Kaikki pieree aivan joka päivä Kaikki kakkaa se on päivänselvää , siis kuunnelkaa ja ihmetelkää Pierut, on kakkahiukkasia Pierut, on kakkahiukkasia Sun kakka, se leijuu ilmassa Sun kakka, se leijuu ilmassa Piukkapeppuinen hottimimmi, paskalla käy kuin sinäkin Ootpa läski, tai tosi timmi paskalla käyt myös sinäkin paskalla käyt myös sinäkin paskalla käyt myös sinäkin... | |
![]() 19.12.2012 10:13:39 (muokattu 19.12.2012 10:14:30) | |
Suudelma on surullinen tapa päättää rakkaustarina, halaus yksi hetki, lupaus paremmasta lopusta Sinä olet lentämässä taivaarantaan verenpunaiseen, värinäsi vuoto joka ajatuksiasi ohjailee Miksi järkytyit kun sanoin etten käytä maitoa mun kahvissa? Miksi luulit etten enää sinun vartaloasi mä halua? Luulin sinun olevan se joku jonka kanssa, voisin olla tylsä keskiluokkainen tollukka Luulin sinun olevan se joku konka kanssa voisin maksaa pois vanhan Audin osa-maksua Mut sä lähdit, minut jätit tänne nukkumaan Näenkö mä susta kohta enää, kaunista untakaan? Appelsiini maistuu talvisin aina paremmalta kuin kesäisin, haluaisin banaanien tuoksuvan kuin silloin ennenkin. Minä luen lehteä ja kuvittelen maailman loppuvan , kaikki alkaa alusta ja kuulen vielä sinun sanovan: Miksi järkytyit kun sanoin etten käytä maitoa mun kahvissa? Miksi luulit etten enää sinun vartaloasi mä halua? Luulin sinun olevan se joku jonka kanssa, voisin olla tylsä keskiluokkainen tollukka Luulin sinun olevan se joku konka kanssa voisin maksaa pois vanhan Audin osa-maksua Mut sä lähdit, minut jätit tänne nukkumaan Näenkö mä susta kohta enää, kaunista untakaan? Hampaitani särkee, en tartu porkkanaan. Sen pureminen tuntuu, niin kovin kurjalta. Valkokastiketta valuu suupielistä, lounaslasagnette oli vastenmielistä Kaadan kahviin maitoa, se mua inhottaa , muutokseni sinua taatusti kiihottaa Valkokastikkeessa oli liikaa valkeaa, on ulkona nyt joulu, ja sysimusta maa Laa la laa la laa laa Laa la laa la laa... | |
![]() 19.12.2012 23:25:36 | |
Kiitos, tekee mieli viillellä itseä Siitä kohtaa jota joskus kosketit Näppäimistösi kautta väräytit Teit kasvojeni taa aivokuumeen no is any good musics maked anymore... | |
![]() 20.12.2012 05:45:38 | |
kYLLÄ Lähtee! Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega | |
![]() 21.12.2012 08:38:40 | |
Mustikanlehtiä mummon hatussa, hautajaissaattueen hilpeä nauru. Siitä on viikko kun hän kävi suihkussa, pesemässä elämän iholtaan. Mitä sinä katsot, mitä sinä katsot. Mitä sinä näet peilissä? Mitä sinä katsot, mitä sinä katsot. Mitä sinä näet peilissä? Katsooko sinua kuihtunut luuta, lakaisee kielletyn lattian. Huudatko koskaan keskellä yötä, sappikivien vuoksi? Rakastelimme, Sveitsiläisessä alppimajassa, jossa tuoksuu kuoleman myskinen haju. Taustalla puna-armeijan kuoro, lauloi lauloja työläisten kansainvälisestä solidaarisuudestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... | |
![]() 21.12.2012 20:44:17 | |
dts oikeasti, sä tapat mut, lopeta! :D no is any good musics maked anymore... | |
![]() 21.12.2012 20:47:58 | |
Aikamoisen täydellistä joten nyt voisi vakavissaan pohtia uusia konsteja. Jos vaikka sotkisi teennäisyyteen vähän rehellisyyttä joka ei kuitenkaan ole rehellistä. Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)