Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaranrakentajia Lahdessa?
1
topotoo
09.12.2012 16:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäinen alusta loppuun saakka tehty lankkukitara lähestyy säätövaihetta, joten ajattelin kysellä löytyiskö Lahden seudulta joku, joka olisi tehnyt näitä enemmän ja voisi näyttää kädestä pitäen nauhojen hiomista ja antaa vinkkejä ennen kuin pistän petsit puuhun ja lakat pintaan.
 
Ihan muutenkin olis kiva viritellä jonkinlaista harrastekerhoa asian tiimoilta..
 
Fingers_Tied
09.12.2012 17:40:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen itsekkin pohtinut jonkinsortin puoliakustisen skeban väsäilyä, niinkin villi idea käyny mielessä, että rakentelis Hollowbody Explorelin. Olet ite tehny kaulat ja kaikki vai pelkästään rungon ?
 
topotoo
09.12.2012 19:24:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fingers_Tied: Hei, tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen itsekkin pohtinut jonkinsortin puoliakustisen skeban väsäilyä, niinkin villi idea käyny mielessä, että rakentelis Hollowbody Explorelin. Olet ite tehny kaulat ja kaikki vai pelkästään rungon ?
 
Koko keppi kauloineen. Onhan tuossa vielä työtä, mutta ihan lupaavalta näyttää.
 
Fingers_Tied
09.12.2012 23:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koko keppi kauloineen. Onhan tuossa vielä työtä, mutta ihan lupaavalta näyttää.
 
Irtokaula vai ihan kiinteetä puuta koko skitta ? Vois melkeimpä joskus tulla kahtelemaan ja kahtoo, jos vaikka itekki lähtis samaa hommaa väsäilee. Puoliakkarin rakentelu kiinnostaisi kovasti.
 
topotoo
10.12.2012 16:18:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fingers_Tied: Irtokaula vai ihan kiinteetä puuta koko skitta ? Vois melkeimpä joskus tulla kahtelemaan ja kahtoo, jos vaikka itekki lähtis samaa hommaa väsäilee. Puoliakkarin rakentelu kiinnostaisi kovasti.
 
Mä laitoin profiilikuvaksi tekeleeni. Nykyisin on jo nauhat ja tallakin paikoilla. Tänään sain tehtyä hieman mikinkoloa.
 
Läpistö
20.12.2012 17:31:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

topotoo: Mä laitoin profiilikuvaksi tekeleeni. Nykyisin on jo nauhat ja tallakin paikoilla. Tänään sain tehtyä hieman mikinkoloa.
 
Pistäpä viestiä nimimerkille okabass, säädelly mun kitaroita ja vahvistimia ja ties mitä. Osaava mies kaikkinensa.
 
http://www.myspace.com/sinkinmonks
jazbaz
21.12.2012 22:30:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkyläisen Ari hoitaa homman kivasti.
Toimii myös maikkana kansalaisopiston sähkökitaran rakennus kursseilla ja on käynyt Ikaalisen opistot ja kaikki.
 
"Bass sings Bles-sings"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «