Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ovatko bändipaidat juntteja?
1 2 3 4 5
aalataur
17.12.2012 21:24:18 (muokattu 17.12.2012 21:27:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin tässä väitteitä, joiden mukaan bändipaitoja on soveliasta käyttää vain bändin keikalla, muualla ne ovat juntteja ja vertautuvat urheilujoukkueiden paitoihin. Muuan henkilö sanoi, ettei hänkään käytä Ahti Sillin paitoja ja mainosta Ahti Silliä, vaikka se onkin hänestä hyvää.
 
Mitäs porukka mieltä tästä? Itse kyllä käytän bändipaitoja arkipukeutumisessani, vaikken niitä häihin tai hautajaisiin päälleni sentään vetäise. Mielestäni hyvä tapa informoida ympäristöä siitä, ettei kuuntele paskaa musiikkia ja monet niistä ovat hienojakin.
 
http://hikipedia.info/wiki/Tilutus
Milkop
17.12.2012 23:30:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aalataur: Mielestäni hyvä tapa informoida ympäristöä siitä, ettei kuuntele paskaa musiikkia
 
:--------D
 
Jos ne ovat jonkun mielestä juntteja, niin mikäs siinä. Jos eivät, niin mikäs siinäkään. Bändipaidat ovat mielestäni ihan jees arkivaate. Virallisempiin tilanteisiin sitten kauluspaitaa ja krakaa tahi ihan pukua.
 
Jotenkin vähän absurdi koko topic. Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt koskaan on muutenkaan ollut? (tähän se badass-jpg)
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
aalataur
17.12.2012 23:37:54 (muokattu 17.12.2012 23:39:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt koskaan on muutenkaan ollut? (tähän se badass-jpg)
 
Näinhän se on. Aina on joku kenoturpa snobi jossakin, jota ei miellytä. Itse näkisin että bändipaitojen rinnastaminen johonkin Kiitos-paitoihin, Karjala-lippiksiin tai jäkiekkopaitoihin kertoo vähän henkilön omasta kapeakatseisuudesta. Ei ymmärretä, miten kova juttu jonkun mielestä jokin bändi voi olla, miten suuri henkilökohtainen merkitys bändin musiikilla voi ihmiselle olla, tai sitä koko kulttuuria.
 
Eihän bändipaita mikään yleispätevä asuvalinta ole, arkivaatteena minusta aivan toimiva.
 
http://hikipedia.info/wiki/Tilutus
Funkånaut
18.12.2012 03:32:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyl useimmat bändipaidat on kyl melkosen juntteja. "Kuuntelen paljon parempaa musaa ku LAMPAAT." Ja sit kuljetaan Iron Maiden -paita päällä.
 
Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice Kuuntelen tämmöistä
JPQ
18.12.2012 11:59:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyylikkäät on tyylikkäitä jätän sanomatta mitkä ja jokainen tosiaan pitäköön jos pitää. itsellä on kaikki mennyt pieneksi ja huonoksi. ja olleet kaikki vieläpä saman bändin paitoja kiitos sen että siihen virheseen en sorru että vähemmnä tykkäämiäni bändejä mainostaisin. ja osan kuvat sellaisia jotka ei vaan miellytä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Påskägg
18.12.2012 14:16:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon master-tason juntti ja t-paitaosastoni käsittää lähes pelkästään bändipaitoja. Eli kyllä varmaan.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Wolfgang
18.12.2012 15:36:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ne monesti vähän juntteja. Ainakin Sonata Arctica -paidat.
 
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
reaper666
19.12.2012 11:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ei oikeen oo muita kun bändipaitoja. mutta se mua ärsytti joskus vuosia sitten salilla kävin ja muistan kun oli megadeathin paita päällä ja tuli siitä sit jotain kitinää true bodareilta. itse olen ihmetellyt sitä että jos käy salilla niin sinne pitää laittaa paita missä lukee nike tai adidas. varsinkin jos ei muuten sellaisia käyttäisi. se on sitä saatanan samaa puuvillaa. perkele!!
 
Stradlin
19.12.2012 18:42:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: megadeathin paita päällä ja tuli siitä sit jotain kitinää true bodareilta
 
Jos siinä noin luki, niin ei ihme jos tuli sanomista.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
ZK
19.12.2012 19:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Frendillä on aivan vitun siisti Keith Richards hihaton. Itselläkin Judas Priest -Angel Of Retribution-teemallia ja asiaan eli bändipaidat ok jos samanmoinen ku frendillä muuten en itse niin diggaa. Juntteja ne ei sen enempää ole ku ite kelaa asiasta.
 
-Mr.Self-Destruct-
reaper666
20.12.2012 08:09:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Jos siinä noin luki, niin ei ihme jos tuli sanomista.
 
no oikein luki siinä :D
 
Sergei Fallinen
20.12.2012 18:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Kyl useimmat bändipaidat on kyl melkosen juntteja. "Kuuntelen paljon parempaa musaa ku LAMPAAT." Ja sit kuljetaan Iron Maiden -paita päällä.
 
Jep, näin se yleensä menee. Niissä harvoissa tapauksissa, joissa bändipaita on mainoksen lisäksi myös tyylikäs asuste, saatan hyväksyä. Mutta Iron Maideniä en ikinä.
 
Funkånaut
20.12.2012 18:36:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Jep, näin se yleensä menee. Niissä harvoissa tapauksissa, joissa bändipaita on mainoksen lisäksi myös tyylikäs asuste, saatan hyväksyä. Mutta Iron Maideniä en ikinä.
 
Tyylikkäitä bändipaitoja on kyl todella harvassa. Mulla taitaa olla yks tyylikäs, ja loput onkin sitten jotakin muuta. :)
 
Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice Kuuntelen tämmöistä
pushead
21.12.2012 15:29:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta on hemmetin tylsää katsella bändien promokuvia joissa jokaisella jäsenellä on jokin bändipaita päällä. Jotenkin se ei vain ole hyvä juttu. Arki vaatteena ihan ok vaikken itse sellaisia käytäkkään.
 
Funkånaut
21.12.2012 19:20:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Arki vaatteena ihan ok
 
Mitens pyhien vietto vaatteena?
 
Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice Kuuntelen tämmöistä
Stradlin
21.12.2012 20:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Mitens pyhien vietto vaatteena?
 
Kyllähän esimerkiksi Mayhemin paita (ja lippis) kelpaa juhlatilaisuuksiinkin.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Sergei Fallinen
22.12.2012 10:38:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Kyllähän esimerkiksi Mayhemin paita (ja lippis) kelpaa juhlatilaisuuksiinkin.
 
Kyllä kyllä. Esim häihin, eikä voi sanoa että olisi yhtään junttia.
 
JPQ
22.12.2012 12:26:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: mulla ei oikeen oo muita kun bändipaitoja. mutta se mua ärsytti joskus vuosia sitten salilla kävin ja muistan kun oli megadeathin paita päällä ja tuli siitä sit jotain kitinää true bodareilta. itse olen ihmetellyt sitä että jos käy salilla niin sinne pitää laittaa paita missä lukee nike tai adidas. varsinkin jos ei muuten sellaisia käyttäisi. se on sitä saatanan samaa puuvillaa. perkele!!
 
Kyllä puuvillassa eroja ja itse en todellakaan laittaisi mitään Niken tai Adidaksen paitaa minusta yleensäkkin tuotemerkin tms mainostus jos ei siitä oikeasti pidä vähän hassua. ps. mä en ymmärrä kiroilua vaikka suuttaakin. silti juttu aika pieni miksi tuohduit mutta on tiedän kyllä ärsyttäviä jotkut ihmiset...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
mpekkanen
03.01.2013 15:15:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika monesti kysymyksen asettelusta voi jo päätellä vastauksen.
 
W-Solo
04.01.2013 00:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis ne anti-juntit pukee väkisin johonki hikisiin Iron Maidenin paitoihi, ihan vaan vittuillakseen... itse käytän, vaikken ainoastaan, mutta onhan se ihanaa olla pieni juntti
 
Kitara on uskonto
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «