Aihe: Squier Classic Vibe 50's Telecasteriin paksut kielet
1
xfrankx
18.12.2012 23:53:14
Iltaa!

Yritin käyttää searchia, mutta en löytänyt sopivaa vastausta, joten päädyin tekemään uuden aiheen.

Olen ostamassa kaverilta sopuhintaan otsikon mukaista teleä ja oon kiinnostunut hieman tuollaisesta sonic youth -virekikkailuista. Käsittääkseni moiseen ei välttämättä kaikkein parhaiten sovi mitkään 10-52, kuten nykyisessäni on.

Osaisiko joku asiaan hieman enemmän perehtynyt selventää tätä asiaa ja jopa mahdollisesti vinkata jotain sopivaa kielisettiä.
WeetM
19.12.2012 00:18:19

Tuskinpa tuon paksuisista kielistä mitään haittaa kitaralle on, itsekin käytän Classic Vibe Telessäni saman paksuista settiä. Satulauria saattaa joutua hieman viilaamaan ja ehkä kaularautaa vähän kiristämään.
elsewhere
19.12.2012 00:18:44
Minä käytin omassani 10-46-settiä enkä huomannut sen kanssa mitään ongelmia. Intonaation sai täysin kohdalleen ja kaikki toimi moitteetta.
~ Love broke out and I forgot it's war.
Lonesome
19.12.2012 14:50:55
elsewhere: Minä käytin omassani 10-46-settiä enkä huomannut sen kanssa mitään ongelmia. Intonaation sai täysin kohdalleen ja kaikki toimi moitteetta.

Samoin Classic Vibeen vaihdoin 10-46-setin aikanaan ja sellaiset pitäisi olla myös vakiona, imo.

Usempaan Affinity ja Standard Squieriin juurikin 10-52 -setti tuli vaihdettua ja normivireellä lähinnä soitettua. Ei ongelmia. Intonaatiota ja hieman kaularautaa säätämään, jos tarvis...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)