Aihe: Hyviä 3/3 tason biisejä?
1
Tora
28.04.2004 12:15:26

Voisitteko valaista aloittelijaa, ja kertoa hyviä 3/3 tason pop/jazz ja klassisen kitaran biisejä?

Kiitoksia!
Drop2!
skinkarde
28.04.2004 12:20:56
jarmo hynnisen blues station -kirjassa on jotain. ja harri louhensuon country guitar workshopissa lisää. mulla on nuo itellä. en osaa paljo mitään soittaa niistä jes.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
Velli
29.04.2004 14:21:08 (muokattu 29.04.2004 14:21:40)
Tässä meikän tuleva pop/jazz 3/3-ohjelmisto, jonka toivottavasti ryssin mahdollisimman vähäisesti. En muista kaikkien kappaleiden säveltäjiä though...

Stewie Wonder: I Wish (pop/rock)
?: Cute (perusstankku)
Tom Harrell: It Always Is (jazz/latin, täyttä tykitystä alusta loppuun med kökkö rumpusoolo)
?: Footprints (perusstankku, josta on tehty vähän free:ahtava sovitus bassosoololla varustettuna)
McCoy Tyner: Senor Carlos (rock/latin)
?: Pensativa (latin/bossa med hieman haiskahtava trummsolo)
Incognito: Magnetic Ocean (jonkin sortin groovebeat jonka kruunaa hieno bassosoolo)

Siinäpä ne. Ai niin ja unohdin mainita että tuo on siis rummuille ja bassolle valmistettu ohjelmisto, mutta ihan hyvin nuo kitaraohjelmistoonkin taittuvat.
Hintaansa nähden aika kallis, mutta laatuunsa nähden ihan hyvä...
WeetM
29.04.2004 15:18:19

jarmo hynnisen blues station -kirjassa on jotain. ja harri louhensuon country guitar workshopissa lisää. mulla on nuo itellä. en osaa paljo mitään soittaa niistä jes.

Mulla on toi Blues Station ja en voi muuta sanoa kun että on ihan helvetin hyvä kirja. Opettelin soittamaan kaikki harjoitukset sieltä ja parannus tekniikassani oli huomattava mm. venytysten osalta. Niin, ja Blues Stationhan on Harri Louhensuon kirjoittama.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
PekKampela
29.04.2004 20:10:57

Mulla on toi Blues Station ja en voi muuta sanoa kun että on ihan helvetin hyvä kirja. Opettelin soittamaan kaikki harjoitukset sieltä ja parannus tekniikassani oli huomattava mm. venytysten osalta. Niin, ja Blues Stationhan on Harri Louhensuon kirjoittama.

Ja Country Guitar Workshop Hynnisen.
PoLFus
29.04.2004 20:56:55

Nuo Browerin 6-15 etydit luulisi olevan jotain.
~ 7ender $tratocaster ~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)