Aihe: The Entrance Band
1 2 3
velipesonen
11.12.2012 21:00:56

carnation: Pelkkä linkittäminen ei ole keskustelua - näytä todellinen tasosi!

Miten se tapahtuu?
Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega
kasvistako
11.12.2012 21:02:48
Borlag: Onnea vaan. Eli ei muuten muutu. Samaan syssyyn voisivat sakottaa typeryydestä, yhtä toimiva idea tuossakin

Tyhmyydestähän sakotetaan aina tosielämässä- joten mikään uusi idea ei tuokaan ole - paitsi ehkä digitaalisessa wannabe-elämässä.

No ei paska - pitää päivittää feissari ja twitteri - miten ihmeessä aika riittää tähän - no käytän työaikaani tähän, koska työtön en VIELÄ ole kuten jotkut luuserit tälläkin palstalla.

Uups - sanoinko sanan työtön - hyi häpeän itseäni.
Borlag
11.12.2012 21:07:25

kasvistako: Tyhmyydestähän sakotetaan aina tosielämässä- joten mikään uusi idea ei tuokaan ole - paitsi ehkä digitaalisessa wannabe-elämässä.

Valitettavasti kun tämä ei mene näin, vaikka kuinka toivoisi.
Kefiiri
11.12.2012 21:46:10 (muokattu 11.12.2012 21:54:29)
Painan varoitusta omalle kirjoitukselleni, jos vaikka mode huilatessaan siivoaisi keskustelusta tyhjänpäiväistä jauhantaa. Bändihän on vallan kiinnostava ja ansaitsisi asiallisen ketjun.

Pakko vähän editoida, kirjoitukseni kuulostaa siltä kuin komentelisin moderaattoreita kuin parempikin loordi. Siis: vilpittömät kiitokset jo etukäteen!
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
kasvistako
11.12.2012 22:13:51
Kefiiri: Painan varoitusta omalle kirjoitukselleni, jos vaikka mode huilatessaan siivoaisi keskustelusta tyhjänpäiväistä jauhantaa. Bändihän on vallan kiinnostava ja ansaitsisi asiallisen ketjun.

Itseasiasissa bändihän oli kaikkea muuta kuin kiinnostava, mutta tämähän oli näitä v.pesosen ansoja, jonka lanka laukesi juuri nyt.

Asiallisen ketjun ansaitsisi niin moni muukin bändi näillä sivuilla, mutta aina se keskustelu vaan päätyy näihin muutamiin tunnettuihin, jotka sitä keskustelua eivät ansaitse.

Ehkä kaikkien muusikoiden.net palstan jäsenten pitäisi painaa varoituksen nappulaa omalta kohdaltaan.
velipesonen
14.12.2012 18:00:41

Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega
GrooverMan
18.12.2012 10:05:17
Tämähän vaikuttaa hyvältä bändilta, kiitos vinkistä velipesoselle. En nyt aivan rockin uudelleensyntymästä puhuisi, enkä edes tulevaisuudesta. Sen verran tässä kuuluu ihan viimeaikaisiakin bändejä kuten Franz Ferdinand ja White Stripes.

Mutta kiinnostavassa, omintakeisessa ja freesissä paketissa, luulen että tätä tuun kuuntelemaan enemmänkin.
"We can only open the doors - we can't drag people through." - Jim Morrison
Epämuusikko
18.12.2012 13:40:44
Minä ainakin painoin varoitusta tässä ketjussa yhdelle.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
velipesonen
18.12.2012 14:21:07

GrooverMan: Tämähän vaikuttaa hyvältä bändilta, kiitos vinkistä velipesoselle. En nyt aivan rockin uudelleensyntymästä puhuisi, enkä edes tulevaisuudesta. Sen verran tässä kuuluu ihan viimeaikaisiakin bändejä kuten Franz Ferdinand ja White Stripes.

Mutta kiinnostavassa, omintakeisessa ja freesissä paketissa, luulen että tätä tuun kuuntelemaan enemmänkin.

Kyllä tämä minusta on aivan poikkeuksellinen bändi, jonka vertaaminen noihin indie/alternative-nimiin on suunnilleen sama kuin vertaisi Beatlesia Cliff Richardiin.
GrooverMan
18.12.2012 14:52:28
velipesonen: Kyllä tämä minusta on aivan poikkeuksellinen bändi, jonka vertaaminen noihin indie/alternative-nimiin on suunnilleen sama kuin vertaisi Beatlesia Cliff Richardiin.

Mitähän tähän nyt sanois, ei oo tietenkään pakko sanoa mitään. Mutta sanon nyt kuitenkin, että mun mielestä poikkeuksellisuus ei ole ehkä kuitenkaan se kaikkein tärkein ominaisuus missään pop-musassa tänä päivänä.

Hyvä bändi joka soittaa kiinnostavaa musaa on about enintä mitä voi odottaa, ja mun kirjoissa Entrance Band pikaisella tutustumisella täyttää nää kriteerit.
"We can only open the doors - we can't drag people through." - Jim Morrison
velipesonen
18.12.2012 15:45:49 (muokattu 18.12.2012 16:01:53)

GrooverMan: Mitähän tähän nyt sanois, ei oo tietenkään pakko sanoa mitään. Mutta sanon nyt kuitenkin, että mun mielestä poikkeuksellisuus ei ole ehkä kuitenkaan se kaikkein tärkein ominaisuus missään pop-musassa tänä päivänä.

Hyvä bändi joka soittaa kiinnostavaa musaa on about enintä mitä voi odottaa, ja mun kirjoissa Entrance Band pikaisella tutustumisella täyttää nää kriteerit.

? Johan on omituista. Työskentelet varmaan musiikkibisneksessä levy-yhtiön tuotantopäällikkönä ja valotat teidän firman strategiaa tietämättömille.

E: Lisätään nyt vielä selvyyden välttämiseksi että minun papereissani The Entrance Band kuuluu samaan kastiin kuin Beatles, Rolling Stones, The Who, Cream, Jimi Hendrix Experience, Pink Floyd ja Led Zeppelin.
velipesonen
18.12.2012 17:35:45

GrooverMan: Tarkkanäköinen arvio mun ammatista.

Jeah. Ei Nirvana ollut lähellekään niin hyvä kuin The Entrance Band on. Ei sinne päinkään. Franz Ferdinandista nyt ei kannata edes puhua, ei sitä ole edes olemassa.
carnation
18.12.2012 17:49:17
Deerhoof ja of Montreal ovat paljon mielenkiintoisempaa ja poikkeuksellisempaa popmusiikkia kuin Entrance Band.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Kefiiri
18.12.2012 18:23:51
velipesonen: Beatles, Rolling Stones, The Who, Cream, Jimi Hendrix Experience, Pink Floyd ja Led Zeppelin.

Ei ollut Stoogesia listassa!!!1!
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
velipesonen
18.12.2012 18:25:26

carnation: Deerhoof ja of Montreal ovat paljon mielenkiintoisempaa ja poikkeuksellisempaa popmusiikkia kuin Entrance Band.

Ja eivät taatusti ole; tyylillistä kikkailua jossa sisältö ei yllä musiikin kaikkiin osatekijöihin kevyytensä tai yksinkertaisen huonoutensa takia. Eiväthän nämä hyväkkäät ole sen kummempia kuin Garbage! Musiikin lokerointi on turhaa ja väärin joten en ota kantaa tuohon pop-etuliitteeseen.
velipesonen
18.12.2012 18:27:13

Kefiiri: Ei ollut Stoogesia listassa!!!1!

Ei ollut eikä ole Joy Divisioniakaan mutta kyseessä ei ole All Time Greats -lista vaan muutama esimerkki, ehkä liian monta. Mnetissä ei suhtauduta henkilökohtaiset suosikit -listoihin liian myönteisesti ja hyvä niin. Mutta The Entrance Bandin hyvyyspä ei olekaan kuulijan korvassa.
Vetehinen
18.12.2012 18:40:52
velipesonen: The Entrance Bandin hyvyyspä ei olekaan kuulijan korvassa.

Eipä vissiin ole St. Angerinkaan? Veli "Metallican levyistä suosikkini on St. Anger" Pesonen.
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Huikki
13.03.2013 13:27:47

velipesonen: Mutta The Entrance Bandin hyvyyspä ei olekaan kuulijan korvassa.

Päädyin jostain syystä lukemaan tuota velipesosen blogia Uusi Suomi -sivulla. Sen myötä alkoi kiinnostamaan tämä, ettei The Entrance Bandin hyvyys olisikaan kuulijan korvassa. Mitä tällä tarkoitat? Itse olen aina ajatellut, että paras väline musiikin hyyvyyden arviointiin on nimeenomaan kuulijan korva. Onko The Entrance Band niin mullistava bändi, että sitä tulee pitää hyvänä, vaikka se ei omaan korvaan kuulostaisikaan hyvälle?

Noh, joka tapauksessa mielestäni Entrance Band on kiinnostava ryhmä, eteenkin tuon mainion bassottelijan takia. Kiitokset tämän löytymisestä velipesosen blogille.
velipesonen
13.03.2013 13:35:48

Huikki: Päädyin jostain syystä lukemaan tuota velipesosen blogia Uusi Suomi -sivulla. Sen myötä alkoi kiinnostamaan tämä, ettei The Entrance Bandin hyvyys olisikaan kuulijan korvassa. Mitä tällä tarkoitat? Itse olen aina ajatellut, että paras väline musiikin hyyvyyden arviointiin on nimeenomaan kuulijan korva. Onko The Entrance Band niin mullistava bändi, että sitä tulee pitää hyvänä, vaikka se ei omaan korvaan kuulostaisikaan hyvälle?

Noh, joka tapauksessa mielestäni Entrance Band on kiinnostava ryhmä, eteenkin tuon mainion bassottelijan takia. Kiitokset tämän löytymisestä velipesosen blogille.

Kyllä minä kuulen tässä mullistavan bändin ja onko se sitten vain minun korvassa, ehkä ei.
I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)