Aihe: Soittajien naiset?
1 2 3 4 5 6 7 8
Fuzzy Boner
27.04.2004 23:48:31
Joo, te ootte ihan söpöjä.. Jotenkin sellainen alkukantainen miesenergia suorastaan pursuaa silmille!

perus tesho=testosteronishow
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
poppamies
27.04.2004 23:56:56

perus tesho=testosteronishow

Älä nyt ***** sekoita teosto tähänkin...
"G-strings are for strippers"
baron
27.04.2004 23:59:16 (muokattu 28.04.2004 00:02:11)

Joo, te ootte ihan söpöjä.. Jotenkin sellainen alkukantainen miesenergia suorastaan pursuaa silmille!

No nyt sä varmaan alat ymmärtää miksi meidän keikoilla käyttääkseni "Mynthorin" ilmausta: "soittajamyönteiset yleisön naisedustajat" ovat yliedustettuina!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Sandy
28.04.2004 00:02:12
No nyt sä varmaan alat ymmärtää miksi meidän keikoilla käyttääkseni "Mynthorin" ilmausta "soittajamyönteiset yleisön naisedustajat" ovat yliedustettuina!

Suurinpiirtein joo! Ajattele jos siihen popooseen lisättäis vielä mun viehätysvoima... Räjähdysvaara! ;)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Fuzzy Boner
28.04.2004 00:03:21
Suurinpiirtein joo! Ajattele jos siihen popooseen lisättäis vielä mun viehätysvoima... Räjähdysvaara! ;)

Aijaa, haluat pikkuG-pisteen mukaan vai?
Sandy
28.04.2004 00:04:49
Aijaa, haluat pikkuG-pisteen mukaan vai?

nukkumaan siitä, hus!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
baron
28.04.2004 00:09:17

nukkumaan siitä, hus!

Mää sitten ilmoittelen keikoista ja treeneistä.

Hyvää yötä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Fuzzy Boner
28.04.2004 00:11:38
Mää sitten ilmoittelen keikoista ja treeneistä.

Hyvää yötä.

selvä.. öytä
Candice
28.04.2004 13:19:00
Entäs sitten naispuolisten musiikinharrastajien miehet?

Onko täällä sellaisia mukana, tai miten te miespuoliset alan ammattilaiset ja harrastajat suhtaudutte vaimonne/tyttöystävänne muusikon ammattiin?

Tuleeko sanomista esim. keikalle lähdöstä, kotiintuloajoista, kenen kanssa liikutaan jne?
Onko ollut ongelmia miespuolisten "fanien" kanssa?

kysyy ihan mielenkiinnosta naispuolinen palstalainen

Keikoilla miespuolisia "faneja" roikkui aina silloin tällöin "kopin" nurkilla yrittäen tehdä lähempää tuttavuutta mutta ei kyllä minkäänlainen kiinostus heränny...:( Muusikot taas ovat aina käyttäytyneet ylen ystävällisesti mua kohtaan mutta mitään juttelua kummempaa ei ole koskaan tapahtunut,vaikka tarjouksia kyllä satelikin,kun muusikkojen (ainakin useimpien) maineen tietää,niin sitä osaa kyllä olla sotkematta itseään sellaseen suhteeseen!:)

Joskus oma mies oli mustasukkainen työstäni mutta sitten meni mies vaihtoon,niin se ongelma ratkes sillä...;)
"Istua voin kyllä mutta kierimisen,noutamisen ja kerjäämisen voit unohtaa!";)
M.i.k.key
28.04.2004 13:20:15
sitten meni mies vaihtoon,niin se ongelma ratkes sillä...;)

Tuohan on ihan hyvä ratkaisu :)
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Candice
28.04.2004 13:22:46
Kyllähän totuus on, että on olemassa naisryhmä, joka jotenkin diggaa soittajia, jopa kiipparisteja (basisteista puhumattakaan) ja ainakin mun naismenestys on soittamisen myötä kasvanut.

Mutta: sittenkun jäänyt kiikkiin (oliko huono ilmaus?) naiseen, jonka on soittamisella saanut, niin sitten ei enää saisi edes soittaa, puhumattakaan, että keikoilla kävisi?

Naisen logiikkaa??

Tunnen erään naisen joka on käyny läpi aika monet tanssibändit ja homma jatkuu. Maine taitaa olla kiirinyt jo jokaisen korviin mutta kyseinen kissa ei juurikaan taida itse sitä mainettaan tiedostaa.. Ja ulkonäöstä jo näkee mitä on "tarjolla",eli koskaan ei mitään vakavaa ole syntynyt. Olisi monia esimerkkejä mutta jätetään nyt kertomatta...;)
Candice
28.04.2004 13:23:18

Olis se menny muutenkin...;)
poppamies
28.04.2004 13:23:38

Älähän sinä Mikki sotkeennu tuollaiseen. Kohta sinäkin lennät kuin rukkanen...
"G-strings are for strippers"
Candice
28.04.2004 13:29:23
Älähän sinä Mikki sotkeennu tuollaiseen. Kohta sinäkin lennät kuin rukkanen...

Kaikilla suhteessa elävillähän on vaarana joutua "vaihtopenkille"...;) Ja jos dumppaa miehen sen takia että homma ei vaan toimi,ni mitä pahaa siinä on?? Mä en ainakaan suostu kärvistelemään huonossa suhteessa vaan olemisen ilosta...
Sinkkuna on huomattavan paljon kivempaa!!;)
Tellervo
28.04.2004 13:50:34
Täällähän on huba meininki, pitäiskö alkaa tanssimuusikoksi. Ja Sandyn avatar on tosiaan cool, olen kade.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
folkkari
09.05.2004 11:57:42

Mulle oli liian raskasta lukea koko tätä ketjua - en päässyt kuin sivulle 3... Mutta koska asia on aika kiinnostava, päätin puuttua peliin.

Entäs sitten naispuolisten musiikinharrastajien miehet?

Mä oon kierrellyt yksin trubana jo kymmenisen vuotta. Mulla on kaksi lasta ja erinomaisen mahtava mies. Se ei ole koskaan kyseenalaistanut mun duunia eli se tietää, että keikoilla tehdään musikkityötä - eikä harjoiteta sitä maailman vanhinta ammattia.

Sen sijaan mä olen useammin kuin muutaman kerran törmännyt keikoilla miehiin, jotka ovat ihan vakavissaan kysyneet, että miten sun mies päästää sut näille keikoille!!!! Minä siinä sitten aina pohdin, että jaa, miten mun mies päästää mut töihini...

Musta on jotenkin outoa, että musiikin esittämistä ei pidetä työnä. Ihan kuin kaikki naispuoliset muusikot olisivat juoppohuoria ja miesmuusikot seksiaddikteja alkoholisteja!
Noin stereotyyppisesti ajattelevan kannattaisi mennä joskus vaikkapa jonkun toimistopuljun pikkujouluihin tai "parille kaljalle töiden jälkeen"....
Tulevat sanomaan, että olet väärällä tiellä, jos kuljet omaasi.
Fuzzy Boner
09.05.2004 12:01:10 (muokattu 09.05.2004 12:01:41)

miesmuusikot seksiaddikteja alkoholisteja!
....

hmm.. kuulostaa kyllä tutulta mutta luulen että pätee kaikkiin ammatteihin. Muusikon ammatissa on vaan helpompaa päästä apajille = baaritiskille yms yms yms.

P.S. Tilaisuus tekee varkaan
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
työläinen
14.05.2004 22:32:05
Mitäs sitten kun on viikonloppu vapaa (paitsi ei tietenkään OIKEILLA soittajilla) ja parisuhteen jatkuvuutta ajatellen lasket rouvan tyttöjen kanssa kylille vähän "irrottaumaan". Siellä se sitten paikallisessa humpuukiluolassa ottaa bändiä huomioon niinkuin ennen mua. Ja myöhemmin kaverit soittelee perään että "oliks se sun rouvas..?" Mites tähän pitäis suhtautua? Keikalta mä rouvani löysin.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
klapiton
07.06.2004 16:22:57
Mä olen sitä mieltä,että soittajan nainen on kotona odottamassa,kun tulee keikalta.Moni nainen luulee,että soittajat on vapaata riistaa;liekö syy sitten joidenkin soittajien.En ikinä ole käynyt vieraissa enkä mene.Soittaminen riittää tyydyttämään sekä juomis että naimishalut(ei koske omaa naista).Keskittykää siihen mikä tulee ylä ei alapäästä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)