Aihe: mielipiteitä mexikolaisista fender stratocastereista!!
1
wicker_man85
28.04.2004 12:58:46
eli osaako kukaan sanoa onko nuo maksikolaiset stratocasterit hyviä että kannattaako semmosta ostaa!!
tee mitä haluat ja koska haluat
p130
28.04.2004 13:02:32 (muokattu 28.04.2004 13:02:59)

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Jani The Rock
28.04.2004 13:13:27

Muutamaa olen kokeillut. Yksi oli todella hyvä, loput ei niin hyviä. Viimeistelyfiboja löytyi yllättävän paljon.
Don`t mess with the countryboys
PJS
28.04.2004 14:52:49

Mulla on mehiko strato...oivallinen peli, vielä paremman siitä saan kunhan ostan siihen hiukka parempia osia...mikit on standardina ihan ok...itellä vaihdettu tallaan sd:n hot rails ja se pelittää ku hirvi. Suunnnitelmissa olis hommata siihen jotkut vintage staggeredit ykskelasiksis ja parempi vibratalla, mahdollisesti schaller...myös satulan jakieltenohjaimet vois vaihtaa ja ostaa sen tortoise shell pleksin.

Mutta hyvä skitta se on ilman noita parannuksia parempi ku kokeilemani saman hintaiset tai hiukan halvemmat tokait. Tokaissa hinta/laatu suhde kyllä usein parempi, mut mä en ruvennu metsästämään ja halusin fenderin...ja olihan se sillä hetkellä paras kitara siinä liikkeessä siihen hintaan.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
drone
28.04.2004 15:26:40 (muokattu 28.04.2004 15:27:33)
Juu, onhan noista keskustelua ollut aika lailla ennenkin. Itse olen nyt vuosien tauon jälkeen aloittelemassa kitaran soittoa uudestaan, ja olen päätynyt juuri mexico straton hankkimiseen. Thomannilla on nyt just joku tarjouskin, ja 419 euroa on mielestäni ihan kohtuuhinta kitarasta. Tilaus olisi tarkoitus laittaa vetämään lähipäivinä.

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … fender_fmtstratrwtsb_prodinfo.html?
mongoloidi
28.04.2004 15:26:54
Itellä on tollanen Mehico strato ja ei löydy moittimista.
Tallaan vaihdettu SD:n JB Jr. ja hyvin pelittää.
Hintaisekseen tosi hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)