Olen tässä viime aikoina alkanut lopullisesti hermostua Harmony-Centralin systeemiin, jossa kuka tahansa Uuno pääsee aukomaan päätään mistä tahansa vermeestä tarvetta edes oman nimensä/nimimerkkinsä ilmoittamiseen.. Tästä syystä kyseinen sivusto on pullollaan mutu-tuntumalta heitettyjä muka-arvosteluita mm. kaikista mahdollisista pedaaleista. Tästä tulikin mieleeni idea: voisiko muusikoiden.nettiin perustaa oman "Harmony-Central" -tyyppisen arviosivun kaikille mahdollisille laitteille? OK, onhan meillä jo "artikkelit", mutta ne ovat yleensä yhden ihmisen mielipide laitteesta ja nykyinen +/- systeemi tuntuu olevan aika kirjava kun osa antaa plussaa tahi miinusta itse laitteelle (mielestäni väärin) ja osa artikkelille eli kuinka hyvin/asiantuntevasti se on kirjoitettu (mielestäni oikein). Olisiko tällainen osasto tarpeen tahi ylipäänsä mahdollista toteuttaa muusikoiden.net puitteissa? Mieluummin kuitenkin luottaisin omalla nickillään kirjoittaviin muusikoiden.net vakiporukkaan kuin Tupla-Uunoihin Uzbekistanista.. =) Kannatusta? |
skebajaba 28.04.2004 13:43:27 | |
---|
erittäin hyvä idea, toi HC:n juttu on kyllä aika aanuksesta suorastaan...kyl vähän arvelluttaa nämä "oon soittanu jo 50 vuotta ja omistanu gibsoneita ja customshopin tuotteita ja harley benton on kyllä niin touchiltansa kuin ääneltänsä parhaita..".. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Heavymies 28.04.2004 13:44:26 | |
---|
Kyllähän toi saattais olla ihan hyödyllinen. Sais kuunnella mielipiteitä ja muuta. Tosin ne kyllä saa tietää jo noista laitearvosteluista, mutta niihin voisi sitten lisätä useampiakin kirjoituksia. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
mathias 28.04.2004 13:44:45 | |
---|
OK, onhan meillä jo "artikkelit", mutta ne ovat yleensä yhden ihmisen mielipide laitteesta ja nykyinen +/- systeemi tuntuu olevan aika kirjava kun osa antaa plussaa tahi miinusta itse laitteelle (mielestäni väärin) ja osa artikkelille Onhan noissa laitearvioissa myös mahdollisuus kommentoida arvostelua, jos omaa eriävän mielipiteen. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Heavymies 28.04.2004 13:48:28 | |
---|
kyl vähän arvelluttaa nämä "oon soittanu jo 50 vuotta ja omistanu gibsoneita ja customshopin tuotteita ja harley benton on kyllä niin touchiltansa kuin ääneltänsä parhaita..".. Tällaisia "ammattilaisia" tuntuu olevan siellä joka toisessa kirjoituksessa jotka puhuu ihan puuta heinää ja ei oo varmaa koskaan kokeillukkaan puhumastaan laitteesta tai jos on niin jossain musaliikkeessä 5 min. Löytyyhän joukosta sitten ihan kunnollisia jotka ovat varmasti näitä kunnolla testannu, mutta mistä sitä sitten tietää mihin niistä kirjoituksista voi luottaa. Kyllä mä tähän mnetin porukkaan luotan 1000% enemmän. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
spiritualBeggar 28.04.2004 13:58:17 | |
---|
kannatan ideaa Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |
Jormaz 28.04.2004 14:02:32 | |
---|
Aina kun mä ehdotan tätä samaa niin se tyrmätään ohjaamalla artikkeleihin. Ymmärrän kyllä että ylläpidon aika on rajallinen mutta toi HC-tyylinen arviopalsta olisi melkoinen edistysaskel. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Zammy 28.04.2004 14:04:39 (muokattu 28.04.2004 14:08:40) | |
---|
Miksi olisi syytä olettaa, ettei taso täällä menisi aivan samanlaiseksi kuin Harmo-Centralissa? Jos katsoo yleensäkin vaikkapa tätä kitarapalstaa, niin aika suuri osa postauksista on joko ihan höpönlöpöä ja diipadaapaa taikka silkkaa tietämättömyyttä ja mutua. EDIT: Meillähän on jo nämä viestiketjut joissa kamat on jotakuinkin kertaalleen tai useammin arvioituna. Ongelmana on vaan tiedon löytyminen koska haku on hieman rajoittunut. Mitenkäs olisi sellainen Harmony-Centralin tyylinen laitelistaus ja laitteen nimeä klikkaamalla pääsisi kyseistä laitetta koskeviin viestiketjuihin? |
Juutas 28.04.2004 14:06:46 | |
---|
Miksi olisi syytä olettaa, ettei taso täällä menisi aivan samanlaiseksi kuin Harmo-Centralissa? Jos katsoo yleensäkin vaikkapa tätä kitarapalstaa, niin aika suuri osa postauksista on joko ihan höpönlöpöä ja diipadaapaa taikka silkkaa tietämättömyyttä ja mutua. No ainakin vaki-porukalle se kirjoittajan nickki kertoo kuitenkin jotain... =) Eli tiettyihin heeboihin luotan täällä kuin Kiveen... Heh. |
Heavymies 28.04.2004 14:12:50 (muokattu 28.04.2004 14:13:37) | |
---|
Miksi olisi syytä olettaa, ettei taso täällä menisi aivan samanlaiseksi kuin Harmo-Centralissa? Jos katsoo yleensäkin vaikkapa tätä kitarapalstaa, niin aika suuri osa postauksista on joko ihan höpönlöpöä ja diipadaapaa taikka silkkaa tietämättömyyttä ja mutua. No ensinnäkin harmony-centralissa käy aika paljon muitakin kuin suomalaisia joten on paljon isompi mahdollisuus että siellä puhutaan paskaa. Olet kyllä oikeassa siinä että täälläkin on aika paljon perättömiä puheita. Yleensä täällä tutut henkilöt ovat sellaisia jotka tietävät asioista jotain ja monesti juuri he kirjoittavat. Mikseri netissä on mielestäni hyvä kun siellä lukee aina että onko joku pro tai jotain sinneppäin täälläkin voisi sellainen olla ja mnetin omaan harmony-centraliin sallittaisiin vain tiettyjen "arvojen" kirjoittaminen. Mutta toisaalta sen myötä sellaiset harvoin täälläkäyvät jäävät homman ulkopuolelle jos jotain tietävät. Nojoo noi olis kyllä hankalat toteuttaa ja muutenkin tyhmiä ideoita, mutta sanoinpahan kuitenkin. EDIT: homma tais mennä mun osalta ihan sekoilemiseksi. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Heavymies 28.04.2004 14:14:44 | |
---|
No ainakin vaki-porukalle se kirjoittajan nickki kertoo kuitenkin jotain... =) Eli tiettyihin heeboihin luotan täällä kuin Kiveen... Heh. Joo Kivi on kyllä minun mielestäni erittäin asiallinen heppu joka tuntuu tietävän asioista paljon. Sellaisiin henkilöihin mielestäni voi luottaa. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Zammy 28.04.2004 14:17:37 | |
---|
No ensinnäkin harmony-centralissa käy aika paljon muitakin kuin suomalaisia joten on paljon isompi mahdollisuus että siellä puhutaan paskaa. Täh? Mikäs totuus se tuo on? Melkein nauratti. Kyllä suomalaiset taitaa olla ihan yhtä urpoja, ongelmanahan onkin lähinnä nuoret jannut joilla intoa piisaa enemmän kuin tietoa ja kokemusta ja vaikka tarkoitus ei ole paha, niin turhat mutupostaukset on yksinkertaisesti turhia. Ja kun yleisen keskustelun tason tietää täällä kitarapalstalla niin en näe, että se tuommosessa harmony-centralin tapaisessa systeemissä olisi mitenkään viisampaa. Kyllä aina on fiksuja ja luottoheeboja, mutta kyllä siinä erittäin todennäkösesti käy niin, että asiantuntevatkin kommentit hukkuvat sinne muun kuran joukkoon. |
Jormaz 28.04.2004 14:23:03 | |
---|
Nyt ei aivot pelaa.. piti kirjottaa osoiteriville whatboyswant ja kirjotinkin vahingossa harmony-central.. noloa. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Kapane 28.04.2004 16:56:27 | |
---|
vastaan avartavan pitkästi: joo mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
migeboy 28.04.2004 16:58:16 | |
---|
Kannatusta? Minä kannatan! |
Miekkonen 28.04.2004 17:19:53 | |
---|
Kannatan. |
Pluto 28.04.2004 17:24:39 | |
---|
Minustakin ihan hyvä idea, joku näppärä tyyppihän voisi tietysti myös väsätä sellaisen sivun itse. Eli ei välttämättä tarvitsisi olla m.netin yhteydessä, jos ylläpidon aika ei riitä. Juu, onhan se hauskaa kun harmoonisentraalissa on näitä juttuja: "I´ve been playing for a year now, my gear includes a Mesa Dual Recto with a Mesa 4 x 12 cabinet, Marshall TSL combo, a 1972 Fender Twin Reverb, a few other tube amps, the new Fender Cyber-Twin (which I don´t like, cos my daddy sez that non-tube amps are for european homosexuals). My guitars are a PRS Santana II, a couple of strats, Les Paul Custom, Les Paul studio lite, and some cheap-ass Ibanezes. I love my daddy very much." Dillon, you son of a bitch! |
North 28.04.2004 17:25:26 | |
---|
Tuohan olisi todella hyvä. Hiipii vuoteen jalkopäästä, kun se tulee ei se säästä, se on KAUHEA KANKKUNEN.
-Juha Vainio. |
North 28.04.2004 17:28:14 | |
---|
Juu, onhan se hauskaa kun harmoonisentraalissa on näitä juttuja: "I´ve been playing for a year now, my gear includes a Mesa Dual Recto with a Mesa 4 x 12 cabinet, Marshall TSL combo, a 1972 Fender Twin Reverb, a few other tube amps, the new Fender Cyber-Twin (which I don´t like, cos my daddy sez that non-tube amps are for european homosexuals). My guitars are a PRS Santana II, a couple of strats, Les Paul Custom, Les Paul studio lite, and some cheap-ass Ibanezes. I love my daddy very much." HOHO! Hiipii vuoteen jalkopäästä, kun se tulee ei se säästä, se on KAUHEA KANKKUNEN.
-Juha Vainio. |
t1amatti 28.04.2004 17:45:39 | |
---|
Erinomainen idea, kannatan ehdottomasti. no näinhän se on. |