MV 30.11.2012 13:57:30 | |
---|
Kyllä siinä nyt niin kävi, että tämä on ainoa sarja, jota nykyään jaksaa seurata. Mainiosti etenevä juoni ja hyvä hahmokööri. Ja maikki on ihq. Saas nähdä meneekö exän kanssa sovinto vituralleen Sjöbergin kovistelun jälkeen. |
Antti1997 30.11.2012 14:35:49 | |
---|
Heh, ihan hirveätä paskaahan tämä sarja on, mutta silti on vaan pakko seurata. :D Alan vähitellen ymmärtää ihmisiä, jotka katsovat Salattuja elämiä. "lievästi ilmaistunut roikkuvat häpärit" -seeprahim |
baron 30.11.2012 20:31:51 (muokattu 30.11.2012 20:32:25) | |
---|
Antti1987: Heh, ihan hirveätä paskaahan tämä sarja on, mutta silti on vaan pakko seurata. :D Alan vähitellen ymmärtää ihmisiä, jotka katsovat Salattuja elämiä. Ai, mä oon tasan eri mieltä. Verrattuna tosi-TV poliisisarjoihin jossa poliisit on aina kavereita keskenään ja rikokset/rikolliset ihan tylsiä niin tää on realistisempi: Ei kaikki poliisit oo kavereita keskenään ja kun näissä nää rikolliset/rikokset on sen tapaisia mitä saadaan lukea Iltsikan/Iltalehden lööpeistä niin tää on hirveesti uskottavampi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Booombox 17.12.2012 11:05:15 | |
---|
baron: Ai, mä oon tasan eri mieltä. Verrattuna tosi-TV poliisisarjoihin jossa poliisit on aina kavereita keskenään ja rikokset/rikolliset ihan tylsiä niin tää on realistisempi: Ei kaikki poliisit oo kavereita keskenään ja kun näissä nää rikolliset/rikokset on sen tapaisia mitä saadaan lukea Iltsikan/Iltalehden lööpeistä niin tää on hirveesti uskottavampi. Tää sarja on kyllä vähän ristiriitanen ollut. Tavallaan ihan jees viihdettä, kiva että ollaan realistisia jne. Mutta en mä tie onko se sittenkään sitä mitä haluaa tälläiselta sarjalta. Mun mielestä dokumentit on dokumentteja ja sarjoja on hauskaa katsoa kun niissä on vähän jotain ei niin arkista. I'm a street walking cheetah with a heart full of napalm. |
phren 17.12.2012 11:10:40 | |
---|
Itsehän en poliisin työstä tiedä juuri mitään, mutta en menisi sanomaan Robaa realistiseksi. Sen päällikön touhu on ihan naurettavaa, eikä kaikki muutkaan henkilöt oikein uskottavilta vaikuta. |
Jormaz 17.12.2012 11:13:38 | |
---|
Ei loppujen lopuksi ollut kovin kaksinen sarja. Oikeastaan tässä ei mikään toiminut kunnolla, lähinnä odotti vaan että Kari Hietalahti sanoo jotain hassua. Ja Maikki oli hottis. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Jormaz: Ei loppujen lopuksi ollut kovin kaksinen sarja. Oikeastaan tässä ei mikään toiminut kunnolla, lähinnä odotti vaan että Kari Hietalahti sanoo jotain hassua. Ja Maikki oli hottis. Mun mielestä Elina on hyvä milffi Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
The Oath 17.12.2012 23:00:26 | |
---|
Oliko tää nyt tässä? Loppuiko tää nyt kokonaan vai jatkuuko joskus? Just kun alkoi parantua niin loppui.. Kimmokin loppuu torstaina.. No, jäljelle jää vielä Salkkarit. (: |
shamoon 18.12.2012 00:49:07 | |
---|
"nytse kaivaa taskusta jotain... silmätippoja" "mitä vittua" Ei oo varmaan yhtään jaksoa tullu missä ei olis saanu hörähdellä. housuja vedän jalkaan! suosittelen. |
Wolfgang 18.12.2012 07:43:59 | |
---|
shamoon: "nytse kaivaa taskusta jotain... silmätippoja" "mitä vittua" Ei oo varmaan yhtään jaksoa tullu missä ei olis saanu hörähdellä. Kovasti mietin, että mihinköhän ne silmätipat oikeen liittyy. Sitten niiden avulla saatiinkin noin parin sekunnin mittainen jännitysmomentti, jonka aikana kukaan ei oikeasti pohtinut antaako Hessu luvan ampua väärän tyyppin. "Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny |
haunted 18.12.2012 08:17:05 (muokattu 18.12.2012 08:18:54) | |
---|
Vähän pisti silmään kun Maikin Jerichosta, vai onko poliiseilla klokki, jäi liikkuvat taakse yhden ammutun luodin jälkeen. Joko jumittui (highly unlikely tolle aseelle) tai sitte oli vaan yks kuti tuvas. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Wolfgang 18.12.2012 09:38:35 | |
---|
haunted: Vähän pisti silmään kun Maikin Jerichosta, vai onko poliiseilla klokki, jäi liikkuvat taakse yhden ammutun luodin jälkeen. Joko jumittui (highly unlikely tolle aseelle) tai sitte oli vaan yks kuti tuvas. Ei ne paukkupanoksetkaan mitään ilmasia ole. "Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny |
Saappineste 18.12.2012 18:11:12 | |
---|
Ihan jeessiä. Ei tästä mitään klassikkoa tarvi hakea, sen verta on koomista kamaa osittain. Mutta on tämä silti heittämällä parempi kuin kaks vuotta sitten nelosella pyörinyt Virta. Se se oli paskaa. |
MV 20.12.2012 18:21:27 | |
---|
Olisi kyllä kiva tietää, että jatkuuko sarja vielä joskus. Vitun laadukasta toimintaa maikkarilta (jälleen kerran). Ei ilmoiteta missään mahdollisesta jatkosta. |
Kapane 20.12.2012 19:16:54 | |
---|
MV: Olisi kyllä kiva tietää, että jatkuuko sarja vielä joskus. Vitun laadukasta toimintaa maikkarilta (jälleen kerran). Ei ilmoiteta missään mahdollisesta jatkosta. Tuskin kukaan tietää vielä tässä vaiheessa. Kuulemma Kimmonkin osalta ollaan vielä vaiheessa. http://vimeo.com/46875594#at=0 |
The Oath 28.02.2015 00:22:16 | |
---|
Vissiin syksyllä alkaa näkymään toinen kausi? |