Aihe: The Hobbit or There and back again- Elokuva
1 2 3 4 59 10 11 12 1315 16 17 18 19
tender.insanity
16.12.2012 12:04:21
Void: En ole ikinä kuullut kenenkään taputtavan elokuvan päätteeksi.

Se on sitä samaa porukkaa, joka taputtaa kun lentokone laskeutuu aurinkorannikolle.
Brian May jr.
16.12.2012 16:03:33
Void: En ole ikinä kuullut kenenkään taputtavan elokuvan päätteeksi.

Sä olet käynyt katsomassa yksinomaan paskoja elokuvia leffateattereissa?

Eihän tämä ole edes mitenkään harvinainen ilmiö! Erittäin luotettavalta lähteeltä olen kuullut, että kun Aki Kaurismäen Kauas pilvet karkaavat- elokuvan ensi-ilta oli Ranskassa, oli pariisilaisyleisö antanut seisovat aplodit elokuvan päätteeksi. Kuulostaa hölmöltä, mutta kyllähän tuota harrastetaan ja pidän sitä itse _melko_ normaalina touhuna.
Vettä!
itsy
16.12.2012 16:30:02
Elokuvafestivaaleilla taputtaminen on myös aika yleistä, oli tekijöitä yleisössä vieraana tai ei.
Herrah
16.12.2012 18:03:32
Brian May jr.: Sä olet käynyt katsomassa yksinomaan paskoja elokuvia leffateattereissa?

Eihän tämä ole edes mitenkään harvinainen ilmiö! Erittäin luotettavalta lähteeltä olen kuullut, että kun Aki Kaurismäen Kauas pilvet karkaavat- elokuvan ensi-ilta oli Ranskassa, oli pariisilaisyleisö antanut seisovat aplodit elokuvan päätteeksi. Kuulostaa hölmöltä, mutta kyllähän tuota harrastetaan ja pidän sitä itse _melko_ normaalina touhuna.

Mä oon valehtelematta käyny reilusti +100 leffaa kattomassa elokuvissa, enkä mitään epicmovie-paskaa, mutta en siltikään ole kertaakaan todistanut aplodeja. Ja muuallakin kuin täällä susirajalla.
Dunga
16.12.2012 18:37:05
Brian May jr.: Sä olet käynyt katsomassa yksinomaan paskoja elokuvia leffateattereissa?

Sä olet käynyt katsomassa yksinomaan paskoja artsy-taidehomoelokuvia, joille taputetaan tahdissa tatit tasaisesti ojossa?

Edelleenkin: Taputusta en ole todistanut kertaakaan, vaikka ohjelmistoissa on ollut norminäytöksiä, ensi-iltoja, arvostelunäytöksiä ja pressitilaisuuksia näyttelijöiden kera.
War... war never changes.
zorro
16.12.2012 18:57:19
Itse olen kerran ollut todistamassa taputusta elokuvateatterissa, ja se oli Expendables kakkosen ennakkonäytöksessä. Siihen se sopi, mutta muissa elokuvissa se olisi lähinnä vaivaannuttavaa. En tosin käy kun noin 5 kertaa vuodessa elokuvissa.
saundi lähtee tukasta!
Tawsky
16.12.2012 18:57:32
Nyt on Hobitti katseltu ja ainakin ite tykkäsin. Kirjaa en oo tosiaan lukenut, en Hobbittia enkä LOTReja mikä nyt on varmaan elokuvasta nauttimisen kannalta hyvä juttu. Oli komeaa katsottavaa elokuva, varsinkin taistelukohtaukset joita sitten riitti. Ei tuo mättö minua haittaa, oli niin hyvin toteutettu. Alku oli kyllä mielestäni aika pitkäveteinen ja Bilbon kämpässä vietettiin vähän liikaa aikaa turhan epäolennaisissa merkeissä.

Kyl mä tälle semmosen 4/5 antaisin. Ei ihan LOTR-tykitystä mutta kyllä pidin kovasti kuitenkin.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Brian May jr.
16.12.2012 19:42:20
Void: Sä olet käynyt katsomassa yksinomaan paskoja artsy-taidehomoelokuvia, joille taputetaan tahdissa tatit tasaisesti ojossa?

Juurikin näin! Ainakin näissä leffoissa tuli salin täydeltä aplodeja, kyseessä sekä ensi-iltoja että norminäytöksiä, jokainen voi itse arvioida olivatko elokuvat artsy-taidehomoelokuvia:

Star Wars Episode I: Phantom menace norminäytös
Matrix Revolutions ensi-ilta
LOTR: Return of the King norminäytös
Star War Episode III: Revenge of the Sith norminäytös
Expendables II norminäytös
The Dark Knight Rises ensi-ilta

On tuota tullut useamminkin vastaan, ja onhan osa noista melko surkuhupaisaa touhua, varsinkin nuo Star Warsit ja viimeisin Batman, mutta pointtina edelleen se että kyllähän tuota näkee lopulta suhteellisen usein. Mä olin itse asiassa omien kokemuksieni pohjalta varma, että Jacksonin paluu valkokankaalle Keskimaa-hengessä kirvoittaisi edes jokusen taputuksen, varsinkin kun kyseessä on ensi-ilta. Vaan kun ei.
Vettä!
Brian May jr.
16.12.2012 19:46:49
Stradlin: Ehkä tämä on sitten vain jotain hesalaisten hömpötyksiä.

No pk-seudultahan se minäkin huutelen, että ehkäpä se on sitten näin.
Vettä!
Bluesmies
16.12.2012 19:48:54
Sama täällä. En ole pk-seudulta ja en ole ikinä leffassa kuullut taputettavan tai hurrattavan.
Weetoz
16.12.2012 20:16:52
Lappeenrannassa taputettiin viimeisimmän Batmanin ensi-illassa. Hobitti olis kiva käydä kattomassa (2D-versiona), mutta en tiiä kerkeekö sitä. Saapa nähdä.
riimu
16.12.2012 20:23:30
Jykylässä taputettiin Rambon ensi-illassa seisaaltaan. Muuten en oo kokenut moista ikinä.
Don't ask me about Grim Fandango.
Stradlin
16.12.2012 20:26:45 (muokattu 16.12.2012 20:27:25)
riimu: Jykylässä taputettiin Rambon ensi-illassa seisaaltaan. Muuten en oo kokenut moista ikinä.

http://www.youtube.com/watch?v=eGdJsOqGIn0
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
WanhaWihtahousu
16.12.2012 21:06:02

Toimi kyllä perkeleen hyvin. Ainoat ärsyttävät asiat olivat Lotrin musiikkien yltiöpäinen kierrätys ja se läski örkki. Muuten puhdasta timangia!

8,5/10
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w
Tawsky
16.12.2012 21:28:42
WanhaWihtahousu: se läski örkki

Läski örkki oli muuten yks parhaita hahmoja!
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
WanhaWihtahousu
16.12.2012 21:37:07

ADEHD: Läski örkki oli muuten yks parhaita hahmoja!

Täysin epäuskottava. Kuka heittää onelinereita kun on kuolemassa?
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w
Norppa78
16.12.2012 21:38:14
ADEHD: Läski örkki oli muuten yks parhaita hahmoja!

Jep, ja myöskin ne kolme trollia notskilla oli tehty aika mageesti.
Aina hauska kuunnella ku trollit/örkit selittää jotain oikein paksulla britti aksentilla.
Ali
16.12.2012 22:16:10

Läskistä örkistä muuten sen verran, että ei sopinut kyllä ääninäyttelijä tippaakaan sille. WTF-fiilikset tuli kyllä, kun se avas suunsa.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
nirzin
16.12.2012 22:37:40
WanhaWihtahousu: Täysin epäuskottava. Kuka heittää onelinereita kun on kuolemassa?

On se kyllä, kun tällaisessa realistisessa elokuvassa on tuollainen epäuskottavuus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)