Aihe: NAMM 2013!
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Krice
13.12.2012 08:29:40

LTD Elite -mallisto on tylsyyden huippu. Vähän tosiaan sama kuin Ibanez Premiumit, joita ei varmaan osta kukaan. Ruman näköisiäkin, molemmat sarjat.
Migo
13.12.2012 08:37:15
TTV: Tulis vaikka vaihteeksi neck-through RGA Prestigeä 6 ja 7 kielisenä.

Tää olisi kyllä ihan jees, mut tuskinpa vain tulee.
Tai mistä sitä koskaan tietää, jos vaikka ibaneesi yllättää.
TTV
13.12.2012 09:17:55
Harris: Höpö höpö, kaikkea muuta ku musta...

http://www.youtube.com/watch?v=vBVRXQh5cU4&feature=youtu.be

Heh, neutraalin puhdas arvaukseni meni näköjään pieleen :-) Paremmalta näyttää kuin mitä luulin, mutta ruma se silti mielestäni on.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
FensonGibder
14.12.2012 18:02:32
Midrange: Hemmetin hyvännäköisiä skeboja mutta kuka haluaa arvokkaan kitaran lapaansa kirjaimet LTD?

eikös tuo ole lyhenne sanoista:

Luvattoman Tuubaa :D
Riffi, nyt.
tracyjacks
14.12.2012 21:29:21
FensonGibder: eikös tuo ole lyhenne sanoista:

Luvattoman Tuubaa :D

LTD = Living The Dream :D
"Aren't you a little short for a stormtrooper?"
kallepeltopelle
14.12.2012 21:49:18
Saako ihan kysyä että miksi tästä NAMM:sta niin kuolataan ? Meinaako porukka vaihtaa kaikki soittimensa uusimpaan malliin. Eikö vanha soitin tai vahvistin enään soi hyvin ?
Aikasemmin olin siinä käsityksessä että vanhentuneet ja arvokkaat soittimet ovat jopa parempia...

Auto- tai MP-näyttelyn voi ehkä vielä jotenkin ymmärtää...

Jos te nyt vuoden 2013 kitaroita ja vahvistimia niin välttämättä haluatte ostaa niin kyllä minä mielelläni suostun teiltä vastaavasti kohtuuhintaan lunastamaan 60-70-luvun kitaroita ja vahvistimia.

Its a deal ?
Dunga
14.12.2012 22:01:32 (muokattu 14.12.2012 22:04:29)
kallepeltopelle: Saako ihan kysyä että miksi tästä NAMM:sta niin kuolataan ? Meinaako porukka vaihtaa kaikki soittimensa uusimpaan malliin. Eikö vanha soitin tai vahvistin enään soi hyvin ?
Aikasemmin olin siinä käsityksessä että vanhentuneet ja arvokkaat soittimet ovat jopa parempia...

Auto- tai MP-näyttelyn voi ehkä vielä jotenkin ymmärtää...

Jos te nyt vuoden 2013 kitaroita ja vahvistimia niin välttämättä haluatte ostaa niin kyllä minä mielelläni suostun teiltä vastaavasti kohtuuhintaan lunastamaan 60-70-luvun kitaroita ja vahvistimia.

Its a deal ?

Keskustelupalstalla ei tarvinne kysyä lupaa kysymiseen.

Kuka täällä nyt kuolaa - yli normaalin kamakiinnostuksen tason? Eikö tuoteuutuudet saa ihan normaalisti herättää kiinnostusta ilman että joku luulee sitä tarpeeksi vaihtaa romut uuteen? Entä mistä lähtien innostus uusiin kamoihin on merkinnyt sitä, että vanhat romut eivät enää soi hyvin?
War... war never changes.
kallepeltopelle
14.12.2012 22:14:01
Komp komp....
Mutta joskus on vaan ihan kiva kärjistää ja kyseenalaistaa asioita, ilman niitä ainaisia hymiöitä. Ainakin syntyy paremmin palautetta ja keskustelua. Eihän ihmisten välilläkään kun keskustellaan, hoeta koko ajan: vitsi vitsi.
Joo...tiedän, netissä ei näe toista ihmistä ja sen ilmeitä jne.

Itse olen pahimmanlaatuinen GAS-tyyppi. Olen sen jo myöntänyt ja osaan nauraa jo itsellenikin. Aina pitää jotain olla hankkimassa, jälkeenpäin on joskus kaduttanut. Lopputuloksena: ei se soittotaito ainakaan ole parantunut :(

Ainakin Frankfurtin messuille pitää päästä... :-)
G-mies
15.12.2012 00:38:56
Itse olen kaivautunut vankasti vuosien '52 (Telecaster, Les Paul) ja '54 juoksuhautoihin (Stratocaster) mutta silti vuosi vuoden jälkeen odotan mitä NAMMi:iin mennessä ollaan kehitetty! Ja jos gurut ovat keksineet jotakin mullistavaa niin takaan että olen ensimmäisenä rivissä kokeilemassa!
For great justice.
Dunga
15.12.2012 09:54:27 (muokattu 15.12.2012 09:54:44)
kallepeltopelle: Komp komp....
Mutta joskus on vaan ihan kiva kärjistää ja kyseenalaistaa asioita, ilman niitä ainaisia hymiöitä. Ainakin syntyy paremmin palautetta ja keskustelua. Eihän ihmisten välilläkään kun keskustellaan, hoeta koko ajan: vitsi vitsi.
Joo...tiedän, netissä ei näe toista ihmistä ja sen ilmeitä jne.

Itse olen pahimmanlaatuinen GAS-tyyppi. Olen sen jo myöntänyt ja osaan nauraa jo itsellenikin. Aina pitää jotain olla hankkimassa, jälkeenpäin on joskus kaduttanut. Lopputuloksena: ei se soittotaito ainakaan ole parantunut :(

Ainakin Frankfurtin messuille pitää päästä... :-)

No ei sitä tiedä kuinka tosissaan tollaset peltopellet aina on ;)

Kuten edelläkin mainittiin, itekin olen vahvasti juurtunut kitarapuolella perinnetyylisten romujen pariin. Sen sijaan vahvari- ja pedaalivalikoimissa uutuudet ja innovaatiot kyllä kiinnostavat. Joten vaikka noita nammeja on joka vuosi parit niin kyllä ne aina jaksavat sen verran kiinnostaa, että kurkkaa josko jotain ostettavan arvoista taas löytyisi.
War... war never changes.
Krice
15.12.2012 11:04:39

kallepeltopelle: Saako ihan kysyä että miksi tästä NAMM:sta niin kuolataan ?

Valmistajat tuntuvat tähtäävän uudet tuotteet tähän ajankohtaan, koska muutkin tekevät niin. Mitä tulee mielenkiintoon, niin kaikki eivät voi olla niinkuin Jucciz eli parhaimmat kamat on jo hankittu ja niitä on vieläpä useampi kappale (kuten Juccizen lukuisat Marshall-vahvistimet). Monilla soittajilla on tarvetta kohentaa soittovälineitään ja uudet tuotteet herättävät aina mielenkiintoa.
Harris
17.12.2012 07:03:02
Olisko RG2228 valkoisena ja vaahtera laudalla...

http://i47.photobucket.com/albums/f … naljammage/ibbyneck_zps396b5185.png
"Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot"
Migo
17.12.2012 09:49:04
Harris: Olisko RG2228 valkoisena ja vaahtera laudalla...

http://i47.photobucket.com/albums/f … naljammage/ibbyneck_zps396b5185.png

Siltä tuo vähän näyttäisi. Onpa taas.
http://www.rockpalace.com/product/Ibanez-RG2228A-Prestige-Galaxy-White
No onhan siinä toki otelauta sentään eri.

Ens vuonna samat mallit, mutta ysikielisinä. Kaikki!
Harris
23.12.2012 13:29:57
Migo
23.12.2012 13:55:20
Harris: Ibanezilta Dino Cazares signature...

http://www.sevenstring.org/forum/se … z-dino-cazares-signature-specs.html

No ei oo ainakaan musta. :D
ja nimen selvennys.
Harris
23.12.2012 17:11:17
No ku nyt on muodissa nää shocking värit, olisko Dinon uus shocking black? Tai mitenkään dissaamatta kaverin ulkoista kokoa, burrito brown...
Räbbänä
23.12.2012 21:34:18
Harris: No ku nyt on muodissa nää shocking värit, olisko Dinon uus shocking black? Tai mitenkään dissaamatta kaverin ulkoista kokoa, burrito brown...

Kaula käsitelty silavalla?
↑↑↓↓←→←→BA
mpekkanen
23.12.2012 21:57:59
onko niin että se ibanezin rg on nyt kaikkein kiinnostavin.millä värillä jne.
niitähä on tehty jo joku 25 vuotta ja varmaan kaikilla mahdollisilla väreillä.
itse kyllä toivoisin jotain vähän toisenlaista juttua.
onko esim.tulossa näiltä perinteisen kitaroiden valmistajilta jotain uutta.
siis jotain muutakin keskustelua kuin että tulee joku neon keltainen tai pinkki tele.
naavanka_
23.12.2012 23:21:30 (muokattu 23.12.2012 23:21:50)
Räbbänä: Kaula käsitelty silakalla

Fix'd.

Täyte
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)