Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5171 172 173 174 175497 498 499 500 501
Shredator
12.12.2012 22:43:13 (muokattu 12.12.2012 22:56:21)

Shakata: Nämähän kaasuttaa nyt ihan kympillä, eipä ois hassumpi se octaviokaan. Laitahan kuvia ja lisää kokemuksia tulemaan!

Fuzz Face on vissiin jo loppuunmyyty...Fuzz turisee niin kuin FF:n pitääkin, joskin säröä saisi olla makuuni hieman vähemmän. Tällä saa kyllä ehdat Voodoo Chilet aikaan.

Univibe pulputtaa legendaarista Machine Gun-soundia juuri oikealta taajuudelta. Laatu on perus-MXR:ää, eli rahoille saa vastinetta.

Parasta noissa alkuperäisiin verrattuna on hienot grafiikat, pieni koko ja ennen kaikkea verkkovirrankäyttömahdollisuus. Tähän hintaan todella mainioita ostoksia.
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti?
MikaHekkanen
12.12.2012 22:56:57
MikaHekkanen: Charmantisti ikääntynyt Epi LP Goldtop kahdella P-90 -mikillä tulee mulle lähitulevaisuudessa. Kauposta sovittiin just eilen. Ostamatta en testaa.

Oli mitä mainioin ostos. Tänään pääsin testaamaankin.
I am not young enough to know everything. - Oscar Wilde
Laulava Kylätohtori
13.12.2012 08:52:48
MikaHekkanen: Ostamatta en testaa..

Nyt alkaa olemaan asenne kohdallaan...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Shakata
13.12.2012 10:05:56
Shredator: Fuzz Face on vissiin jo loppuunmyyty...Fuzz turisee niin kuin FF:n pitääkin, joskin säröä saisi olla makuuni hieman vähemmän. Tällä saa kyllä ehdat Voodoo Chilet aikaan.

Univibe pulputtaa legendaarista Machine Gun-soundia juuri oikealta taajuudelta. Laatu on perus-MXR:ää, eli rahoille saa vastinetta.

Parasta noissa alkuperäisiin verrattuna on hienot grafiikat, pieni koko ja ennen kaikkea verkkovirrankäyttömahdollisuus. Tähän hintaan todella mainioita ostoksia.

Tuo pieni koko on kyllä aivan ehdoton juttu. Ei normi Fuzz Face mahdu lautaan ei sitten millään. Mistäs muuten hommasit ja paljonko köyhdyit?
"One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz." Lou Reed
artal
13.12.2012 17:17:32 (muokattu 13.12.2012 17:17:44)
Shredator
13.12.2012 18:45:23

Shakata: Tuo pieni koko on kyllä aivan ehdoton juttu. Ei normi Fuzz Face mahdu lautaan ei sitten millään. Mistäs muuten hommasit ja paljonko köyhdyit?

Ihan Levytukusta, 130e/kpl.
http://www.levytukku.fi/mxr_jimi_he … nniversary_tribute_sarjan_fuzz_face
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti?
Jucciz
14.12.2012 00:03:39
Jucciz: Pari Jensen C12N:ää vuodelta '63...

Sen verran kommentoin itseäni, että tässä illan aikana ruuvailin nuo tötteröt Bandmaster-kaappiin kiinni ja kytkin huvikseni tuon ruskean Princetonin siihen.

Voi hy-vä-nen ai-ka mikä soundi! Joko minä hipaisin hetki sitten täydellisyyttä tai täydellisyys hipaisi minua, mutta kylläpä tuntui äsken mukavalta soitella.

https://dl.dropbox.com/u/4302688/voi_veljet.jpg

Oiskohan tässä kombinaatiossa ainesta ihan keikkakäyttöön... 1x10-combo ja lisäkaappina pystyyn käännetty 2x12". Koko komeus yhdessä kapeassa tornissa. :D
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Vladi
14.12.2012 08:59:49
Jucciz: Oiskohan tässä kombinaatiossa ainesta ihan keikkakäyttöön... 1x10-combo ja lisäkaappina pystyyn käännetty 2x12". Koko komeus yhdessä kapeassa tornissa. :D

Tuosta tornista ei puutu enää kuin Trolling Saruman huipulta: http://www.youtube.com/watch?v=kKJRPPA6NBQ
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
AngieRainbow
14.12.2012 12:06:17
Jucciz: Sen verran kommentoin itseäni, että tässä illan aikana ruuvailin nuo tötteröt Bandmaster-kaappiin kiinni ja kytkin huvikseni tuon ruskean Princetonin siihen.

Voi hy-vä-nen ai-ka mikä soundi! Joko minä hipaisin hetki sitten täydellisyyttä tai täydellisyys hipaisi minua, mutta kylläpä tuntui äsken mukavalta soitella.

https://dl.dropbox.com/u/4302688/voi_veljet.jpg

Oiskohan tässä kombinaatiossa ainesta ihan keikkakäyttöön... 1x10-combo ja lisäkaappina pystyyn käännetty 2x12". Koko komeus yhdessä kapeassa tornissa. :D

Mulla olisi tänä iltana pikkujoulukeikka. Jos mä haen ton kasan sulta lainaan? Ei varman haittaa, jos joku kaataa kännissä tornin nurin ja kaljaa päälle?

Ei sentään. Hieno setti kyllä jumatsuikka! Mulla on joku stratokausi menossa. Koko ajan Fender kourassa, niin kyllähän tuo sun combo+kaappi saa erektion aikaan. Mullehan on toki tulossa Bluetone Princeton Reverb ja ennestään löytyy Bluetone 2x12, niin mähän voin sitten kasata samanlaisen yhdistelmän.

P.S. Olen huolissani Vladimirin lääkkeiden ja viinan yhteiskäytöstä, mikä jälleen ilmeni mihen linkistä.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Vladi
14.12.2012 12:09:56
AngieRainbow: P.S. Olen huolissani Vladimirin lääkkeiden ja viinan yhteiskäytöstä, mikä jälleen ilmeni mihen linkistä.

Vaadin tarkennusta, onko yhteiskäyttöä liikaa vai liian vähän?
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
AngieRainbow
14.12.2012 12:27:54
Vladi: Vaadin tarkennusta, onko yhteiskäyttöä liikaa vai liian vähän?

En usko, että kannattaa ainakaan enempää ottaa.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
PIM
14.12.2012 13:19:21
AngieRainbow: Mulla olisi tänä iltana pikkujoulukeikka. Jos mä haen ton kasan sulta lainaan? Ei varman haittaa, jos joku kaataa kännissä tornin nurin ja kaljaa päälle?

Haet multa vielä the straton lainaan.
AngieRainbow
14.12.2012 13:23:42 (muokattu 14.12.2012 13:27:18)
PIM: Haet multa vielä the straton lainaan.

Joo ja särjen vielä senkin :)

Siinä oli kyllä hegemoniaa, kun vedettiin Jucciczen '62 nupilla, '62 kaapilla '62 elementeillä sekä PIM:in '62 Stratolla.

http://muusikoiden.net/dyn/users/106602.jpg
tracyjacks
14.12.2012 21:08:33 (muokattu 14.12.2012 21:09:31)
Fender American Telecaster 90-luvulta, Randall 4x12", Boss DD-5, Vein Tap II (tap tempo pedaali, jolla voi näpytellä mun molemmille DD-5:lle tempon samaan aikaan), KLD Overdrive (todella hyvä 808-klooni), S.I.T kieliä 5 settiä, musta pleksi tuohon Teleen ja Bad Cat Cougar 50 nuppi. Oliskohan tässä tarpeeksi ostettu?

Huh, on onneks kyllä myös myyty kamaa noiden edestä...
"Aren't you a little short for a stormtrooper?"
Hynkel
15.12.2012 09:34:08
AngieRainbow: Joo ja särjen vielä senkin :)

Siinä oli kyllä hegemoniaa, kun vedettiin Jucciczen '62 nupilla, '62 kaapilla '62 elementeillä sekä PIM:in '62 Stratolla.

Kyllä ihan yhtä hyviä on Pacificat. Ihan turhaan hehkutat. Samat soundit lähtee sormista, kuin tosta setistä. Oon sanonut tätä jo pitkään.
Fender, Bluetone, Bogner.
McNulty
15.12.2012 18:12:18
AngieRainbow: Joo ja särjen vielä senkin :)

Harmi ettei soittaja ollut '62 =))
For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest.
JuSu
15.12.2012 18:14:57
McNulty: Harmi ettei soittaja ollut '62 =))

Mut 62 kg?
J Silver
15.12.2012 19:40:30
Viimeisen 6kk saldo: Fender Telecaster Am Dlx 2011, TC Electronic 4xFlashback, Mad Professor SHOD HW, MXR Badass '78 Distortion, Voodoo Lab Pedal Power 4x4. Vielä uusi vahvistin ja sitten liinat kiinni!
artal
15.12.2012 20:32:04
Wilson Effects Sparkling Blue Overdrive
Wilson Effects Fuzz
Tech21 Double Drive 3x

Ennen joululomien alkua pitäisi vielä Trace Elliot Velocette saada ja sitten kelpaakin jäädä nysväämään saundeja kohdalleen. On vähän karannut viime päivinä käsistä tämä :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)