Aihe: Keikka jolla olitte viimeksi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Aksu89
27.04.2004 18:44:02
semmone bändikatselmuksen tapainen, neljäbändiä
1.Dark Tears
2.Dark Embraze
3.Lust
4.No Opinion

Lust oli paras ja hullunhyvä. Vetivät unpluggedina.
No comments.
mr_b
27.04.2004 19:04:31

Datarock ja Ovali Virta Väiskissä 15.4.

Datarock on muuten hauska yhtye: http://www.datarock.no
Damn right it's better than yours!
ganesha
27.04.2004 20:12:07
mä en enää jaksa käydä keikoilla, koska:

1) olen kulttuurisesti lukutaidoton moukka

2) liian vanha pasteeraamaan tukkoon myydyssä kuppilassa jonnekin puolilleöin asti bissestobe hanskassa ennenku kuulen ensimmäistäkään nuottia bändin repertuaarista

ainoat keikat joilla käyn ovat oman bändin. jos siinä sivussa näkee joitain muitakin bändejä niin so not. viikko sitten oli keikka lahdessa joka meni helvetin hyvin vaikka olinkin puolikuntoisena paikalla. (ei, en ollut tuhannen taalan kännissä, vaan oikeasti, siis aikuisten oikeasti, kipeenä - siis kipeenä niinku sillai ihan fyysisesti, eikä sillai niinku henkisesti koska se nyt on ollut krooninen olotilani jo viimeiset kolmisenkymmentä vuotta.)

...mitäs ette olleet siellä.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Mia
27.04.2004 21:59:08
Hypnomen ja Liekki soittivat Tavastialla tämän kuun alussa. Hypnomen oli mainio uusi tuttavuus. Lead-kitaristi on ihan hillitön. Liekin aikana alkoi jo olla tungosta. Tavastia on kyllä keikkapaikkana voittamaton, saundit olivat mainiot ja bändilläkin näytti olevan mukavaa. Keikan jälkeen ihmiset jäivät vielä tanssahtelemaan 50-60-lukulaisen musiikin tahtiin. (Oli siellä uudempaakin, mutta ei saivarrella). Illan DJ:nä toimi Flaming Sideburnsien rumpalinakin toiminut ukko (ei muista nimeä).
In the world where you can be anything-be yourself.
Tee
27.04.2004 22:00:03
Siitä onkin aikaa... Bruce Springsteen viime kesänä.
:K
SRV
27.04.2004 22:03:26
BÄNDI: Imperanon, Teräsbetoni
AIKA: Lauantai 24.4. n. klo 22-00
PAIKKA: Nosturi/Helsinki

FIILIKSET: Loistavaa.
It's better to have something to remember than nothing to regret
Nuuskamuikkunen
27.04.2004 22:09:58
Absoluuttinen Nollapiste: Kuopio Henry's Pub
Talvella
Eipä sinne kovin kovaa meininkiä olisi kaivannutkaan. Jätkät soitti kohtuu hyvin.
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
toxic
27.04.2004 23:08:21
Liikuntasalissa oli joskus joululomaa ennen tai jälkeen koulun järjestämä keikka. Siellä oli joku kiihkouskovaisten bändi, arvatkaa nauroiko kukaan? :D "Voitte tulla keikan jälkeen juttelemaan kanssani uskonnosta" jne. Ei helvetti mitkä välispiikit. Ja se musiikki oli kauheeta.
Numbie
27.04.2004 23:10:03

semmone bändikatselmuksen tapainen, neljäbändiä
...

Lust oli paras ja hullunhyvä. Vetivät unpluggedina.

Ja veivät meidän yleisön.
Väinämöinen
27.04.2004 23:49:49
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
20.4 (siis viikko sitten tiistaina)
Riviera, Kouvola
Mykkä kissa on mauton.
lapio
27.04.2004 23:51:22

Turhan kauan on viime kerrasta. Sillon kun Soilwork oli Lutakossa.
"BANZAI!" -Juha Mieto Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Lennu
28.04.2004 03:21:20

mä en enää jaksa käydä keikoilla, koska:

1) olen kulttuurisesti lukutaidoton moukka

2) liian vanha pasteeraamaan tukkoon myydyssä kuppilassa jonnekin puolilleöin asti bissestobe hanskassa ennenku kuulen ensimmäistäkään nuottia bändin repertuaarista

ainoat keikat joilla käyn ovat oman bändin. jos siinä sivussa näkee joitain muitakin bändejä niin so not. viikko sitten oli keikka lahdessa joka meni helvetin hyvin vaikka olinkin puolikuntoisena paikalla. (ei, en ollut tuhannen taalan kännissä, vaan oikeasti, siis aikuisten oikeasti, kipeenä - siis kipeenä niinku sillai ihan fyysisesti, eikä sillai niinku henkisesti koska se nyt on ollut krooninen olotilani jo viimeiset kolmisenkymmentä vuotta.)

...mitäs ette olleet siellä.

Ei mikään virhe, sä oot ännäs mummo. Eli tänne:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =24&t=58805&o=6200&co=0
(.)(.) :: ( | )
Margarita
28.04.2004 07:56:46
Bändi: Einstürzende Neubauten
Aika: 24.4.
Paikka: New York

Aika mahtavaa oli kyllä juu. Hypnoottista, alkukantaista, hienostunutta, inspiroivaa!
Seppe
28.04.2004 09:59:21

Turku, Rokkibaari ja bändi oli Rozzy Randall& The Roller Bastards. Kovaa rokkia ja hyvä meininki oli kyllä!!
Halleluja Rock'n Rollah!!
Tupuna
28.04.2004 10:02:32
Hypnomen ja Liekki soittivat Tavastialla tämän kuun alussa. Hypnomen oli mainio uusi tuttavuus. Lead-kitaristi on ihan hillitön. Liekin aikana alkoi jo olla tungosta. Tavastia on kyllä keikkapaikkana voittamaton, saundit olivat mainiot ja bändilläkin näytti olevan mukavaa. Keikan jälkeen ihmiset jäivät vielä tanssahtelemaan 50-60-lukulaisen musiikin tahtiin. (Oli siellä uudempaakin, mutta ei saivarrella). Illan DJ:nä toimi Flaming Sideburnsien rumpalinakin toiminut ukko (ei muista nimeä).

Jarkko Jokelainen. Siis tuo Fleimareiden rumpali.

Mä olen aivan samaa mieltä Hypnomenistä - aivan loistava bändi! Näin tosin kaksi vuotta sitten viimeksi, mutta kovasti oon kytiksellä jos pääsisin jonnekin yhtyettä katsomaan. Oliskohan NYT-liitteessä Hypnojen uus levy arvioitu jopa viiden tähden levyksi. Ja Pekka Lainehan on ihan guru... haastattelin häntä autenttisuudesta ja rockideologiasta siihen opinnäytetyöhöni, ja tiesi aivan mielettömästi kaikesta!! Ehkä se valtava perinnetietoisuus on se yks juttu, miks Hypnomen kuulostaa siltä miltä kuulostaa... jos Pekankin vaikutteet ovat 60-luvun bilerockissa ja Phil Spector -tuotoksissa, niin ei ole ainakaan huonot vaikutteet ;)
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Mr.Babbit
28.04.2004 10:10:39
Mä olen aivan samaa mieltä Hypnomenistä - aivan loistava bändi! Näin tosin kaksi vuotta sitten viimeksi, mutta kovasti oon kytiksellä jos pääsisin jonnekin yhtyettä katsomaan. Oliskohan NYT-liitteessä Hypnojen uus levy arvioitu jopa viiden tähden levyksi. Ja Pekka Lainehan on ihan guru... haastattelin häntä autenttisuudesta ja rockideologiasta siihen opinnäytetyöhöni, ja tiesi aivan mielettömästi kaikesta!! Ehkä se valtava perinnetietoisuus on se yks juttu, miks Hypnomen kuulostaa siltä miltä kuulostaa... jos Pekankin vaikutteet ovat 60-luvun bilerockissa ja Phil Spector -tuotoksissa, niin ei ole ainakaan huonot vaikutteet ;)

meikkis tykkää 100 kertaa enemmän niemisestä&litmasesta.
kannattaa tsekata, niiden keikalla on vaikea pitää persettään aloillaan ja jalkoja maassa.
Tupuna
28.04.2004 10:39:43
meikkis tykkää 100 kertaa enemmän niemisestä&litmasesta.
kannattaa tsekata, niiden keikalla on vaikea pitää persettään aloillaan ja jalkoja maassa.

Olen onnistunut välttymään Nieminen&Litmanen-keikalta, eivät ole Jyväskylässä asti keikkailleet tuolla tavalla. Toivottavasti joskus vielä näen! Kyllähän minä toisinaan Helsingissäkin keikoilla käyn. Jos sattuisi silmään. Kiitos vinkistä, twyla-tyttösein.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
solesurvivor
28.04.2004 10:43:00
Tais olla Tarot Kuopiossa kuukaus pari sitten.
If you shake my hand, better count your fingers..
hörhö
28.04.2004 10:46:04

Viime lauantaina Helsingin Festivaaliorkesteri joht. ja piano Olli Mustonen. Sibeliuksen 3. sinfonia, Beethovenin 8. sinfonia ja Hindemithin vier temperament tai jotain sinnepäin.

Oli melkoisen tylsä ohjelmisto, eikä sitä saatu kuulostamaan yhtään mielenkiintoisemmalle, kuin se tässä nyt kuulostaa, vaikkakin odotin sitä ja johtaminen näytti 10 kertaa energisemmälle, kuin kuulosti. Orkesteri oli tosin vallan mainio.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)