Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: huuto.netissä myydään kitaroita paikkakunta kaavi
1 2
mpekkanen
12.12.2012 23:16:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkä akustisia,sähköisiä ja bassoja ainakin.olisin kiinnostunut onko kellään kokemuksia näistä peleistä.itse myyjä hehkuttaa näitä kiinassa tehtyjä pelejä todella hyviksi ja esim strato jota myy 80 euron hintaan.kehuu että on hintaansa nähden todella hyvät mikit .metallit ja viimeistely.myös puuosat on kuulemma niin hyvät ettei tämän hintaluokan soittimissa ole sellaisia.
 
Entropia666
12.12.2012 23:19:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaavi on ainakin ihan paska mesta.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
Gabe
12.12.2012 23:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä tuli jotenkin rabittimainen vaikutelma...
 
www.kitaramaailma.com
pekurides
12.12.2012 23:38:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varmaankin aika suhteellista sanoisin, 80€ hyvä kun saapi kitaraan perushuollon niin eip hirveesti sen hintaiselta soittimelta voi vaatia kun huoltokin maksa enemmän kuin koko laitos, eipä kauhian hintainen ole edes seinäkoristeeksi jos ei soittopeliksi ole:=)
 
Siis, tottapuhuen ei varmaankaan voida laadusta puhua tuossa hintaluokassa miltään osin , mutta anna palaa vaan ja kerro kokemukset, eihän sitä koskaan tiedä!
 
...kunhan ei ole huijaus.
 
mielummin vähän liikaa kuin liian vähän!
mpekkanen
12.12.2012 23:55:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse olen sitä mieltä että joku satasen tai kahden sadan peli voi olla suhteessa paljon parempi kuin 3000 tonnin custom keppi.mulla on useita soittimia ja aika usein näpeissä viihtyy suht halpa vaikka näitä made in usa kitaroitakin on.80-100 euroa on kuitenkin paljon jos sillä ei sitten mitään teekkään tai se on sellainen että siitä ei saa soitettavaa vaikka uusisi osia parempiin.
 
Jucciz
13.12.2012 00:53:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun nyt ei aivan haista kaavittu kitara ois.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Laulava Kylätohtori
13.12.2012 06:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: elikkä akustisia,sähköisiä ja bassoja ainakin.olisin kiinnostunut onko kellään kokemuksia näistä peleistä.itse myyjä hehkuttaa näitä kiinassa tehtyjä pelejä todella hyviksi ja esim strato jota myy 80 euron hintaan.kehuu että on hintaansa nähden todella hyvät mikit .metallit ja viimeistely.myös puuosat on kuulemma niin hyvät ettei tämän hintaluokan soittimissa ole sellaisia.
 
Onkohan tämä strato sama, minkä juuri linkitin jonnekin... Mutta jos on, niin itsekin katsoin noita, mutta ajattelen, että 80 saa juuri sitä, mitä 80 saa, "eihän sitä koskaan tiedä" -lausekkeesta huolimatta.
 
Ja myyjän myyntipuheet kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
13.12.2012 09:44:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: 80 saa juuri sitä, mitä 80 saa, "
 
Sepä se. Ja tuo hinta-laatusuhdekin on hyvin laaja käsite, 80 euron kitara on minusta hintaisekseen häkellyttävän hyvä jos se pysyy edes vireessä... mutta en sitä välttämättä hyväksi kitaraksi menisi sanomaan.
 
www.kitaramaailma.com
Vladi
13.12.2012 09:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Sepä se. Ja tuo hinta-laatusuhdekin on hyvin laaja käsite, 80 euron kitara on minusta hintaisekseen häkellyttävän hyvä jos se pysyy edes vireessä... mutta en sitä välttämättä hyväksi kitaraksi menisi sanomaan.
 
Ei tuolla rahalla saa edes mitään järkeviä kitaranrakennuskittejä, puhumattakaan valmiiksi kasatusta ja viimeistellystä kitarasta...
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Mesa/Boogie
13.12.2012 10:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin kesällä 50€ kitaran yhtä festarikeikkaa varten. Kyllä sillä yhden biisin pysty vetämään ja se myös kesti yllättävän hyvin lennon lavan poikki (ja lennon jälkeisen lavaan putoamisen)...
 
J Silver
13.12.2012 10:26:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myyjä itse aloittanut tämän ketjun mainosmielessä? Katsomatta edes kitaroita en ostaisi.
 
Kefiiri
13.12.2012 10:40:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: 80-100 euroa on kuitenkin paljon jos sillä ei sitten mitään teekkään tai se on sellainen että siitä ei saa soitettavaa vaikka uusisi osia parempiin.
 
Mahtaisiko myyjä itse kommentoida noin?
 
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
mpekkanen
13.12.2012 10:47:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minä en todellakaan myy kaavilla mitään kitaroita.mulla itsellä on muutama edullinen kimppatilaus keppi jotka ovat minun mielestä hintaisekseen erittäinkin hyviä ja sillä olisin kysellyt josko joku olisi törmännyt näihin kaavin kitaroihin.
 
Harris
13.12.2012 10:54:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: itse olen sitä mieltä että joku satasen tai kahden sadan peli voi olla suhteessa paljon parempi kuin 3000 tonnin custom keppi.mulla on useita soittimia ja aika usein näpeissä viihtyy suht halpa vaikka näitä made in usa kitaroitakin on.80-100 euroa on kuitenkin paljon jos sillä ei sitten mitään teekkään tai se on sellainen että siitä ei saa soitettavaa vaikka uusisi osia parempiin.
 
Päivän huutonaurut saatu! Kiitos!
 
"Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot"
loner
13.12.2012 13:57:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eihän tuohon hintaan voi kauheaa pettymystä tulla.. Jos kaveri myy välikätenä noita tuohon hintaan niin valmistuskustannukset ovat alle puolet siitä eli olisiko valmistuskustannukset noin 30€ korkeintaan? Vertauksena yksi "oikea" kitaramikki maksaa käytettynä tuplaten tuon valmistus-kustannukset :)
 
Noll_a
13.12.2012 14:23:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä muusikoiden.netin tasolle on tapahtumassa?
 
"Rock 'n Roll: The most brutal, ugly, desperate, vicious form of expression it has been my misfortune to hear." -Frank Sinatra
Old Joe
13.12.2012 15:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noll_a: Mitä muusikoiden.netin tasolle on tapahtumassa?
 
Kehittyy ajan hengessä.
 
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä.
Gabe
13.12.2012 16:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

loner: No eihän tuohon hintaan voi kauheaa pettymystä tulla.. Jos kaveri myy välikätenä noita tuohon hintaan niin valmistuskustannukset ovat alle puolet siitä eli olisiko valmistuskustannukset noin 30€ korkeintaan? Vertauksena yksi "oikea" kitaramikki maksaa käytettynä tuplaten tuon valmistus-kustannukset :)
 
Hauska vertaus :) Ja yksi merkkimikki uutena maksaa samanverran kuin koko kitara. Aika hämärä homma kieltämättä, onko kellään linkkiä kyseisiin kitaroihin? Eihän noita materiaalejakaan voi saada kolmeen kymppiin mistään vaikka ostaisi halvinta tavaraa käytettynä.
 
www.kitaramaailma.com
J-PPP
13.12.2012 16:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=ch1504&status=N&order=L
 
Jormaz
13.12.2012 16:24:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J-PPP: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=ch1504&status=N&order=L
 
"LOISTAVA HINTA-LAATUSUHDE
Ei ole välikäsiä rahastamassa."
 
Nää on vissiin niitä ylimääräisiä mitä on kertynyt sängyn alle.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «