loner 12.12.2012 16:18:20 | |
---|
|
Numb 12.12.2012 16:21:40 | |
---|
|
loner 12.12.2012 16:24:09 | |
---|
Numb: Mut onks toi muuten turvonnut kuin siten, että myyskentelee enemmällä kuin on ostanut? Ittekin kyllä mieluummin otan tavaroista vastaan enemmän rahua kun olen itse aikanani antanut poies. On se turvonnut niinkuin pääsikin, jonka voit pitää kiinni. |
lavaamo 12.12.2012 16:27:47 | |
---|
loner: On se turvonnut niinkuin pääsikin, jonka voit pitää kiinni. Onko sulla hiekkaa vaginassa? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
naavanka_ 12.12.2012 16:49:50 | |
---|
lavaamo: Onko sulla hiekkaa vaginassa? Rasahtiko rusinat? |
klobasa 12.12.2012 18:06:58 | |
---|
Tunnustan: mulla on tapana ostaa käytettyä tavaraa sellaisilla hinnoilla, että jos myyn pois, niin en tee tappiota. Saa kivittää. |
Laulava Kylätohtori 12.12.2012 18:16:00 | |
---|
pmu: Tunnustan: mulla on tapana ostaa käytettyä tavaraa sellaisilla hinnoilla, että jos myyn pois, niin en tee tappiota. Saa kivittää. Kivitetään samalla kaikki kauppiaat, maahantuojat ja muut hirviöt... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
loner 12.12.2012 18:42:39 | |
---|
pmu: Tunnustan: mulla on tapana ostaa käytettyä tavaraa sellaisilla hinnoilla, että jos myyn pois, niin en tee tappiota. Saa kivittää. Tottakai jokainen yrittää ostaa, mutta ammattijobbarit kyttäilevät roinaa halvalla ja yleensä heillä on jobbailun ansiosta budjettia ostaa halvat roinat heti pois ja välittömästi pistävät ne tuplahinnalla myyntiin. Se on aivan eri asia. Ilman näitä harmaata taloutta edustavia limaisia karvakäsiä soittajatkin saisivat soittimia kohtuuhinnoilla. Liikkeet ovat taas täysin eri asia, ne maksavat veroja ja antavat takuita ja asiantuntija apua kun sitä tarvitaan. Jobbarit ovat kuin syöpä. Mainitsevatko he myyjälle laittavansa tuotteen heti myyntiin uudestaan ja vetävänsä välistä 30-50% maksamastaan hinnasta? Enpä usko. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja minusta jobbarit ovat pahinta pohjasakkaa mitä on. Ennemmin antaisin Eetu Pakkaselle tai Sami Sinisalolle rahani kuin jollekkin hikiselle jobbarille kaupan myötä. |
loner 12.12.2012 18:43:46 | |
---|
lavaamo: Onko sulla hiekkaa vaginassa? On aika paljonkin, mutta tiedostan sentään sen itse. |
loner 12.12.2012 18:45:28 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kivitetään samalla kaikki kauppiaat, maahantuojat ja muut hirviöt... Kuten tuossa jo totesin kauppiaat maahantuojat ym ovat täysin eri asia. Ne tekevät sitä firman nimissä ja maksavat veroa. |
the-Antero 12.12.2012 18:52:21 | |
---|
loner: Jobbarit ovat kuin syöpä. Mainitsevatko he myyjälle laittavansa tuotteen heti myyntiin uudestaan ja vetävänsä välistä 30-50% maksamastaan hinnasta? Enpä usko. Jos mä ostan rahapulassa olevalta muusikolta 200€ pedaalin vaikkapa 60€ ja sitten en tykkää siitä niin enkö tosiaan saa myydä sitä 100€ eteenpäin? Onko pakko pyytää sama mitä on maksanut tai vähemmän... miksi? Tietty se varmasti harmittaa kun näkee että oma kitara on myynnissä kalliimmalla kun ei itse tajunnut pyytää enempää... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Artist 12.12.2012 19:16:57 (muokattu 12.12.2012 19:19:09) | |
---|
Sen kummemmin tuohon kantaaottamatta, kyllä ne aktiivisimmat trokarit ovat minun kirjoissa sellaista sakkia, joille en ainakaan itse ihan ensisijaisesti kitaraani möisi. Mutta kukin toki tyylillään. Ei siinä mitään pahaa ole, jos ostaa halvemmalla ja myy kalliimmalla, mutta jos oikein aktiiviseksi meinaa sillä saralla heittäytyä niin perustaisi sitten firman ja kilpailisi niiden kanssa samoilla säännöillä. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Laulava Kylätohtori 12.12.2012 20:06:47 | |
---|
loner: Kuten tuossa jo totesin kauppiaat maahantuojat ym ovat täysin eri asia. Ne tekevät sitä firman nimissä ja maksavat veroa. Joo, nyt kun vähän tarkensit, niin ymmärsin kyllä pointtisi ja eräin rajoituksin olen vähän samalla linjalla kanssasi.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
loner 12.12.2012 21:48:10 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, nyt kun vähän tarkensit, niin ymmärsin kyllä pointtisi ja eräin rajoituksin olen vähän samalla linjalla kanssasi.... Tiedän kirjoittavani provosoivalla tavalla ja liioittelevani asioitaa, mutta yleensä sieltä seasta löytyy kuitenkin asiaa. :) |
loner 12.12.2012 21:50:32 | |
---|
the-Antero: Jos mä ostan rahapulassa olevalta muusikolta 200€ pedaalin vaikkapa 60€ ja sitten en tykkää siitä niin enkö tosiaan saa myydä sitä 100€ eteenpäin? Onko pakko pyytää sama mitä on maksanut tai vähemmän... miksi? Tietty se varmasti harmittaa kun näkee että oma kitara on myynnissä kalliimmalla kun ei itse tajunnut pyytää enempää... Tottakai sen saa ilman huonoa omaatuntoa myydä mihin hintaan vaan saa menemään, mutta sinä et teekkään sitä jatkuvasti vain tienausmielessä. Sanotaan ettei raha haise, mutta kyllä sekin voi haista. |
Numb 12.12.2012 22:20:11 | |
---|
loner: Tiedän kirjoittavani provosoivalla tavalla ja liioittelevani asioitaa, mutta yleensä sieltä seasta löytyy kuitenkin asiaa. :) Vastauksesi minulle kuuluu sitten siihen joukkoon, josta ei löydy. Jos sinulla on jotakin sanottavaa, mitä et kirjoita viestiisi, niin asiasta kysyvälle vittuilu osoittaa joko jonkinlaista hengenköyhyyttä tai sitten sitä, että äitemammalta jäi käytöstavat opettamatta. |
the-Antero 12.12.2012 22:22:45 | |
---|
loner: Tottakai sen saa ilman huonoa omaatuntoa myydä mihin hintaan vaan saa menemään, mutta sinä et teekkään sitä jatkuvasti vain tienausmielessä. Sanotaan ettei raha haise, mutta kyllä sekin voi haista. Tätä hain takaa :) oikeassa olet että ammattitrokarit ovat ärsyttäviä. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Harris 12.12.2012 23:30:59 | |
---|
Hieman luulen ettei nää trokarit kauheisiin vuosituloihin pääse. Turhaa nillitystä turhasta. "Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot" |
Harris: Hieman luulen ettei nää trokarit kauheisiin vuosituloihin pääse. Turhaa nillitystä turhasta. No juu ja eipä tuo 450 vaikuta miltään ihmeelliseltä pyynnöltä moisesta ipanetsista. Tutustu viholliseen. |
loner 13.12.2012 07:40:23 | |
---|
Numb: Vastauksesi minulle kuuluu sitten siihen joukkoon, josta ei löydy. Jos sinulla on jotakin sanottavaa, mitä et kirjoita viestiisi, niin asiasta kysyvälle vittuilu osoittaa joko jonkinlaista hengenköyhyyttä tai sitten sitä, että äitemammalta jäi käytöstavat opettamatta. Olet oikeassa, alkoi vaan heti vituttamaan, kun takerrutaan heti tuohon. Lueppas taaksepäin tätä ketjua, niin ketju ei muodostu pelkistä päättömistä hintapyynnöistä vaan myös asiaa sivuavista aiheista ja kyllä minusta tämä sivuaa asiaa paljonkin. |