Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tama Iron Cobra vs. Speed Cobra
1
WaltteriG
12.12.2012 19:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis, olen ostamassa uusia TUPLApedaaleja. Musakaupassa kokeilin IC:itä, tuntui vähän liian raskaalta. Speed Cobrat tuntui mukavilta, ja soitan vähän raskaammassa (progressive death metal) bändissä. Eli kummat on kestävämmät, ja muita mielipiteitä Speed Cobrista?
 
Toivon että tähän vastattaisiin nopeasti, sillä olen toivomassa SC:itä joululahjaksi.
 
Kiitos
 
BanZai88
12.12.2012 20:13:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WaltteriG: Eli siis, olen ostamassa uusia TUPLApedaaleja. Musakaupassa kokeilin IC:itä, tuntui vähän liian raskaalta. Speed Cobrat tuntui mukavilta, ja soitan vähän raskaammassa (progressive death metal) bändissä. Eli kummat on kestävämmät, ja muita mielipiteitä Speed Cobrista?
 
Toivon että tähän vastattaisiin nopeasti, sillä olen toivomassa SC:itä joululahjaksi.
 
Kiitos

 
Jos Speed Cobrat tuntui omaan jalkaan paremmilta ja pedaalit pitää olla Taman, niin sitten ehdottomasti ne. Yhtä kestäviä ovat molemmat ja itse en ainaskaan ole kuullut mistään ongelmista noiden Speed Cobrien kanssa. Välitangot on Tamalla se heikoin lenkki ja niihin ajan saatossa syntyy pientä väljyyttä.
 
WaltteriG
12.12.2012 22:26:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BanZai88: Jos Speed Cobrat tuntui omaan jalkaan paremmilta ja pedaalit pitää olla Taman, niin sitten ehdottomasti ne. Yhtä kestäviä ovat molemmat ja itse en ainaskaan ole kuullut mistään ongelmista noiden Speed Cobrien kanssa. Välitangot on Tamalla se heikoin lenkki ja niihin ajan saatossa syntyy pientä väljyyttä.
 
Voiko niihin sitten vaihtaa uuden välitangon?
 
-Dr.DW-
12.12.2012 22:43:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WaltteriG: Voiko niihin sitten vaihtaa uuden välitangon?
 
Voi.
 
Virhe, liian lyhyttä ja ytimekästä.
 
Anteeksi, en tarkoittanut.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «