Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Salosta ketään?
1
markkuliini
11.12.2012 21:33:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sorry uudesta ketjusta, mutta vähän kiirehommaa..
Elikkäs mulle tupsahti viikonlopuksi keikkaa Saloon, Sokos Hotelli Rikalaan. Mutta nyt vähän on arpomista että mistä rummut, kun mun ainoa Suomen setti on Ylöjärvellä.
 
Eli onko ketään Salosta jolla olisi vuokrata settiä pe ja la-illoiksi? Itse toisin symbaalit ja ehkä virvelinkin, ja olen kevytkätinen kaveri. Kapulaakaan ei ole rikki mennyt aikoihin. :) Maksuna onnistuu myös rumputunnin pito vaikka molempina päivinä jos kiinnostaa sellainen järjestely.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
JanneO
12.12.2012 08:43:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Sorry uudesta ketjusta, mutta vähän kiirehommaa..
Elikkäs mulle tupsahti viikonlopuksi keikkaa Saloon, Sokos Hotelli Rikalaan. Mutta nyt vähän on arpomista että mistä rummut, kun mun ainoa Suomen setti on Ylöjärvellä.
 
Eli onko ketään Salosta jolla olisi vuokrata settiä pe ja la-illoiksi? Itse toisin symbaalit ja ehkä virvelinkin, ja olen kevytkätinen kaveri. Kapulaakaan ei ole rikki mennyt aikoihin. :) Maksuna onnistuu myös rumputunnin pito vaikka molempina päivinä jos kiinnostaa sellainen järjestely.

 
http://muusikoiden.net/jasenet/125
 
Tuo Vesku on ainakin lähellä siinä ja sillä on ollut paljon noita settejä myynnissä ja varmaan hallussakin on?
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
AP
12.12.2012 08:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin markkuliinille yyveetä
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Vallu-Veke
12.12.2012 11:55:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos et saanut vielä jostain Saloa lähempää, niin meikäläiseltä joutaa lainaan. Rummut on Liedossa, muttei ihan keskustassa, enemmän Aura/Tarvasjoki lähellä.
Perjantai on kusinen päivä. Kotiin on mentävä viideksi illalla ja tehtävä rituaalit. Vaimo ei pysty yksin.
Eli jos tulet Turun suunnalta ja kaappaat rummut mukaan ( n. 22 km Turusta, Hämenlinnantietä, + sitten about 4... 5km epämääräisiä polkuja) jatkat Saloon, niiden kanssa, nii käy hakemassa. Loppu matka meille pitää neuvoa puhelimessa. Sen verran on mutkia ja risteyksiä matkassa, ettei kukaan ole sukkana tullut perille.
Club Datet joutaa. 20, 12, 14 + virveli jazzfestival, poljin,...
Ei maksa mitään. Kalvot on nyt vintage-emperor. Virvelistä en muista.
Rummut on seissyt muutaman kuukauden, Joudut hieman ruuvaamaan, mutta varmaan onnistuu.
Pistä pikaviestiä, niin sovitaan.
 
Bobana
12.12.2012 17:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tee pieni mutka Lohjalle ja saat lainaan Visa SonorLitet. 12,16,20.
 
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
janneto
12.12.2012 22:10:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä meininki kun apua on tarjolla!
 
www.captaincougar.net
markkuliini
12.12.2012 22:15:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janneto: Hyvä meininki kun apua on tarjolla!
 
Erittäin! Yksityisviesteillä tuli kans varmaan viisi vinkkiä ja Facebookissa melkein kymmenen settiä tarjolle. :D
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
EJ84
12.12.2012 22:17:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Erittäin! Yksityisviesteillä tuli kans varmaan viisi vinkkiä ja Facebookissa melkein kymmenen settiä tarjolle. :D
 
Kunnon spektaakkeli ja joka biisi eri setillä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «