Aihe: Lisäkaappi Line2 flextone+ comboon?
1
Zion
28.04.2004 00:51:09
Kuinkapaljon line6 oma flextone lisäkaappi antaa lisä volyymia ja parantaa soundeja? Olisiko parempi vaihtoehto ostaa joku iso kitarakaappi ja käyttää comboa nuppina siihen? Joku kaappi täytyy hommata koska kun combon volyymia nostaa yli puolenvälin niin soundit puuroutuu pahasti..
rokkänrolländbluusändtsääskissmaiääs
Kapane
28.04.2004 08:49:40

Noh Linja 6 kaapit on aina heikolaatusia. jotain 212 kaappi suosittelisin... varmaan Marsut on parhaita tässä kategoriassa.

Line 2 kaappeja en oo kokeillu

sori
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
madu
28.04.2004 09:07:37 (muokattu 28.04.2004 09:09:01)
Kuinkapaljon line6 oma flextone lisäkaappi antaa lisä volyymia ja parantaa soundeja? Olisiko parempi vaihtoehto ostaa joku iso kitarakaappi ja käyttää comboa nuppina siihen? Joku kaappi täytyy hommata koska kun combon volyymia nostaa yli puolenvälin niin soundit puuroutuu pahasti..

Vaihtoehtona siis se lisäkaappi 1x12 jolle ajaa sen 50w lisäwattia mitä flexuista lähtee toiseen lisäkajariin tai sitten ostaa 4x12 kaapin. 4x12 kaappi tosin pitää laittaa siihen vahvistimen oman elementin ohittavaan ulostuloon jolloin combon oma elementti lakkaa rokkaamasta eli combo toimii periaatteessa nuppina. Jos laitat 4x12 kaapin lisäliitäntään niin combon oma toimii mutta vain 2 elementtiä neljästä toimii 4x12 kaapissa. Line6 on näin vehkeensä virittänyt.
Kapane
28.04.2004 19:04:44

Kerroppa mulle mikä tekee line6:n kaapista huonomman kun niissä on mm. celestionin elementit ja ne elementit on teetetty nimenomaan mallintavia varten? Kuinka monta line6:n kaappia olet testannut? Haluaisin todella kuulla mikä tekee marshallin kaapeista parhaita?

EDIT: Ja sori jos oli vähän flametusta mutta joskus veri kiehuu kun lukee postauksia. ei henkilökohtaista. =)

en piuhoista tiedä mutta mun korvaan ei natsannut yhtään ainakaan ne kaapit mitä testasin... omassa duoverbissäkään ei se mikään huippu se kjari systeemi ole..
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
madu
28.04.2004 23:52:31
en piuhoista tiedä mutta mun korvaan ei natsannut yhtään ainakaan ne kaapit mitä testasin... omassa duoverbissäkään ei se mikään huippu se kjari systeemi ole..

Juu nuo line6:n kaapit on suunniteltu silmälläpitäen noita mallintavia joten siksi elementtien soundi eroaa jonkin verran normaaleista. Esim. flextonen kaverina ei ole oikein muut kaapit toimineet kuin line6:n omat. Olen testannut Marshalleja ja muita. Behringerin kaappeja en ole testannut sehän on myös halpa vaihtoehto.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)