marok 28.04.2004 07:41:11 | |
---|
|
Juzzu 28.04.2004 08:06:36 (muokattu 28.04.2004 08:23:20) | |
---|
No ei mulla ole Shamraylle ollut ongelmia maksun kanssa vaikka olen tuon Hollannin jättänyt väliin. Herää kysymys lieneekö tarpeellista myöhemminkään lisätä kustannuksia antamalla välikäsien sotkeutua asioihin? ;o) Kerrohan nyt lisää, kuka suomessa meinaa parin viikon päästä vastata jälleenmyynnistä tms.? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
joo. Shamraylta toimitukset onnistuu kyllä muutenkin. yerasovin kanssa kaupankäynti ei ole kovin helppoa ollut. kunhan saan tietää enemmän niin osaan kertoakin enemmän. :) Itse en varsinaiseksi maahantuojaksi ole ryhtymässä. |
Spiralmind 28.04.2004 09:05:22 | |
---|
Jänskää että tuolla Roosterissa noi Yerasovit maksaa jo about tuplasti siitä mitä Yerasovin sivulla olevat hinnat (ovh venäjällä?). Jos moisen vahvistimen meinaa hankkia niin melkein mielummin lähden sen itse Venäjältä hakemaan... Sääli ettei tilaamaan kai pysty.. kun kyselin Yerasovilta sähköpostilla niin antoivat vaan just ton Roosterin osoitteen. Kun Venäjä on naapurimaa niin miks muka pitää jostain Hollannista asti tilata... |
duca 11.05.2004 13:40:24 | |
---|
Jänskää että tuolla Roosterissa noi Yerasovit maksaa jo about tuplasti siitä mitä Yerasovin sivulla olevat hinnat (ovh venäjällä?). Jos moisen vahvistimen meinaa hankkia niin melkein mielummin lähden sen itse Venäjältä hakemaan... Sääli ettei tilaamaan kai pysty.. kun kyselin Yerasovilta sähköpostilla niin antoivat vaan just ton Roosterin osoitteen. Kun Venäjä on naapurimaa niin miks muka pitää jostain Hollannista asti tilata... Syystä, että Yerasov on tehnyt exclusive sopimuksen Roosterin kanssa euroopan alueesta. |
duca 11.05.2004 14:23:46 | |
---|
|