Aihe: Minne keikalle seuraavaksi Toinen säkeistö:
1 2 3 4 5105 106 107 108 109175 176 177 178 179
Epämuusikko
07.12.2012 14:04:44
ferodoz: Oulun Apollo, voi että kun mä rakastan sitä keikkamestaa. Parhaita paikkoja missä oon ikinä ollu, onneksi päästään taas uutenavuotena seuraavan kerran.

Tänään ja huomenna Ruka, Piste

Se on kyllä aivan paras!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ferodoz
07.12.2012 20:41:46

Epämuusikko: Se on kyllä aivan paras!

En tiedä tarkoititko Pistettä vai Apolloa, mutta näin Ruka-kasteen tänään saaneena, on tämäkin ihan helmi paikka.

Mä rakastan tätä duunia!
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
jjussila
07.12.2012 21:03:29 (muokattu 07.12.2012 21:09:26)
ferodoz:

Mä rakastan tätä duunia!

Niin tämäkin luuli kolokytäviis vuotta sitten; kummasti on tasottunu näihin päiviin. Tosin mulla menossa selekeesti jäähdyttelyvaihe ja keikkaa tehdään vaan sen verran kun tuntuu hyvälle (ammattimaisesti, vaan ei ammatiksi).
..ei helev...olisko noin?.....
baron
07.12.2012 21:27:00

jjussila: Niin tämäkin luuli kolokytäviis vuotta sitten; kummasti on tasottunu näihin päiviin. Tosin mulla menossa selekeesti jäähdyttelyvaihe ja keikkaa tehdään vaan sen verran kun tuntuu hyvälle (ammattimaisesti, vaan ei ammatiksi).

Ai, mä taas oon valmis keikkailemaan ihan säännöllisesti, vaikka joka toinen viikko!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jjussila
07.12.2012 22:20:59
baron: Ai, mä taas oon valmis keikkailemaan ihan säännöllisesti, vaikka joka toinen viikko!

Kyllä mäkin noin säännöllisesti keikkailen (sillain keskiarvona), kuitenkin jaksottaen "sesonkiluonteisesti".
..ei helev...olisko noin?.....
ferodoz
08.12.2012 02:23:40 (muokattu 08.12.2012 02:24:05)

Uskomatonta, rukan zonesta ei irronnut ensimmäistäkään puumaa mukaan. Nyt vaatteet vaihtoon ja uus yritys!
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
jake5
08.12.2012 04:16:45
Zone toimii vasta 03.00 jälkeen (jako käynnissä) "Starbat saapuu kehiin"!!! :-D
Oikeassa Orkesterissa On Oikeat Soittimet!
Einherjar
08.12.2012 04:20:02
ferodoz: Oulun Apollo, voi että kun mä rakastan sitä keikkamestaa...

Soittajan kannalta varmaan ihan mukava ja bäkkärihommelit on ihan hollillaan. Tekniikalla ei ole kovin rapoista oltavaa. Huomenna taas siellä joutuu väistelemään märkää...
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Epämuusikko
08.12.2012 09:43:42
ferodoz: Uskomatonta, rukan zonesta ei irronnut ensimmäistäkään puumaa mukaan. Nyt vaatteet vaihtoon ja uus yritys!

Itsehän lähinnä etsin sieltä lattialta rahaa. aina löytyy hieman, kerran löytyi enemmänkin.
tarmo
08.12.2012 10:11:47
Epämuusikko: Itsehän lähinnä etsin sieltä lattialta rahaa. aina löytyy hieman, kerran löytyi enemmänkin.

Muusikkous 2010 -luvulla. Gotta love it :)
Epämuusikko
08.12.2012 10:17:36
tarmo: Muusikkous 2010 -luvulla. Gotta love it :)

No hei, kyllä tuo kolehtihommat voittaa. Ja sitäkin on isojen starojen nähty tekevän.
Lucky 7
08.12.2012 11:29:52
Ikaalisiin, Kuukkulaa moikkaan.
TÄ?
ferodoz
08.12.2012 13:22:34

Einherjar: Soittajan kannalta varmaan ihan mukava ja bäkkärihommelit on ihan hollillaan. Tekniikalla ei ole kovin rapoista oltavaa. Huomenna taas siellä joutuu väistelemään märkää...

Puhun sekä soittajannettä tekniikan näkökulmasta. Siinä baaritiskin korotuksen viereisessä kulmassa on ihan hyvä tehdä, eikä oo paljo märkää tullu ainakaan omaan niskaan..
Einherjar
08.12.2012 14:31:21
ferodoz: Puhun sekä soittajannettä tekniikan näkökulmasta. Siinä baaritiskin korotuksen viereisessä kulmassa on ihan hyvä tehdä, eikä oo paljo märkää tullu ainakaan omaan niskaan..

Jos sieltä saisi lavan vierestä ne parit tolpat pois ja peilit katosta alas, niin eipä tuo haittaisi. Ootko muuten soundchekissä pyörinyt ympäri sitä tilaa? Mielenkiintoisia bassokuoppia/-korostuksia löytyy siellä. Tulee ihan Joensuun Bepop vaihehelvetteineen mieleen ;)
Minulla on siinä portaitten vieressä katkennut parit usb-tikut yleisön toimesta ja kaljat tullut suoraan tiskin viereen (joku yritti taiteilla kaljansa kanssa kaiteen päällä). Rasittavaa siinäkin on tehdä, kun ei kuule toista puoliskoa pa:sta yhtään.
Kun joutuu tekemään äänen lisäksi valot, niin pitää rakentaa linnoitus sinne tanssilattialle tolpan (ja talon suppasen) viereen. Siellä on hutinat päällänsä + piuhojen vetäminen muuttuu taidelajiksi.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
omarklah
10.12.2012 11:20:12 (muokattu 10.12.2012 11:21:20)

Torstaina jotkut pikkujoulut Tampereella ja perjantaina coverbändin levyjulkkarikeikka Hallilan Pubissa(myös Tampereella). Saa tulla kuuntelemaan ja ostamaan levyt pois(nyt saa halpaa ja hyvää musiikkia samassa paketissa http://www.coversionband.com/levykannet.jpg ) . Joulu tulossa (LahjaVinkVinkVink)
Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro...
Mase
10.12.2012 14:28:52
La vuorossa Jyväshovi, jyväskylä
Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle.
lalovone
10.12.2012 15:23:26
La Nastola
karviaismarja on karvanen marja
Epämuusikko
11.12.2012 00:29:18
La Kiimingin Toivola. Päivä- ja iltakeikat.
WanhaWetäjä
11.12.2012 01:11:12 (muokattu 11.12.2012 01:12:19)

Epämuusikko: Itsehän lähinnä etsin sieltä lattialta rahaa. aina löytyy hieman, kerran löytyi enemmänkin.

Toi on kivaa...Nilsiän todella kusenpolttamasta Doriksesta löysin kerran 50€, se oli sellanen todella tiukkaan kääritty ohut rulla lattialla, piruuttani nostin ylös "mikäs toi on?" arveluin...2. kerta, tai oikeestaan eka kerta kun enemmän hilloa on löytynyt oli Vantaan Tulisuudelma, roudattiin pois, tuulinen talvikeli, vissiin jonkun taksirahat oli lennelly suoraan siihen ovelle mistä roudattiin, reilusti yli satku siinäkin, useampi seteli, tosin markka-aikaan...mukava lisä keikkaliksaan kuitenkin ;-)

Seuraavat keikat, Pori PK, mennä viikolla 3 vetoa tuurausta ko paikassa, kivat keikat, solisti+ kvartetti, tällä viikolla 2 vetoa tyyliin kootut teokset eli tunnen vain yhden soittajista jotka tuonne tulee...
No, pääasia että matka on lyhyt ja ruoka erittäin hyvää.
Turakaisten älämölö ja humalatila on sitä luokkaa että itse soittoon liittyen aivan sama mitä tuolla vetää, ja miten...ja vielä bassokeikka, kielet pitää siis kalibroida sopivan löysälle ettei satu sormiin ja alapäät täysille, se on siinä!
Sitä päivää odotellessa että topi tulee sanoon "oot muuten vitun huono basisti" saati että sanoisi "soitit muuten väärän äänen"...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)