Kikka Korea 25.04.2004 22:10:09 | |
---|
Behku on näköjään julkaissut sarjan edullisia(tietenkin) bassokaappeja, missä luulisi olevan taas hyvä hinta-laatusuhde. Tällä kertaa kopioinnin kohde näyttäisi olevan Hartke. Kaappeja löytyy alumiini- sekä pahvikartioisina. Elementtien merkki on joku Bugera, en ainakaan minä ole ikinä kuullut. Tsekatkaa www.behringer.com |
pardy 25.04.2004 22:26:20 | |
---|
Joo'o. Kyllä luulis ainaki tehojen riittävän noissa kaapeissa. Ton pahvikartioisen 4*10" -kaapinki tehoiks sanotaa sellanen miedon hyökkäävä 1200w... Kattokaa ite jos ette usko: http://www.behringer.com/BB410/index.cfm?lang=ENG Vastaavassa 8*10" kaapissa onki jo 2400w... Eikä hintakaan aja konkurssin partaalle: 389€. Huhhuh. Kovat on taas Behringerin lupaukset, mutta jos laatu on tuttua Behringer -tasoa, ni pitäydyn kyllä ite mieluummin noissa vähän kalliimmissa kaapeissa. Tosin ei pidä mennä arvostelemaa ensin testaamatta, mutta mulla on silti vähän epäilyksiä... Varsinki noitten Bugera(?)-elementtien suhteen... Kolme sanaa: "Olen basisti." |
Johannes_t 25.04.2004 22:33:50 | |
---|
En usko, että noita isompia (yli 15W) kaappeja, tai B:n tuotteita ylipäätään (lukuunottamatta DI-boxeja) voisi hyvällä omallatunnolla suositella yhtään kenellekään. Tuommosen hommaan kyllä, varmaan jo ensi viikolla: http://www.behringer.com/BX108/index.cfm?lang=ENG |
Kieppi 25.04.2004 23:01:24 | |
---|
Tästähän jo taannoin kirjoiteltiinkin... http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=56542 Kaverilla on Behringer-skittakaappi, joka ainakin mun mielestäni on soundannut ihan hyvältä. Merkit kyllä heti irroitettiin ;) Olen edelleen samaa mieltä kuin edellisessä threadissa: kokeilemaan on mentävä, kun niitä maahan saapuu. Kieppi |
hemmo 25.04.2004 23:01:39 | |
---|
En usko, että noita isompia (yli 15W) kaappeja, tai B:n tuotteita ylipäätään (lukuunottamatta DI-boxeja) voisi hyvällä omallatunnolla suositella yhtään kenellekään. Tuommosen hommaan kyllä, varmaan jo ensi viikolla: http://www.behringer.com/BX108/index.cfm?lang=ENG Varmasti ihan hitsin hyvä, tuo. Ja tehot riittää ihan mihin vaan. 8-= Kaikki on hyvää! - sisäpiiri |
Puavali 26.04.2004 02:48:01 | |
---|
Behringerin pikkuinen kitaravahvistin (tech21 kopio?) kuulosti yllättävän hyvältä. Mutta ne bassokombot ei. Tosin huonommillakin olen soittanut. Halpojen kamojen osto on vaan aina myöhemmin kostautunut. |
Johannes_t 26.04.2004 06:18:37 | |
---|
tehot riittää ihan mihin vaan. 8-= Helposti! Mutta ihan tosissani aion tuommoisen ostaa. :) Testasin noita pikku komboja muutaman ja päädyin tulokseen notta Behringer on löytänyt itselleen sarjan jossa painia. Matalien taajuuksien toistokyky ratkaisi tämän homman. |
Kikka Korea 27.04.2004 11:33:31 | |
---|
Mulla on bassoräkissäni Behringeriltä Bass V-Amp ja Tube Ultra-Q, eivätkä ole tuottaneet minkään näköistä pettymystä. Mun mielestä Behkussa ei ole mitään muuta vikaa kuin halpa maine. |
N_Bates 27.04.2004 11:55:24 | |
---|
Mun mielestä Behkussa ei ole mitään muuta vikaa kuin halpa maine. Ja vähintäänkin epäilyttävä tapa "kehittää" "uusia" tuotteita. On se kumma että ihmiset ovat niin vauhkona tuomitsemassa musiikin laittoman levittämisen netissä, mutta samaan aikaan ostetaan behringereitä saksasta kilotolkulla. Niin, eihän insinöörien töiden hedelmiä tarvitse kunnioittaa. Niidenkin pitäs varmaan perustaa joku etujärjestö ja palkata metallican ukkoja itkemään pariin tv-mainokseen. "Nyyh nyyh me ei saada rahaa meidän vaivalla kehitetyistä vahvistimista kun kaikki ostaa vaan behringerin halpakopioita!!!" ja tämä ei sitten ollut suunnattu kenellekkään henkilökohtaisesti. Kunhan vain yleisesti pohdin ääneen. Mikä noihin behkun bassokaappeihin tulee, niin noi wattiluvut on vähintäänkin epäilyttäviä. Taitaapi olla hetkellisestä tehonkestosta noissa isoissa luvuissa kyse. Eihän sitä kukaan määrää mitkä watit siihen paketin kylkeen ängetään, joten parastahan on tietysti laittaa ne suurimmat. Eikä noi hinnat nyt niin älyttömän edullisia ole jos verrataan vaikka hartken halvimpiin kaappeihin. Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. |
Niskamies 27.04.2004 12:19:41 | |
---|
Ainoa syy minkä takia mä en käytä Behringeriä, koska ne on huonoja. Siis bassokamat. Omistin sen "parhaan" kombon pari vuotta, ja nyt vihdoin vaihdoin hvyiin kamoihin. Mutta emmä behringeriä tuomitse: jos ne kitarakaapit on niin hyviä kun sanotaan, niin käyn sellasen Soundatasta hakemassa. Mä tykkään hyvästä hintalaatu-suhteesta. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
SaBer 27.04.2004 18:21:33 | |
---|
Mikä noihin behkun bassokaappeihin tulee, niin noi wattiluvut on vähintäänkin epäilyttäviä. Taitaapi olla hetkellisestä tehonkestosta noissa isoissa luvuissa kyse. Eihän sitä kukaan määrää mitkä watit siihen paketin kylkeen ängetään, joten parastahan on tietysti laittaa ne suurimmat. Toi on varmaan totta. 1200W Behku-tehonkestoa on varmaan n. 300W jatkuvaa tehonkestoa. OT: välillä naurattaa 300W:n tietokoneen aktiivikaiuttimet, jotka painavat alle 5kg.... "En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies |
Sähköjänis 27.04.2004 21:32:54 | |
---|
Mä komppaan nBatesin kirjoitusta. Täyttä asiaa. Behringerin tuotteet voivat olla ihan ok mutta firman toimintaperiaate on rikollinen. |
onde 28.04.2004 02:28:31 | |
---|
Morjens pojjaat! En tiedä mitä ny sanois teiän mielipiteisiin Behkuista, koska mulla on ollut noita pelejä ja on vieläkin ja hyvin pelittävät!Mun mielipide on ,että jos Behringer tyydyttää, niin jatkakaa edelleen kyseisillä vahvistimilla meinaan kyllä ne on ihan hyviä pelejä vaikka nää "ammattipojat" väittää muuta! Kyllä mä luulen että Behkun rantasaunasta irtoo sen verran hepoja että kannattaa kokeilla! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Ainoa syy minkä takia mä en käytä Behringeriä, koska ne on huonoja. Siis bassokamat. Omistin sen "parhaan" kombon pari vuotta, ja nyt vihdoin vaihdoin hvyiin kamoihin. Mutta emmä behringeriä tuomitse: jos ne kitarakaapit on niin hyviä kun sanotaan, niin käyn sellasen Soundatasta hakemassa. Mä tykkään hyvästä hintalaatu-suhteesta. Moi Niskamies! Jos sä et arvosta Behringerejä niin miks sä yleensä ostit sen sun ekan kombon!? Mikset heti ostanut sun unelma bassovahvaria?? ps. Ikä ja oppi kaikki But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Niskamies 28.04.2004 06:55:05 | |
---|
Moi Niskamies! Jos sä et arvosta Behringerejä niin miks sä yleensä ostit sen sun ekan kombon!? Mikset heti ostanut sun unelma bassovahvaria?? ps. Ikä ja oppi kaikki Noh, olin silloin nuori ja tietämätön. Emmä tienny mitään pahemmin eri merkeistä, ja toi kuulosti ihan hyvältä. Kyllä mä nyt oon ainaskin oppinut. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sähköjänis 28.04.2004 08:57:04 | |
---|
Noh, olin silloin nuori ja tietämätön. Emmä tienny mitään pahemmin eri merkeistä, ja toi kuulosti ihan hyvältä. Kyllä mä nyt oon ainaskin oppinut. etkä sä kyllä ihan kovin vanha ja viisas taida olla vieläkään :-/ ps kyllähän se behku "ihan hyvä" onkin. |
SaBer 28.04.2004 09:50:34 | |
---|
Kyllä mä luulen että Behkun rantasaunasta irtoo sen verran hepoja että kannattaa kokeilla! Toki, toki. Kyllähän 600W jatkuvaa tehonkestoa on ihan tarpeeksi. Vahvistimet, kun on hyvä mitoittaa yläkanttiin, ettei pääte mene ruvelle (solid-state). Kuinka monella on yli 800W vahvistin, ja kuinka moni pitää sitä yli puolenvälin??? Tuskin monikaan... "En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies |
MrTorture 28.04.2004 16:11:43 | |
---|
Bänditreeneis ollaan lainailtu behringerin kitarakaappia. Se on ainakin saudannu perkeleen hyvältä. |
saikkpe 28.04.2004 16:33:04 | |
---|
Huomaatteko muuten, että kaappien herkkyydestä ei prujussa puhuta mitään. Ei ainakaan mun silmiin osunut. Kannattaa siis ehkä odottaa tarkempia speksejä ja tietysti koesoittomahdollisuutta, ennen kuin jättää tilauksen sisään. Painoiltaan näyttävät olevan suunnilleen linjassa muiden valmistajien vastaavien tuotteiden kanssa. saikkpe |
Ylläri 28.04.2004 16:43:56 (muokattu 28.04.2004 16:44:47) | |
---|
Se Behringerin halpisnuppi kyllä kiinnostaa, mutta kaappeihin suhtaudun aika varauksella. Kaiutinteknologia kun on aika kinkkistä ja varsinkin hyvä bassotoisto on aina haasteellinen tavoite. Mielummin tingin vahvistimessa kuin kaapissa, jos on pakko tinkiä jossain (ja yleensä on). Mutta voivathan varaukseni olla toki aiheettomia. Toivotaan että ovat hyviä bokseja. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |