Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 5151 152 153 154 155327 328 329 330 331
Speedy
08.12.2012 12:10:21 (muokattu 08.12.2012 12:10:39)

Epämuusikko: ootteko soitellu viime aikoina?

No kyllä tuossa eilen parin setin verran keikkasin, odotteluunhan sitä meni tuplasti enemmän aikaa.. Tänään lähden taas keikkaamaan kolmen setin verran, matkoihin ja odotteluun menee silti tuplasti enemmän aikaa.. Niiden lisäksi kun nukkuu ja hoitaa pakolliset muusi-läyräämiset niin treenaamiselle jää aika vähän aikaa treenaamiseen.. Ainiin bändi treenit oli eilen, kolme tuntia.. Entäpä iteppä?

E: Voin ottaa tänään settikuvan
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Vallu-Veke
08.12.2012 12:14:07

Kakkosviulua. Se on osani, koska systeemi on mätä.

Juu no mitä tulee tuohon Seban asetteluun, niin ihan varmaan vielä muuttuu, kun rumpalivuosia tulee lisää. Tuossakaan ei ole mitään vikaa. Asettelut vaan tahtoo muuttua, kunnes löytyy jokin perusmalli, johon jämähtää.
piipponen
08.12.2012 12:14:14

itehä eilettäin kävin kopsuttelemasa. vaihoin setuppiaki vähän, mutten ottanu kuvia.
imo
OPJ1974
08.12.2012 12:39:37 (muokattu 08.12.2012 12:39:48)

Eilen. Kolme tuntia, joista tunti kitaran kanssa klassista laulutreeniä ja kaksi tuntia koluamista setin takana. Which was nice.
marktark
08.12.2012 13:09:36 (muokattu 08.12.2012 13:24:17)

Väärässä ketjussa ! ;))))) (lue : ymmärrän pointtisi)

Mut vastaan silti : tänään erään kombinaation eka veto. Eilen tuseerasin oikein tehokkaasti, kalusto kohdilleen (mm. setin säädöt & asemoinnit, snaret vireisiin, tietty peltikattaus ym) ja kollit 11kpl valmiina odottamaan noutoa. Setti kuulostaa nyt oikein hyvältä ja tatsi/tuntuma, varsinkin basarissa, on just siinä. Aijai, kiva päästellä vaihteeksi omalla setillä. Tältä pohjalta on hyvä jatkaa.

(jatkuu jaksolla : "Kunnes vastaan käveli johtaja Akustiikka..." ;) Ehkä voisin nappasta kuvia ja laittaa johonkin...kuvaboxiin ?)
Play that song, not the instrument.
markkuliini
08.12.2012 13:22:46 (muokattu 08.12.2012 13:37:33)

Speedy: Jos kuva on katsojan mielestä muuten täydellinen, mutta ride ständin alimmainen huopa on väärin päin, niin eikö sitä saa sanoa? Jos setin omistajalla ei ole kriittisyyttä tuommoisia asioita kohtaan, niin oma vika - maailma kyllä opettaa.

Saa toki. Mutta kysymys onkin että kannattaako sanoa. Kuinka pieni detalji on vielä setin omistajalle enää tärkeä? Ja kuinka helposti leimautuu pikkumaiseksi? Oikeassa on helppo olla. Paljon haastavampaa on valita hetket milloin se kannattaa.

"Turha löpinä", ja aiheen ohi puhuminen ei haittaa yhtään, usein se on mielenkiintoista.. Sen sijaan ne ärsyttävät jotka eivät voi sitä ymmärtää, ja alkavat valittaa.. Toinen osa laji on tyypit, jotka toimivat toisten "poliisina", sanoen mitä saa kommentoida ja miten.. Heille vinkiksi, tuolla oikeassa sivussa olevaa palkkia voi vierittää, kaikkea ei tarvitse lukea.. koneen voi laitttaa myös kiinni.. Ja netissä on myös muita asiapitoisia sivuja, joista voi hakea maksimaalista tiedon tulvaa..........=I

Muakaan ei aiheen ohi puhuminen harmita ollenkaan, se on usein mielenkiintoista ja teen sitä paljon itsekin. Enemmänkin saatan huomauttaa jos keskustelun taso laskee mun mielestä liian alas, ja siihen jokaisella muullakin täällä on oikeus myöskin. Meidän kaikkien paikka tämä on ja meidän tehtävä on tehdä tästä sellainen kun halutaan. Jos tuntuu että useasti joku omia tekemisiä kritisoi, niin silloin kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Sananvapauteenhan kuuluu oikeus sanoa mitä ajattelee, mutta myös vastuu sanomisestaan. :)

...kriittisyyttä tuommoisia asioita kohtaan, niin oma vika - maailma kyllä opettaa

Mehän ollaan sit tavallaan samalla asialla. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Speedy
08.12.2012 13:32:08

markkuliini: Enemmänkin saatan huomauttaa jos keskustelun taso laskee mun mielestä liian alas, ja siihen jokaisella muullakin täällä on oikeus myöskin. Meidän kaikkien paikka tämä on ja meidän tehtävä on tehdä tästä sellainen kun halutaan. Jos tuntuu että useasti joku omia tekemisiä kritisoi, niin silloin kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Sananvapauteenhan kuuluu oikeus sanoa mitä ajattelee, mutta myös vastuu sanomisestaan. :)

Kerran eräs henkilö sanoi näin: "Mutta kysymys onkin että kannattaako sanoa. Kuinka pieni detalji on vielä setin omistajalle enää tärkeä? Ja kuinka helposti leimautuu pikkumaiseksi? Oikeassa on helppo olla. Paljon haastavampaa on valita hetket milloin se kannattaa."

Mutta niinpä.. olen edelleen sitä mieltä että minua häritsee jos symbaalit on liian lähellä ja ylhäällä.. OMASSA setissäni, toiset saa pitää ihan niin kuin lystää.. Pahoitteluni jos pahoitit mielesi toisen puolesta, mennessäni asiattomuuksiin ja laskiessani keskustelun tason marginaalin alle..=I (haluatko että jatkossa kierrätän esim. pikaviestillä jokaisen vastaukseni sinun tai jonkun muun poliisin kautta, onko se palstan tasolle sopivaa tekstiä vai täh?)
markkuliini
08.12.2012 13:56:44

Speedy:
Mutta niinpä.. olen edelleen sitä mieltä että minua häritsee jos symbaalit on liian lähellä ja ylhäällä.. OMASSA setissäni, toiset saa pitää ihan niin kuin lystää..

Kannattaa tehdä se aina selväksi että puhut OMASTA setistäsi, eikä sanoa että häiritsee että "nuo rummut" ja "nuo symbaalit" jne. ;)

Pahoitteluni jos pahoitit mielesi toisen puolesta, mennessäni asiattomuuksiin ja laskiessani keskustelun tason marginaalin alle..=I (haluatko että jatkossa kierrätän esim. pikaviestillä jokaisen vastaukseni sinun tai jonkun muun poliisin kautta, onko se palstan tasolle sopivaa tekstiä vai täh?)

Turha tätä asiaa on ylidramatisoida. Mä en ole ollenkaan pahoittanut mieltäni, ihan hymyssä suin kirjoitan.
Mua ei poliisiksi haukkuminen haittaa ollenkaan, päinvastoin. Suu aukeaa kyllä jatkossakin, ja olen aikaisemmin aloittanut ketjuakin palstan tasosta.
Ja sehän ei tarkoita sitä että olisin tai edes luulisin olevani aina oikeassa. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Vallu-Veke
08.12.2012 15:35:28
Samuraiden bushidoperinne. Ohje, miten kuului elää ja minkälaiset asiat on suorastaan häpeäksi. Mieli pitää olla tyyni. Vihollinen eikä mikään muu saa horjuttaa henkistä kanttia millään tavalla,..... . sanotaan asia ja sillä selvä. Heikkous on heikkoja varten keksitty hapatus.

markkuliini:

Turha tätä asiaa on ylidramatisoida. Mä en ole ollenkaan pahoittanut mieltäni, ihan hymyssä suin kirjoitan.
Mua ei poliisiksi haukkuminen haittaa ollenkaan, päinvastoin. Suu aukeaa kyllä jatkossakin, ja olen aikaisemmin aloittanut ketjuakin palstan tasosta.
Ja sehän ei tarkoita sitä että olisin tai edes luulisin olevani aina oikeassa. :)

Jotenkin aistii, että olet aika vahva ihminen ja henkisten asioiden kantilta katsottuna samurai. Ihailen. Harva ihminen keskustelupalstoilla jaksaa "inttää" menettämättä jossain vaiheessa malttiaan ja jaksaa pysyä asiallisena aina.
Speedy
09.12.2012 18:19:00

Settikuva, kuva setistä eiliseltä keikalta..

https://muusikoiden.net/dyn/users/106434.jpg

Häiritsi ihan suunnattomasti tuo toinen crash, kun piti laittaa se tuolleen riden päälle, ei mahtunut sivummalle DJ-kopin takia.. (DJ-koppi esiintymislavalla on yksi nerokkaimpia keksintöjä) Olisin laittanut sen riden viereen, suurinpiirtein samalle tasolle mutta hieman loivempaan kulmaan.. Ja crashkin olisi ollut pari tuumaa isompi, nyt ei mahtunut kun 16".. =(

Valitettavasti en ymmärrä ja osaa kääntää kuvaa "oikein päin", vaan tulee jostain syystä noin hassusti, katsokaa kyljellään..=)
Velli
09.12.2012 18:53:51
Speedy:
Valitettavasti en ymmärrä ja osaa kääntää kuvaa "oikein päin", vaan tulee jostain syystä noin hassusti, katsokaa kyljellään..=)

Muista koneista en tiedä, mutta jos käytät maccia, niin homma harvinaisen simppeli. Ota kuva esikatseluun ja käännä kuva painamalla cmd+r. Sitten vielä talletat muutoksen cmd+s.
Speedy
09.12.2012 18:58:33

Velli: Muista koneista en tiedä, mutta jos käytät maccia, niin homma harvinaisen simppeli. Ota kuva esikatseluun ja käännä kuva painamalla cmd+r. Sitten vielä talletat muutoksen cmd+s.

Sen teinkin.. ja aukeaa esikatseluun(kin) oikeinpäin, tänne tulee väärinpäin
Velli
09.12.2012 19:02:36
Speedy: Sen teinkin.. ja aukeaa esikatseluun(kin) oikeinpäin, tänne tulee väärinpäin

Muistitko tallentaa muutoksen tuolla cmd+s komennolla?
Speedy
09.12.2012 19:05:55

Velli: Muistitko tallentaa muutoksen tuolla cmd+s komennolla?

Kiitos mutta ihan niin uuvatti en ole... Kai..=)
Velli
09.12.2012 19:07:49 (muokattu 09.12.2012 19:08:14)
Speedy: Kiitos mutta ihan niin uuvatti en ole... Kai..=)

Voihan se tallentaminen epähuomiossa unohtua. Jos nyt kuitenkin talletit muutoksen, niin en osaa muuta sanoa kuin että veri mystiik :).
Seba
09.12.2012 19:35:22 (muokattu 09.12.2012 19:37:07)

Mulla oli joskus sama ongelma yhden kuvan kanssa omaan profiiliin lisätessä.
Ihan sama vaikka käänsin sen ylösalasin, niin se oli aina kyljellään.
Se oli pystyssä otettu kuva, eikä jostain syystä suostunut kääntymään, vaikka omalla koneella suostuikin.

Kuvan pituus on vissiin issue tuonne profiiliin laittaessa.
Älä ota sitä vakavasti.
Seba
09.12.2012 21:29:53

Testailin uusia asetteluita. Paska pimeä kännykkäkuva, mutta idea tulnee esille.
Nyt on myös vähän levitelty, ja itseasiassa se on aika jees.
Kuvassa crashit näyttää olevan kovin korkealla, mutta kaikkiin yltää tarvittaessa silti vaikka kyynärpäät kiinni kyljessä :)
Testailu jatkuu..

http://db.tt/tDKNAxCh
Älä ota sitä vakavasti.
Niq
09.12.2012 22:36:56

Seba: Mulla oli joskus sama ongelma yhden kuvan kanssa omaan profiiliin lisätessä.
Ihan sama vaikka käänsin sen ylösalasin, niin se oli aina kyljellään.
Se oli pystyssä otettu kuva, eikä jostain syystä suostunut kääntymään, vaikka omalla koneella suostuikin.

Kuvan pituus on vissiin issue tuonne profiiliin laittaessa.

Todennäköisesti olet ensin vahingossa lisännyt kuvan väärinpäin, sitten korjannut ja ladannut uudestaan. Selain näyttää kuvan välimuistista, eli kuva näkyy sulle edelleen väärin vaikka olisikin oikein. Painamalla CTRL-F5 selain lataa tiedoston uudestaan palvelimelta.
Seba
09.12.2012 23:42:43

No nyt vähän kirkkaampaa kuvaa.
Tämä asettelu tuntui aluksi hyvin oudolta, mutta alkoi aika äkkiä pääsemään sinuiksi.

https://www.dropbox.com/s/6wk7jso9v9bmq35/2012-12-09%2023.18.10.jpg

Onks toi nyt leveemmän näköinen?

https://www.dropbox.com/s/klmwqmr8fxrwa3x/2012-12-09%2023.20.45.jpg
Älä ota sitä vakavasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)