Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hinta-arvio Korg X2:lle
1
Velli
09.12.2012 18:35:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli omistan otsikon mukaisen 76-koskettimisen kiipparin, jonka olen ajatellut myydä pois. Minkä arvoinen tuo laite on nykyään?
 
Thomas Häggblom
09.12.2012 19:12:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on ehjä ja toimiva niin voit pyytää vähän reilu 300€ ja olla valmis hieman tinkaamaan tarvittaessa. Älä kuitenkaan ehjää alle 250€ myy, kyllä tuollaisille ostajia löytynee.
 
Erikoista näissä on se, että vaikka X2 oli aikoinaan 76-koskettimisena kalliimpi niin nykyään nämä tahtovat mennä samalla hinnalla tai jopa halvemmalla kuin 61-koskettimiset pikkuveljensä (X3 tässä tapauksessa).
Aika harva nykyään arvostaa tuota ylimääräistä oktaavia, kun se lähinnä lisää painoa ja hankaloittaa roudattavuutta yllättävän paljon. Näin ainakin kokemuksesta, kun olen vertaillut hintoja TR-61 vs. TR-76, N364 vs. N264, 01/W vs. 01/W Pro yms...
 
The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel
Velli
14.12.2012 22:03:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, kiitos arviosta!
 
Erkjetter P.
18.12.2012 23:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi, että juuri ostin synan, joten en nyt tarvitsekaan uutta synan. Olin nimittäin etsinyt yhtenä vaihtoehtona x2 . Koska siinä on se ylimääräinen oktaavi, mikä helpottaa piano biisien soittoa, sekä erikoisuutena siitä löytyy myös se korgin parempi piano soundi, mitä ei muista x-sarjalaisista löydy. Hieno soitin toi. Monesti tuntuu että täällä torilla hinnat on hieman yläkanttiin , liekö tunne arvoa, mutta toi 250-300 kuulostaa hyvältä! Voisi ehkä laittaa jopa 350, jos ei kiire myydä. harmi kun tosiaan tuli just ostettua yksi toinen x-sarjan soitin.
 
"hobitit, nuo typerät pikku kääpiöt! Vihaan haltijoita ja kääpiöistä"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «