Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bugera v55 kokemuksia..
1
ajipete
08.12.2012 12:04:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi tiedossa uudenkarhea Bugera v55 vahvari.Haluaisin kuulla kommentteja ko. vahvarin kanssa tekemisissä olleilta,lähinnä soundipuoli kiinnostaa, toki kaikki muukin info on tervetullutta.Keikkailu tapahtuu yleensä pienehköissä pubeissa ja kuppiloissa,että tehoa varmaankin piisaa,ja jos isompi mesta eteen sattuu,niin sitten pa:n läpi höngitään.Musatyylinä suomipop/rock osastoa.
 
teranryh
08.12.2012 16:29:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilin kaverin vastaavaa. Yllätys oli, että vahvistimella pystyi soittamaan hiljaa hyvällä soundilla. Vaikutti asialliselta peliltä, ja hintahan on halpa.
 
llarppp
08.12.2012 16:47:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

V22 oli ainakin hemmetin hyvä!
 
"Every man dies, not every man really lives."
Laulava Kylätohtori
08.12.2012 16:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: V22 oli ainakin hemmetin hyvä!
 
Komppia....
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Jucciz
08.12.2012 17:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutamia Bugera-aiheisia keskusteluja seuranneena uskallan suositella, jos tykkää jännityksestä. Hyväonnisimmat ovat kuulemma pärjänneet aivan ongelmitta. Toivottavasti lukeudut heihin, jos Bugeraan päädyt. Omakohtaisia kokemuksia ei toki ole, täysin nettikirjoitteluun perustuva kommentti siispä.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
mattim
08.12.2012 18:12:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Komppia....
 
Liityn onnellisten kuoroon uhmaamaan pahanilmanlintuja, mulla tosin toimii myös Nokian puhelimet ja moni muukin B-sarjaan manattu kampe ...
 
Laulava Kylätohtori
08.12.2012 19:44:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Liityn onnellisten kuoroon uhmaamaan pahanilmanlintuja, mulla tosin toimii myös Nokian puhelimet ja moni muukin B-sarjaan manattu kampe ...
 
Mutta mulla toimi Pösö 205 kaksi vuotta ilman ongelmia ja Citroen toimii edelleen... Siinä sitä on mielestäni ihmettelemistä...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
mattim
08.12.2012 19:46:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mutta mulla toimi Pösö 205 kaksi vuotta ilman ongelmia ja Citroen toimii edelleen... Siinä sitä on mielestäni ihmettelemistä...
 
Hmmm ---- Tuohon vielä joitan toimivia tuotteta Ostos TV;stä ja olet pyhäimys ;_)
 
Midian-
08.12.2012 22:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mutta mulla toimi Pösö 205 kaksi vuotta ilman ongelmia ja Citroen toimii edelleen... Siinä sitä on mielestäni ihmettelemistä...
 
Ei vedä vertoja meikälle.
 
Sain kortin vuonna 2003 ja aina ajellu Opelilla. Kertaakaan en oo jääny tielle.
Mieti sitä =)
 
Ei oo köyhällä duunarilla helppoo..
 
Kai Hahto lutakko 12.10.2012 "On tää metallin soittaminen vaan niin perkeleen hikistä hommaa"
Laulava Kylätohtori
08.12.2012 22:10:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midian-: Ei vedä vertoja meikälle.
 
Sain kortin vuonna 2003 ja aina ajellu Opelilla. Kertaakaan en oo jääny tielle.
Mieti sitä =)
 
Ei oo köyhällä duunarilla helppoo..

 
Sanattomaksi vetää... ;)
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «