![]() 07.12.2012 22:30:04 | |
---|---|
No jos nyt pari kuvaa mitkä ei nyt ihan rikkinäisellä puhelimella oo otettuja. Sori, en ole siivonnut. https://www.dropbox.com/s/1442xsny1p28htr/IMG_0016.JPG https://www.dropbox.com/s/nwgjnbri4ob9kni/IMG_0018.JPG https://www.dropbox.com/s/7j5ang9npt1oasg/IMG_0019.JPG https://www.dropbox.com/s/4t23okebnyjzy0y/IMG_0021.JPG AAX vaihtuu pätkittäin HHX:ään, Bosphorus ja Zultan häärää seassa. Kunhan saan siivottua vähän tilaa niin pääsee kokeilemaan uusia setuppeja. Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 07.12.2012 23:32:20 | |
Soitatko sattumoisin virveliä suurimmaksi osaksi keskikohdan yläpuolelle? :) Hienothan nuo rummut on, en ymmärrä mikä on vikana kun en itse innostu noista kuhmuista ollenkaan. Periaatteessa haluaisin mutta ei vaan jotenkin lähde.. - It's business in the front and party in the back - | |
![]() 07.12.2012 23:35:28 | |
Seba: https://www.dropbox.com/s/1442xsny1p28htr/IMG_0016.JPG https://www.dropbox.com/s/4t23okebnyjzy0y/IMG_0021.JPG Mua jotenkin häiritsee kun nuo rummut jää noitten peltien alle.. Jotenkin ahtaan näköistä..=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 07.12.2012 23:40:56 | |
Speedy: Mua jotenkin häiritsee kun nuo rummut jää noitten peltien alle.. Jotenkin ahtaan näköistä..=I Katsoitko myös kuvia kuskin puolelta? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 07.12.2012 23:52:12 (muokattu 07.12.2012 23:57:11) | |
majuku: Soitatko sattumoisin virveliä suurimmaksi osaksi keskikohdan yläpuolelle? :) Hienothan nuo rummut on, en ymmärrä mikä on vikana kun en itse innostu noista kuhmuista ollenkaan. Periaatteessa haluaisin mutta ei vaan jotenkin lähde.. Itseasiassa tuossa kyseisessä virvelissä tykkään eniten vähän keskustan ulkopuolisesta saundista, mutta hieman todellisuutta vääristävää kuvaa antaa kyllä kun noita kiillottamattomia peltejä (myös ei kuvassa olevat zultanin Q:t) hakkaa, niin on kapulat mustina ja pärisyttelykin jättää tummat jäljet kalvoon :) Ja ei kai sitä väkisin voi tykätä jos ei merkki miellytä :) Itse olen basistina jo vuosia kuolannut moisia, eikä ollut vaikea valita mitä haluan kun pistin toisen bassostäkin lihoiksi rumpuja varten. Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 07.12.2012 23:55:07 | |
Speedy: Mua jotenkin häiritsee kun nuo rummut jää noitten peltien alle.. Jotenkin ahtaan näköistä..=I Optinen harha, ei ole mikään alla, tuo evo hieman yrittää olla lähellä, johtuen kun se on suoraan heitetty 16" tilalle ja on 19" enkä ole säätänyt vielä kauemmas, mutta ei senkään alle mitään jää. Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 00:20:32 | |
markkuliini: Katsoitko myös kuvia kuskin puolelta? Katsoin kyllä.. Mutta en tarkoittanut niin kuin Ron Jeremysti, vaan niin kuin Hitleristi.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 08.12.2012 00:27:41 | |
Speedy: Katsoin kyllä.. Mutta en tarkoittanut niin kuin Ron Jeremysti, vaan niin kuin Hitleristi.. Eihän nuo tule edes napoleonisti :) https://www.dropbox.com/s/7j5ang9npt1oasg/IMG_0019.JPG Kuva on kumminkin viistosti ja optisena harhana on lähellä, eikä nuo nyt kaukanakaan ole, mutta saa käden oikaista että yltää tuohon 18" Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 00:30:35 (muokattu 08.12.2012 00:36:36) | |
Speedy: Katsoin kyllä.. Mutta en tarkoittanut niin kuin Ron Jeremysti, vaan niin kuin Hitleristi.. Ok, en ihan tajua. Mutta laitan muistivihkoon ylös että rummut ja symbaalit eivät saa olla päällekkäin. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 08.12.2012 01:36:45 (muokattu 08.12.2012 01:37:50) | |
markkuliini: Ok, en ihan tajua. Mutta laitan muistivihkoon ylös että rummut ja symbaalit eivät saa olla päällekkäin. Nimen oman saa.. Nehän saa olla ihan just niin kun ite soittaja haluaa.. Mutta minua ahdistaisi.. Eli ei siis fyysisesti, vaan henkisesti päällekkäin.. Jos vertaa esim. tähän kuvaan, jossa pellit on enemmän sivuilla, setti kasvaa siis myös leveys, eikä korkeus suunnassa http://drumtube.com/sites/default/f … _thumbnails/youtube/njAtqwUvfiU.jpg Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 08.12.2012 01:57:41 | |
Speedy: Nimen oman saa.. Nehän saa olla ihan just niin kun ite soittaja haluaa.. Mutta minua ahdistaisi.. Eli ei siis fyysisesti, vaan henkisesti päällekkäin.. Jos vertaa esim. tähän kuvaan, jossa pellit on enemmän sivuilla, setti kasvaa siis myös leveys, eikä korkeus suunnassa http://drumtube.com/sites/default/f … _thumbnails/youtube/njAtqwUvfiU.jpg lähinnä tuossa kuvassa on tuplamäärä tavaraa ja standeja, muuten mitenkään montaa senttiä heitä :) Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 02:03:20 (muokattu 08.12.2012 02:25:29) | |
Speedy: Nimen oman saa.. Nehän saa olla ihan just niin kun ite soittaja haluaa.. Mutta minua ahdistaisi.. Eli ei siis fyysisesti, vaan henkisesti päällekkäin.. Jos vertaa esim. tähän kuvaan, jossa pellit on enemmän sivuilla, setti kasvaa siis myös leveys, eikä korkeus suunnassa http://drumtube.com/sites/default/f … _thumbnails/youtube/njAtqwUvfiU.jpg Sun ei kannata katsella settikuvia ollenkaan. Alkaa tod.näk. häiriintyminen suurimmassa osassa kuvista. :) Tuo Seban settihän on asettelultaan erittäin tavallinen. Edit: Ei mutta onhan se aina hirvittävän mielenkiintoista kuulla että jonkun crash olisi 15 cm enemmän vasemmalla tai että ahdistaa jos vaikka toisen lattiatomi ei ole vaakatasossa. Luin tän keskustelun uudestaan ja nauroin ääneen. :D Toisten settikuvissa pikkuasioista kommentointi on kyllä niin zzzzzzz.... Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 08.12.2012 02:23:43 (muokattu 08.12.2012 02:26:53) | |
Ei kai siinä, saahan sitä kauhistella :) Itse tykkään että kaikki on käden ulottuvilla kurottelematta. Enemmän ahdistuisin jos joutuisin venyttää että osun pelteihin. Tässä muutenkin vielä on vähän sellaista sohimista että enhän mä osuisi mihinkään ja kapulat lentelisi käsistä ohilyöntien seurauksena jos kamat on liian kaukana :) Saahan tuota settiä parilla lisäständillä levitettyä vaik kui kun pistää kaikki pellit käyttöön :) Puuttuu vaan pari standia.. Rupesi naurattamaan nyt tuo virvelinkalvo :) Kuten aiemmin jo MD:lle mainitsin pitäväni enemmän siitä keskustan ulkopuolisesta saundista, niin tuo vahvistanee asian :) Tosin ajan kanssa kuulemma opin ymmärtämään saundin päälle ja pääsen varmaan omista vääristä mieltymyksistäni. Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 10:24:41 | |
Seba: lähinnä tuossa kuvassa on tuplamäärä tavaraa ja standeja, muuten mitenkään montaa senttiä heitä :) Onhan tuo aika lähelle samanlainen setti, toinen Snare ja lattiatomi lisänä.. Oikeastaan etummainen crash ja ride on sivummalle ja alempana.. Onhan sullakin puomitelineet, joten teoriassa ainakin voit matkia.. Mutta tietysti mitä enemmän yhdessä telinesssä on kiinni tavaraa, sitä hankalampaa niiden asettelu onkin kaikki vaikuttaa kaikkeen.. Itse en taas tykkää kurkotella ylöspäin, liikutaan käsiä mielummin sivuttais suunnassa enemmän.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 08.12.2012 10:38:37 (muokattu 08.12.2012 10:40:50) | |
markkuliini: Sun ei kannata katsella settikuvia ollenkaan. Alkaa tod.näk. häiriintyminen suurimmassa osassa kuvista. :) Tuo Seban settihän on asettelultaan erittäin tavallinen. Edit: Ei mutta onhan se aina hirvittävän mielenkiintoista kuulla että jonkun crash olisi 15 cm enemmän vasemmalla tai että ahdistaa jos vaikka toisen lattiatomi ei ole vaakatasossa. Luin tän keskustelun uudestaan ja nauroin ääneen. :D Toisten settikuvissa pikkuasioista kommentointi on kyllä niin zzzzzzz.... Mit vit??? Ai luit kaikki 152 sivua, aloititko ihan ensimmäisestä settikuvat ketjusta.. Luulisi sinullakin olevan parempaakin tekemistä.. En voi ymmärtää että voisit olla niin tyhmä, että vasta nyt hokasit mikä näiden ketjujen idea on..? Voihan se olla, että itse muistan väärin - tarkistin, mutta ekalla sivulla tässä 6-ketjussa ei mainittu mistä asiasta keskustellaan..muistelin kuitenkin että tyypit sai laittaa kuvia omista seteistään, joista toiset sitten heittelee kommentteja.. Näin muistelen itse tehneeni, ja saaneeni kommentteja muutaman kerran kun olen kuvan laittanut.. Sitäkään en ymmärrä, eikö sulla ole tärkeämpää tekemistä, kuin opetella ulkoa mitä kukin on sanonut kenenkin setistä, heittää ne sitten sopivassa tilanteessa tiskiin.. TAI nähdä se vaiva etsimällä hakua käyttäen.. Pyydän anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä minun tyhmistä kommenteista, kettuilevasta asenteesta, epämääräisestä tiedoista, valittavasta asenteesta, turhista kommenteista ja huonoista vitseistä.. Taidan tästä edes pysyä vain tuolla torin puolella.. Siellä sentään kunnon meininki.. Mutta jossain vaiheessa ne idiootit sinnekin tulevat pilaamaan.. Kiitos ja anteeksi! Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 08.12.2012 10:41:38 (muokattu 08.12.2012 10:50:33) | |
Speedy: Onhan tuo aika lähelle samanlainen setti, toinen Snare ja lattiatomi lisänä.. Oikeastaan etummainen crash ja ride on sivummalle ja alempana.. Onhan sullakin puomitelineet, joten teoriassa ainakin voit matkia.. Mutta tietysti mitä enemmän yhdessä telinesssä on kiinni tavaraa, sitä hankalampaa niiden asettelu onkin kaikki vaikuttaa kaikkeen.. Itse en taas tykkää kurkotella ylöspäin, liikutaan käsiä mielummin sivuttais suunnassa enemmän.. En mäkään tykkää ylös kurotella, mulla on penkki suht korkealla niin kaikki on hyvin käsillä. Enkä kyllä kuvista keksi että mihin noista pitäisi kurotella? Olen kokeillut penkkiä eri koroissa, ja polvivammaisena en pysty soittaa jalat 90 asteen kulmassa, tai yli. Asettelut on muutenkin vähän testausvaiheessa vielä, kun kokemusta ei liikaa vielä ole, niin haen eri juttuja, tuo asettelu tuntuu luonnolliselta, mutta pitää testailla vielä muitakin. 1 etutomilla oli helppo heittää setti kasaan, mutta kokeillaan nyt noilla, kaikki soi niin hyvin ettei raaski heittää mitään nurkkaan keräämään pölyä :) Voisi vielä 16" lattarin hommata jossain vaiheessa että saisi itsensä enemmän hämilleen :) Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 10:47:32 | |
En minä ainakaan mieltäni ole pahoittanut kommenteista, päinvastoin hyvä vaan jos tulee eri näkemyksiä. Aina sillointällöin tulee niistä juttuja joita itse ei ole tullut edes ajatelleeksi, ja löytää lisää kokeiltavaa. Elekee ny isot miehet tapelko makuasioista. Itsekin tykkään bonhamin soundista keskustan ulkopuolella, ja kuulemma makuaistini hyvästä saundista ei vaan ole vielä tarpeeksi kehittynyt :) Älä ota sitä vakavasti. | |
![]() 08.12.2012 11:02:23 (muokattu 08.12.2012 11:15:54) | |
Speedy: Mit vit??? Ai luit kaikki 152 sivua, aloititko ihan ensimmäisestä settikuvat ketjusta.. Luulisi sinullakin olevan parempaakin tekemistä.. En voi ymmärtää että voisit olla niin tyhmä, että vasta nyt hokasit mikä näiden ketjujen idea on..? Voihan se olla, että itse muistan väärin - tarkistin, mutta ekalla sivulla tässä 6-ketjussa ei mainittu mistä asiasta keskustellaan..muistelin kuitenkin että tyypit sai laittaa kuvia omista seteistään, joista toiset sitten heittelee kommentteja.. Näin muistelen itse tehneeni, ja saaneeni kommentteja muutaman kerran kun olen kuvan laittanut.. Sitäkään en ymmärrä, eikö sulla ole tärkeämpää tekemistä, kuin opetella ulkoa mitä kukin on sanonut kenenkin setistä, heittää ne sitten sopivassa tilanteessa tiskiin.. TAI nähdä se vaiva etsimällä hakua käyttäen.. Pyydän anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä minun tyhmistä kommenteista, kettuilevasta asenteesta, epämääräisestä tiedoista, valittavasta asenteesta, turhista kommenteista ja huonoista vitseistä.. Taidan tästä edes pysyä vain tuolla torin puolella.. Siellä sentään kunnon meininki.. Mutta jossain vaiheessa ne idiootit sinnekin tulevat pilaamaan.. Kiitos ja anteeksi! Väännetääs rautalangasta niin ei jää epäselvyyksiä. Luin tämän keskustelun Seban setistä uudestaan ja nauroin ääneen sille miten pienistä asioista settikuvissa kommentoidaan. Ja kommentoinnilla tarkoitan tässä sitä,että ahdistutaan/häiriinnytään ja neuvotaan/suositellaan jotain muutosta. Kun on hyvin tiedossa se, kuinka paljon kuvat vääristävät ja se, kuinka erilaisia ihmisten fysiikat ovat, en voi olla kuin huvittunut. ETENKIN kun linkkaamasi kaukaa kuvattu Vinnien setti on todellakin periaatteessa hyvin lähellä Seban setin asettelua. Olen myös tietoinen, että mun puuttuminen asiaan on pikkumaista, mutta niinkuin raha tulee rahan luo, ehkä nillityskin houkuttelee nillitystä. :D Mutta ihan yleisellä tasolla olen hiljaa ihmetellyt jengin jaksamista, mitä tulee muiden tomien kulmiin tai vaikka peltihuopiin, enkä nyt jaksanut olla hiljaa. En mä opettele mitään keskusteluja ulkoa, ihan niin spede en sentään ole. :) Ei kannata alkaa mielensäpahoittajaksi, kyllähän sun viimeaikainen kirjoittelu hieman kommentointia herättää, tiedät varmasti sen hyvin itsekin. Ja aika kiltistihän tässä nyt vielä ollaan. ;) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 08.12.2012 11:23:00 (muokattu 08.12.2012 11:25:35) | |
markkuliini: Väännetääs rautalangasta niin ei jää epäselvyyksiä. Luin tämän keskusten Seban setistä uudestaan ja nauroin ääneen sille miten pienistä asioista settikuvissa kommentoidaan. Eikö Kauniita asettelu ketju ole isoista asioista kommentointia varten? Jos asia on pieni, miksi sitä pitää vääntämällä vääntää isoksi? Jos kuva on katsojan mielestä muuten täydellinen, mutta ride ständin alimmainen huopa on väärin päin, niin eikö sitä saa sanoa? Jos setin omistajalla ei ole kriittisyyttä tuommoisia asioita kohtaan, niin oma vika - maailma kyllä opettaa.. Ja kommentoinnilla tarkoitan tässä sitä että ahdistutaan/häiriinnytään ja neuvotaan/suositellaan jotain muutosta. No mitä pitäisi tehdä? Eikö se ole ideana, jotakin joku häiritsee -> neuvoo ja suosittelee jotain muutosta. Jos ketään ei mikään häiritse, ei tapahdu muutosta eikä kukaan saa neuvoja/suositteluja, vai? Kun on hyvin tiedossa se kuinka paljon kuvat vääristävät ja se kuinka erilaisia ihmisten fysiikat ovat, en voi olla kuin huvittunut. Itse ainakin katson kuvia omasta perspektiivistä, (uskoisin kaikkien muidenkin katsovan) enkä kuvan lähettäjän, jota en edes tunne, saati ole koskaan edes nähnyt häntä ja hänen fysiikkaansa. Kuten tässäkin sanoin, minua häiritsee, enkä tykkäisi soittaa sellaisella setillä joka häiritsee.. VOIN soittaa, ja olenkin, mutta se ei ole ollut silloin oma, enkä ole tykännyt. En muistaakseni sanonut, "siirrä noin, olet parempi", vaan "minua häiritsee"... ETENKIN kun linkkaamasi kaukaa kuvattu Vinnien setti on todellakin hyvin lähellä Seban setin asettelua. no shit matlock Huomasit sen, hyvä.. Katoppa kun se olikin vähän ideana..=) Seban setissä tavarat on enemmän päällekkäin (ei silleen että crash on pikkutomin päällä niin ettei tomia voi soittaa, niinkuin valopäänä heti ajattelit että nyt pääsen taas leikkimään nokkelaa) kun taas Colaiutan setissä ne on enemmän levittyneet horisontaalisesti sivuittain, get it? Ehkä Bozzion setistä sama idea, yhtäläisyys, ei olisi välittynyt, vaikka siinäkin ollaan rankasti levittäydytty sivuttain..;) ja nyt en jaksanut olla hiljaa. Se on yleistä täällä.. Eniten minua häiritsee täällä tiettyjen tyyppien toiminta, aina pitää olla aukomassa ja osallistumassa, vaikkei mitään tiedäkkään.. Tietyt tyypit takertuu tiettyjen tyyppien sanoihin aina kun mahdollista.. "Turha löpinä", ja aiheen ohi puhuminen ei haittaa yhtään, usein se on mielenkiintoista.. Sen sijaan ne ärsyttävät jotka eivät voi sitä ymmärtää, ja alkavat valittaa.. Toinen osa laji on tyypit, jotka toimivat toisten "poliisina", sanoen mitä saa kommentoida ja miten.. Heille vinkiksi, tuolla oikeassa sivussa olevaa palkkia voi vierittää, kaikkea ei tarvitse lukea.. koneen voi laitttaa myös kiinni.. Ja netissä on myös muita asiapitoisia sivuja, joista voi hakea maksimaalista tiedon tulvaa..........=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 08.12.2012 12:05:09 | |
ootteko soitellu viime aikoina? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)