Sandy 27.04.2004 21:53:52 | |
---|
Hoitakaas pojat nyt meidän uuden laulosolistimme "sisäänajo", pappa alkaa sovittaa humppakappaleita uuden kokoonpanomme mukaiseksi. BTW: Osaat sä laulaa Kauniin Marian? (Bella María de mi alma?) Se on RWP:n multa ehdottomasti kieltämä kappale? No, toki mä sen voin laulaa, mutta enpä oikein tiedä että sopiiko se naisen laulettavaksi. "Suloinen Maria sielussain..." Mut jos vetäis espanjaks, niin kukaan ei ymmärtäis mitään?! Mitäs me yhdestä Piuhasta! Niitä mä tallon harva se viikonloppu keikoilla! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
M.i.k.key 27.04.2004 21:54:28 | |
---|
Kultaseni, se ei ole ainoa akrobatianmuoto mikä meistä sukeutuu... Minä olin hetken rauhassa telkkarin ääressä ja pikkuveli alkaa sillä aikaa isottelemaan... huh huh Pus multakin My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Fuzzy Boner 27.04.2004 21:56:38 | |
---|
Minä olin hetken rauhassa telkkarin ääressä ja pikkuveli alkaa sillä aikaa isottelemaan... huh huh Pus multakin Toi kuulostaa sun suusta todella pahalta: pikkuveli alkaa sillä aikaa isottelemaan... huh huh, todellakin, LRG |
Fuzzy Boner 27.04.2004 21:57:50 | |
---|
No, toki mä sen voin laulaa, mutta enpä oikein tiedä että sopiiko se naisen laulettavaksi. "Suloinen Maria sielussain..." Mut jos vetäis espanjaks, niin kukaan ei ymmärtäis mitään?! Mitäs me yhdestä Piuhasta! Niitä mä tallon harva se viikonloppu keikoilla! Voitais vetää duona se kans... Huomenna päivällä treenit? |
Sandy 27.04.2004 22:00:01 | |
---|
Voitais vetää duona se kans... Huomenna päivällä treenit? Sano vaan paikka and I'll be there.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 27.04.2004 22:01:06 | |
---|
Sano vaan paikka and I'll be there.. your place, 13:00 |
M.i.k.key 27.04.2004 22:01:41 | |
---|
Sano vaan paikka and I'll be there.. Parempi että tuun sitten fuzzyn jälkeen, se jättää sut vaan vähän kylmäks My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Parempi että tuun sitten fuzzyn jälkeen, se jättää sut vaan vähän kylmäks me puhuttiin duoharjoituksista. Siellä ei sanaa kylmä tunneta. Nättiä pianonsoittoa yhdistettynä huumaavaan lauluun= hot |
Sandy 27.04.2004 22:05:24 | |
---|
me puhuttiin duoharjoituksista. Siellä ei sanaa kylmä tunneta. Nättiä pianonsoittoa yhdistettynä huumaavaan lauluun= hot Ai siitäkö tässä olikin kyse...? Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Vilhelmus 27.04.2004 22:06:01 | |
---|
Ainakin kouluaikaan tytöt oli hulluina sekä soittajiin että jalkapalloilijoihin ja kun satuin harrastamaan molempia niin... Vittu kun on ajat muuttunu. Terveisin kitaraa rämpyttelevä pallonpotkija. |
M.i.k.key 27.04.2004 22:06:09 | |
---|
Ai siitäkö tässä olikin kyse...? Kasva fuzzy isoksi, pianonsoittoa... pah My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Fuzzy Boner 27.04.2004 22:07:51 | |
---|
Kasva fuzzy isoksi, pianonsoittoa... pah Pankissakin pitää sanoa että "Haluan tehdä tilisiirron" Ei panoista enää puhuta.. Tähän päivään, mikkey |
Fuzzy Boner 27.04.2004 22:10:12 | |
---|
Vittu kun on ajat muuttunu. Terveisin kitaraa rämpyttelevä pallonpotkija. Mukaan vaan |
M.i.k.key 27.04.2004 22:12:48 | |
---|
Jaaha, tuomaristo taisi vetäytyä miettimään. ehdotan kaksoisvoittoa, kolmin aina kaunihimpi My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Sandy 27.04.2004 22:26:28 | |
---|
Jaaha, tuomaristo taisi vetäytyä miettimään. ehdotan kaksoisvoittoa, kolmin aina kaunihimpi Jos mä olen se "tuomaristo" niin haluan jäävätä itseni tehtävästä! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Notefix 27.04.2004 22:27:54 | |
---|
Jos mä olen se "tuomaristo" niin haluan jäävätä itseni tehtävästä! Syytä jäävätäkin noiden herrasmiesten kanssa. My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |
Fuzzy Boner 27.04.2004 22:28:38 | |
---|
Jos mä olen se "tuomaristo" niin haluan jäävätä itseni tehtävästä! Mistä täällä tapellaan |
baron 27.04.2004 22:31:13 (muokattu 27.04.2004 22:31:55) | |
---|
Jos mä olen se "tuomaristo" niin haluan jäävätä itseni tehtävästä! Ei hätää, meillä on "kurinalaiset" treenit! PS Oot sä tutustunut meidän treeniäänitteisiin? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Fuzzy Boner 27.04.2004 22:33:52 | |
---|
Nyt meillä on mikkeyn kanssa asialliset kuvat |
M.i.k.key 27.04.2004 22:34:14 | |
---|
Nyt meillä on mikkeyn kanssa asialliset kuvat Jopa tyylikkäät... My name is Baron, M.i.k.key Baron.