JussiKoo 03.12.2012 22:27:40 (muokattu 04.12.2012 09:03:08) | |
---|
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Pernax 03.12.2012 22:45:33 | |
---|
|
dewfall 04.12.2012 08:48:56 | |
---|
Pernax: On kyllä kova hinta tuossa jälkimmäisessä, uuden saa halvemmalla. Joo, on. Ensimmäinen on hyvän hintainen ja vaikka lehmuksinen onkin, on black'n'maple aina sexxxeeee. http://www.minutian.com/ |
Pernax 04.12.2012 09:05:20 | |
---|
dewfall: Joo, on. Ensimmäinen on hyvän hintainen ja vaikka lehmuksinen onkin, on black'n'maple aina sexxxeeee. Kyllä, tuossa saa rahalleen vastineeksi hyvinkin reilun kauhallisen bassoa. Jos olisi järkevämmän ajomatkan päässä voisi tuota harkita ihan tosissaan. |
T.Nick 04.12.2012 10:33:58 | |
---|
Pernax: On kyllä kova hinta tuossa jälkimmäisessä, uuden saa halvemmalla. Alle seitsemällä sadalla on saanut männä aikoina myös jenkkejä L-1505 jos sellaiseen kykenee tyytymään. Torilla ollut kuluneen vuoden aikana ainakin kolme kappaletta. Aika vakiintunut hinta L-2000 Tributelle on ollut 400€. Niitäkin on liikkunut varmaan toistakymmentä kappaletta vuodessa torin lävitse. Tyrä homma!
Jumalast putsi! |
Hannu A 04.12.2012 12:52:26 | |
---|
Thominisk: Alle seitsemällä sadalla on saanut männä aikoina myös jenkkejä L-1505 jos sellaiseen kykenee tyytymään. Torilla ollut kuluneen vuoden aikana ainakin kolme kappaletta. Aika vakiintunut hinta L-2000 Tributelle on ollut 400€. Niitäkin on liikkunut varmaan toistakymmentä kappaletta vuodessa torin lävitse. Maksoin noin vuosi sitten 750 euroa omasta jenkki 1505:sta. Hyvä peli ja voin suositella lämpimästi jos tykkää muhkummasta kaulasta. Kitarapajalla lienee tällä hetkellä amerikan 2505:nen jotain tonnin pintaan. Sopivan hintainen minusta sekin. "In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool |
T.Nick 04.12.2012 13:29:44 | |
---|
kraaps: Maksoin noin vuosi sitten 750 euroa omasta jenkki 1505:sta. Hyvä peli ja voin suositella lämpimästi jos tykkää muhkummasta kaulasta. Kitarapajalla lienee tällä hetkellä amerikan 2505:nen jotain tonnin pintaan. Sopivan hintainen minusta sekin. Eikös se kaula ole kaukana muhkusta? Vai mihkä verrataan? Tyrä homma!
Jumalast putsi! |
Pernax 04.12.2012 13:36:35 | |
---|
Thominisk: Eikös se kaula ole kaukana muhkusta? Vai mihkä verrataan? Eikös noita L2000-malleja saa erilaisilla kaulaprofiileilla, ja L2500:lla on sitten vain yksi profiili. |
Pernax 04.12.2012 14:08:24 | |
---|
Pernax: Eikös noita L2000-malleja saa erilaisilla kaulaprofiileilla, ja L2500:lla on sitten vain yksi profiili. Itse itselle vastaten: http://www.glguitars.com/instruments/usa/options/bass.asp Siitä löytyy heti optiolistan alusta nuo eri kaulaprofiilivaihtoehdot. Ja nämä siis made in USA -malleille, Tributeista ja niiden profiileista ei ole tarkkaa havaintoa, tosin kutina olisi, ettei vaihtoehtoja niille olisi. |
Thominisk: Eikös se kaula ole kaukana muhkusta? Vai mihkä verrataan? Verrattuna mihin tahansa ibaneziin mikä tahansa on muhkumpi. Viime keväänä nauhotussessioissa testailin kaveri Stingray5:a ja se oli mun käteen litteämpi. 1505:ssa kaula on selkeästi pyöreämpi, just mun makuun hjuva. "In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool |
dewfall 04.12.2012 16:54:30 | |
---|
kraaps: Verrattuna mihin tahansa ibaneziin mikä tahansa on muhkumpi. Viime keväänä nauhotussessioissa testailin kaveri Stingray5:a ja se oli mun käteen litteämpi. 1505:ssa kaula on selkeästi pyöreämpi, just mun makuun hjuva. Joop, tribu-2500:n kaula on munsta ihan selkeästi iso. Mutta kapea se on, tykkään. http://www.minutian.com/ |
T.Nick 04.12.2012 20:35:22 | |
---|
kraaps: Verrattuna mihin tahansa ibaneziin mikä tahansa on muhkumpi. Viime keväänä nauhotussessioissa testailin kaveri Stingray5:a ja se oli mun käteen litteämpi. 1505:ssa kaula on selkeästi pyöreämpi, just mun makuun hjuva. Mä taasen vertaan Sandbergiin. Satula on ehkä 1,5-2 mm leveämpi kuin G&L:n viiskieliset, joissa tää on muistaakseni 44 mm ja desimaalit päälle. Samanlevynenhän on standardi L-2000 eli nelikielinen. Olisko ollu joku OLP 5-kielinen, mitä joskus renkuttanu myös, niin siihen verraten toi on tosiaan hieman pyöreämpi / pienempi radius. Tyrä homma!
Jumalast putsi! |
Hannu A 04.12.2012 21:19:49 | |
---|
Thominisk: Mä taasen vertaan Sandbergiin. Satula on ehkä 1,5-2 mm leveämpi kuin G&L:n viiskieliset, joissa tää on muistaakseni 44 mm ja desimaalit päälle. Samanlevynenhän on standardi L-2000 eli nelikielinen. Olisko ollu joku OLP 5-kielinen, mitä joskus renkuttanu myös, niin siihen verraten toi on tosiaan hieman pyöreämpi / pienempi radius. Mä testasin joskus OLP:n viiskielistä, niin siinä oli onkelmana kielten liian pieni väli tallan päässä. Kaverin MM stingray 5 on oikein passeli muuten, mutta kaula on vähän lättänä. Mun G&L:ssä oli kaula ehkä yhtä levee kuin stingrayssä mutta enemmän pesismaila. Kielet oli satulan päässä melko lähellä toisiaan, mutta tallan päässä ei nakit menneet solmuun. Ibanezin SR-sarjalaiset on hirveitä rimpuloita. Lakland (oisko ollut skyline 55-02 tjsp) ja G&L mulla oli viikon-pari rinnakkain ja niistä Geeällä sopi selkeesti paremmin hanskaan. Sandbergin vitosta en ole päässyt vertailemaan, testannut olen kyllä yksien treenien verran ja pikaisen keikynkin sillä heitti. En pysty sanomaan, että miten vertautuis tohon 1505:een joka mulla oli. Levein 5-kielisen kaula mitä tulee mieleen on ollut squierin presarissa, siinä mallissa jossa on jassomikit istutettu presaribodyyn. Sekin tosin oli melko litteä, en tykännyt. "In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool |