tomaattiorava 03.12.2012 19:46:15 | |
---|
ei saatana ampukaa toi harhanen skedepeinttari "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Tawsky 03.12.2012 19:49:39 (muokattu 03.12.2012 19:55:54) | |
---|
Stuban muistelot eiss..... Jenni eissss jumalauta sääähhhhhh.... "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Meadow 03.12.2012 19:55:32 | |
---|
en todellakaan tiada |
obiwan 03.12.2012 19:57:14 | |
---|
On taas helvetin järkevät juonenkäänteet tolla Jennillä. Turhin comeback ikinä salkkareissa. |
Tawsky 03.12.2012 20:00:47 | |
---|
PsykoSeveri in 3... 2... 1... "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Saappineste 03.12.2012 20:01:01 | |
---|
Jos Jennin Patrikki ei ole Nikkisen Aki uudella nimellä, niin syön hattuni. |
Tikru. 03.12.2012 20:57:45 | |
---|
Miksen mä muista tota Amanda-päivät -juttua? "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Stradlin 03.12.2012 22:34:20 | |
---|
Oliko se robotti-Niko joka löysi Jennin? Voisivat vähän säätää sen äänenvoimakkuutta, mutta muuten näytti toimivan vanhaan malliin. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
jp8000 03.12.2012 22:56:34 | |
---|
Saappineste: Jos Jennin Patrikki ei ole Nikkisen Aki uudella nimellä, niin syön hattuni.
Samaa ajattelin.. Mutta kuitenkin se on joku Peter Franzen. "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Informaatiokameli 03.12.2012 23:02:44 | |
---|
jp8000: Samaa ajattelin.. Mutta kuitenkin se on joku Peter Franzen. Veikkaan, että Patrikki on Mikaelin identtinen kaksoisveli. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tomaattiorava: ei saatana ampukaa toi harhanen skedepeinttari Tämä. Jos se asettuu peräkkäin Aeron kanssa vielä, niin lasselta ei kulu kuin yksi hirvikiväärin pate. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Point 04.12.2012 12:07:16 (muokattu 04.12.2012 12:19:29) | |
---|
Jos toi skedeboi ei kohta ala häipymään kuvioista, niin voihan vittu. E: Oon kyllä kateellinen Stuban kropasta. No homo, mutta onhan se nyt kovassa kunnossa. |
janezki_ 04.12.2012 19:41:11 | |
---|
Ei helvetti nuo pervo-Valtsun ilmeet ja nauru :DDDD Mie oon vaan basisti... |
Tawsky 04.12.2012 19:47:56 | |
---|
Tyhmää huonoa tykitystä toi teinien meno. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Alfons Åberg 04.12.2012 19:48:26 | |
---|
Kari Taalasmaa saisi tulla kertomaan mitä mieltä on skeittariboyn virnuilusta. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
janezki_ 04.12.2012 19:59:36 | |
---|
Stubastian taitaa baneem kaikki parhaat eukot läpi. Kohta Valtteri saa lisää materiaalia persraiskaamalla molemmat. Mie oon vaan basisti... |
Checy 04.12.2012 20:26:22 | |
---|
Vai että ERITTÄIN SALAINEN |
Tawsky 04.12.2012 21:15:30 | |
---|
IntriguingMan: Kari Taalasmaa saisi tulla kertomaan mitä mieltä on skeittariboyn virnuilusta. Toivon että jossain lähiviikkojen jaksossa esitettäisiin seuraavanlainen kohtaus: Virnuilijapoika skeittailee puistossa kavereineen, linnut laulaa ja aurinko paistaa. Matleena istuu puiston reunalla penkillä ja katselee poikain temppuilua hymyillen. Sitten, yht-äkkiä kuin salamana kirkkalta taivaalta joku torppaa kengällään tämän hymyilijäpojan laudan. Poika lentää asfaltille ja tokaisee "Mitä ihmettä, kato etees." Kamera rullaa ylöspäin mystisen häirikön kengistä ja paljastaa tämän Kari Taalasmaaksi. Karilla on nahkatakki ja Talotaikurien lippis. (Tässä vaiheessa taustalla soi jykevät rokkikitarat ja raskas rumpubeatti tyyliin http://www.youtube.com/watch?featur … _detailpage&v=rkCal1WydgY#t=18s) Poika: "Kuka sä oikein oot?" Kari: "Kuules mikkihiiri. Mä olen Kari Taalasmaa ja näköjään olen ollut aivan liian pitkään poissa." Kari kiskoo maitopojan ylös tämän rinnuksista. "Loppuupahan se virnuilu." Kari tempaisee skeittarin yhdellä iskulla tonttiin hampaiden ja veren purskahtaessa betonille. Muut skeittarit juoksevat paikalle. Yksi nappaa taskustaan kääntöveitsen. Kari katsoo tätä epäuskoisena. Kari: "Lopetas sälli toi pelleily" Skeittari ei usko puhetta vaan huitaisee veitsen kohti Karia. Kari nappaa sohijaa ranteesta kiinni. Skeittari pyristelee vastaan, mutta Kari voimakkaalla liikkeellä katkaisee käden. Luiden rutina on puistattava. Puukko putoaa maahan ja loput jengistä pötkivät pakoon rullalautoineen. Kari luo katseen kohti Pihlajakatua... "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Kitaranraiskaaja 04.12.2012 21:27:03 | |
---|
ADEHD: Toivon että jossain lähiviikkojen jaksossa esitettäisiin seuraavanlainen kohtaus: Virnuilijapoika skeittailee puistossa kavereineen, linnut laulaa ja aurinko paistaa...... Kari luo katseen kohti Pihlajakatua... ...ja sytyttää tupakan. |
Tawsky 04.12.2012 21:27:55 | |
---|
Kitaranraiskaaja: ...ja sytyttää tupakan. ...ja sytyttää tupakan. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |