Aihe: Täysi noviisi hakee paria neuvoa
1 2
zodoff
28.11.2012 14:25:21
Jos noviisia alkaa Pacifica kiinnostaa, niin multa löytyisi malli 212 VFM parinsadan (200) euron hintaan. Mulla oli tuolla Torillakin ilmoitus, mutta ehdin poistamaan sen just tänään (ja sitten löysin tämän viestin, how convenient).

Vitsinähän oli, etten halunnut/jaksanut ruveta postitusrumbaan ja olisin myynyt käteisellä sellaiselle, joka kitaran olisi varta vasten tullut lähiseuduilta hakemaan - ei mulla sinänsä mikään pakkotarve siitä ole luopua, mutta eipä sille ole myöskään käyttöä tullut, joten jos siitä rahaa saa... Helsingissä näemmä asut, ollaan vaimon kanssa tulossa sukuloimaan ensi viikolla pk-seudulle, notta jos kiinnostaa niin voisin sen kitaran mukaan ottaa tolle matkalle ja mahdollisesti myydä?

En ole mikään kitara-asiantuntija, jotta jos jonkun ekspertin mielestä pyytämäni hinta on liian suolainen tosta mallista aina voi oikoa. Mitä nyt katoin niin uutena nuo lähentelee yleensä kolmeasataa. Että mielestäni kohtuu hyvä tarjous kumminkin.

Ja jos aloittajaa ei innosta, joku muu stadin poika tai gimma voi toki ostaa pois alta.
Shit happens, sanoi koprofiili.
touhis
28.11.2012 17:21:25
Jos tavoite on säveltää musiikkia kitaralla niin itse ainakin hommaisin akustisen kitaran. Melkein sama mikä, mutta tietty martinit on ihan hyviä. Itsekin ottaisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)