Kullervo 26.04.2004 21:08:43 | |
---|
Onko vaatteisiisi tai itseesi kiinnitetty ketjuja? Jos on niin mistä ketju lähtee ja mihin se päättyy? |
vaurio 26.04.2004 21:12:58 | |
---|
avainnipussa on yksi. lähtee vyötäröstä ja päättyy taskuun. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Alttoviulisti 26.04.2004 21:20:59 | |
---|
Joskus saatan laittaa ketjunipun roikkumaan. |
Cutter 26.04.2004 21:30:59 | |
---|
Kaulassa on usein ketju ja joskus farkuissa, mut se on korjattavana tällä hetkellä. "Ei mulla ole mitään alemmuuskompleksia, mulla on ihan tavallinen kompleksi." |
Heissi 26.04.2004 21:57:25 | |
---|
Hyvä topikki! Eli kaksi normaalia, joskin melko pitkää ketjua vasemmalla puolella ja yksi helvetin paksu kettinki oikalla puolella. Vyönipukasta vyönipukkaan. Ts. rautahenkselit. Ketarit ovat kuuluneet sotisopaan jostain yläasteen alkuajoista lähtien, ilman niitä on hyvin alaston olo. Välillä tulee vaihdeltua ketjujen määrää, pituutta ja puolta, mutta koko ajan pitää olla vähintään yksi ketari. Hirveä kilinä vaan kuuluu kun avaimet hakkaavat ketareihin, mutta ei voi mitään. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Phobophile 26.04.2004 22:10:49 | |
---|
Kaksi löytyy. Toinen menee perstaskuun ja siitä löytyy avaimet. Toinen taas on "koristeena" roikkumassa avainketjun rinnalla. jau jau! |
Da Make 26.04.2004 22:22:26 | |
---|
Kaksi löytyy, vyönlenkeissä ovat, ilmoittavat tulostani pikkutyt... linnuille. Aivan kuin pienoinen kilikello naapurin kissan kaulassa. |
Vilhelmus 26.04.2004 22:48:09 | |
---|
Kaulassa ohut hopeaketju, joku rihkamaketju myös ranteessa. Persepuolella olevasta vyölenkistä lähtee kaksinkertainen ketju taskussa olevaan avainnippuun. |
Kosminen 27.04.2004 00:30:59 | |
---|
Vyölenkeistä roikkuu ihan miehekkään kokoinen rautakaupasta ostettu ketju. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
mathias 27.04.2004 01:03:25 | |
---|
Tuossa oikealla puolella ruhoa roikkuu tuommoinen moponketjunnäköinen viritys. Mitään erikoisempaa funktiota sillä ei ole. Pelkkä koriste siis. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Unworthy Knight 27.04.2004 08:37:42 | |
---|
Juuh Ranteessa heiluu joskus ketjuja, ja pitkään oli tuollainen vyötärö avainnippu yhdistelmä kolmella ketjulla mutta otin ne pois koska rispas farkkua aika pahasti ( teräviä kulmia oli noissa aikasta paljon) Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
Lord of the strings 27.04.2004 08:43:57 | |
---|
Avainketjun virkaa toimittaa, alkaa vyötäröltä ja päättyy taskuun. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
alphamale 27.04.2004 09:25:19 | |
---|
Mulla on tommosella palomiehenhaa'lla vyölenkissä kiinni toinen pää, jossa renkaassa avaimet. Toinen pää on sitten takataskussa lompakossa kiinni. Empiirisissä kokeissa oon todennut että kotiin jää aina joko a) lompakko tai b) avaimet muttei ikinä molemmat, eli nyt eivät pääse juurikaan ikinä unohtumaan. Ketju on jotain perus pashaa sopivalla pituudella eli avain ylttää tuosta hakasesta irroitattaessa lukkoon, ja lompakko takataskusta otettaessa baarin tiskille. |
Executioner 27.04.2004 15:16:27 | |
---|
Meikällä on kaks paksua ketjua kaulassa sekä kaksi avainketjua vyötäröltä takataskuun. Toinen on vähän tai enemmän pitempi kuin toinen. Pienenä ongelmanahan noissa ketjuissa on, että aina kun käy jonnekin istumaan, kuuluu ensinnäkin hirveä kilinä ja toisekseen, oon jäänyt aika monta kertaa kiinni ketjuista siihen, mihin olen käynyt istumaan. Ja joskus aikoja sitte kun pidin niitä vielä oikealla puolella niin ne kolisi aika pahasti kitaraa vasten. Senpä takia oikeestaan sitten puolta vaihdoinkin. Nyt on vasemmalla eikä enää kolise. EI eläinkokeille.
Käyttäkää kristittyjä. |
hanuristi 27.04.2004 17:31:36 | |
---|
On ketjuja.Tuosta vyöltä lähtee kaksi kappaletta, toinen lyhyempi, toinen pidempi(polveen asti).Päättyvät takataskuun.Kaulassa ja ranteissa paljon ketjuja myös.Laukuissa myös joskus ketjuja. "Ossi syö jyviä"- joku kirjoittanut fysiikan kirjaan
IHKK #1 |
CaRRion__ 27.04.2004 18:07:25 | |
---|
Juu, tuossa roikkuu sellainen "ketju-virikelmä". "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
Yleensä. Niittivyössä on valmiiksi kolme, silleen kummallakin sivulla ja takana. Se on aika uniikkituote. En oo ainakaan missään muualla nähny. Petyn, jos sanotte että teillä on sellaiset. Avaimet oli ennen ketjun päässä takataskussa, mutta koska taskussa oli reikä niin siirsin etutaskuun. Lisäksi joskus laitan ranteeseen/kaulaan/vyöhön kiinni vähän paksumman rautakauppaketjun (heh,heh) jos kaveri on unohtanut sen meille.. (Tack så mycket, Sanna) Learning to fly. |
Da Make 27.04.2004 18:53:45 | |
---|
Yleensä. Niittivyössä on valmiiksi kolme, silleen kummallakin sivulla ja takana. Se on aika uniikkituote. En oo ainakaan missään muualla nähny. Petyn, jos sanotte että teillä on sellaiset. Minun veljelläni on sellainen. Niitä kyllä näkee ihan keskustassakin myytävänä, esim. asematunnelin virallisessa härpäke liikkeessä. |
Noita 27.04.2004 19:24:36 | |
---|
Minun veljelläni on sellainen. Niitä kyllä näkee ihan keskustassakin myytävänä, esim. asematunnelin virallisessa härpäke liikkeessä. Petyin. Itse en oo kyllä nähnyt.. Learning to fly. |
noir 27.04.2004 19:26:55 | |
---|
Yksi ketju, varsin ohut, joka lähtee vyöstä ja jatkuu avaimiin. SM-tarpeisiin (tai muuten vaan käytännön syistä) pikalukot molemmissa päissä ketjua. Enimmäkseen pidän tuota taskussa, kun on tullut vähän jäätyä joka paikkaan kiinni. Siksi en kovin paksuakaan ketjua kanna, kun pitää saada taskuun mahtumaan. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |