jniska 30.11.2012 15:22:15 | |
---|
Mulla on larshall, se on loistava laite. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
edenbeast 30.11.2012 15:47:07 | |
---|
Vladi: Ei ne ny enää tuu, ku paljastit sun masterplanin jo tässä vaiheessa. Siksi mie tuon sanoinkin että pysyisivät poissa :) |
Laulava Kylätohtori 30.11.2012 15:48:25 | |
---|
Bluetone, malli sitten maun mukaan.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
elsewhere 30.11.2012 15:56:05 | |
---|
Ideaalinen operaatiovahvistin. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Osmo 30.11.2012 16:07:02 | |
---|
Mullon hyvä vahvistin. Oon tyytyväinen... Pixies. |
Numb 30.11.2012 16:53:33 | |
---|
jniska: Mulla on larshall, se on loistava laite. Mulla oli I shall aikoinaan. Mainio vahvistin, mutta yksikanavaisena joutui lähtemään poies. |
Gabe 30.11.2012 18:12:31 | |
---|
Miksi tyytyä hyvään jos tarjolla on parempia? " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
MikaHekkanen 30.11.2012 19:13:31 | |
---|
Gabe: Miksi tyytyä hyvään jos tarjolla on parempia? Mikä olisi parempi vahvistin? I am not young enough to know everything. - Oscar Wilde |
Laulava Kylätohtori 30.11.2012 19:22:23 | |
---|
MikaHekkanen: Mikä olisi parempi vahvistin? Miksi tyytyä parempaan, kun voi saada parhaan... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 30.11.2012 19:24:14 | |
---|
MikaHekkanen: Mikä olisi parempi vahvistin? Sellainen mikä sopii soittajalle itselleen paremmin kuin mikään toinen. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
jra 30.11.2012 19:27:32 (muokattu 30.11.2012 19:28:08) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Miksi tyytyä parempaan, kun voi saada parhaan... Parempi ja varsinkin paras on aina soittajakohtainen, hyvä taas on mahdollista määritellä objektiivisemmin? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Master Of The Universe 30.11.2012 20:18:37 | |
---|
Osta Mad Professor CS-40. Ei sillä ainakaan mettään voi mennä. Jos hyviä listauksia maailman parhaista vahvistimista haluaa, niin TGP on niitä täynnä. Kaikessa keskiverto tai paska. |
kallepeltopelle 30.11.2012 20:27:37 | |
---|
Itse kun en vahvistimista paljon tiedä niin haluaisinkin kiinnittää huomiota erittäin tärkeään asiaan. Kyseessä on kapistus jonka me liian usein unohdamme, ehkä jonain päivänä suorastaan pölyttyneenä löydämme. Ja silti se niin tärkeä laite on. Kyseessä on laite jolla me keinotekoisesti uhmaamme kitaran lainalaisuuksia ja muutamme virettä. Väärin ! Ei alaspäin...vaan ylöspäin ! Kyseessä : CAPO ! Olisiko jo aika avata uusi ketju: omistan CAPON ja kaikki on hyvin. |
jhlamm 30.11.2012 21:02:13 | |
---|
Kemper on hyvä... Saarioista mukaillen - mun vahvistin sisältää teidän vahvistimet :P "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
kallepeltopelle 30.11.2012 21:11:34 (muokattu 01.12.2012 11:50:03) | |
---|
jhlamm: Kemper on hyvä... Saarioista mukaillen - mun vahvistin sisältää teidän vahvistimet :P No voi helvetti...oliko sullakin Kemper. Eiks pitäis olla pikemminkin: Äitien tekemä vahvistin... :-)) |
Master Of The Universe 30.11.2012 21:35:26 | |
---|
Mä en Kemppereihin usko, enkä mihinkään muihinkaan digitaalihässäköihin. Ajatus että soittaa taskulaskimella, on vastenmielinen ja sotii kaikkea sitä historiaa vastaan mikä on hyvää kitarakamoissa. No mut. Nykyään se on tommosta, mikä on niin syvältä perseestä. Täbölätyyritkin saa internetwebistä ettei tarvi edes korvia käyttää. Uudet bänditkin on perseestä, niin kuin tämä ketjukin. ;) Kaikessa keskiverto tai paska. |
kallepeltopelle 30.11.2012 21:45:09 (muokattu 01.12.2012 11:51:16) | |
---|
eniten vituttaa kaikki ! |
kallepeltopelle 30.11.2012 21:50:16 (muokattu 01.12.2012 09:40:58) | |
---|
väärä paikka |
jhlamm 30.11.2012 22:50:06 | |
---|
Master Of The Universe: Mä en Kemppereihin usko, enkä mihinkään muihinkaan digitaalihässäköihin. Ajatus että soittaa taskulaskimella, on vastenmielinen ja sotii kaikkea sitä historiaa vastaan mikä on hyvää kitarakamoissa. No mut. Nykyään se on tommosta, mikä on niin syvältä perseestä. Täbölätyyritkin saa internetwebistä ettei tarvi edes korvia käyttää. Uudet bänditkin on perseestä, niin kuin tämä ketjukin. ;) Puhut asiaa. Ajatus että päästää mustia bussiin, on vastenmielinen ja sotii kaikkea sitä historiaa vastaan mikä on hyvää yhteiskunnassa. ;) No kukin taplaa tyylillään - en itsekkään noista sen paremmin perustanut ennenkuin kokeilin. Tosin myönnän, että vielä on jotain mikä viehättää miestä tuossa full stackissa. Ehkä joskus, kun varaa niin sitten. Toistaiseksi tämä on parasta mitä itsellä on. Kallepeltopelle: Pitäiskö pikkuisen enemmän keskustella Kemperin omassa thredissä. Ainakin mulla olisi paljon kysymyksiä+omia kommennteja. Sinne vaan viestiä tai sitten laita pikaviestiä tulemaan. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Master Of The Universe: Täbölätyyritkin saa internetwebistä ettei tarvi edes korvia käyttää. Uudet bänditkin on perseestä, niin kuin tämä ketjukin. ;) Totta. Ennen vanhaa - siis silloin vanhaan hyvään aikaan, kun kaikki oli vielä hyvin - ei ollut edes lauluja, joten nekin piti tehdä itse. Saatanan velttoa nämä nykynuoret, ja kaikki muukin on pilattu... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |