ferodoz 30.11.2012 01:51:19 | |
---|
ADEHD: Missäs muualla voisi jammailla rokkia Tampereella kun tuolla Henkassa? Siellä täytys joskus käydä mutta on k-22. Kyllähän noihin periaatteessa pitäisi päästä pari vuotta nuorempikin, mutta sehän on pokesta kiinni. Henkkaan kyllä pääsee kunhan oot 18vee. Joka sunnuntai on Roosterissa jamit myöskin. Jakavat mielipiteitä aika paljon, käy testaamassa molempia. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Millaiset nuo Roosterin jamit ovat? |
ferodoz 30.11.2012 08:42:00 | |
---|
Timitzii: Millaiset nuo Roosterin jamit ovat? Riippuu aikalailla hostaajasta. Mutta siis rockpainotteisia jokatapauksessa. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Epämuusikko 30.11.2012 09:24:50 | |
---|
LamaAjanElvis: Parhaimmat jamithan ovat tietenkin sellaiset joissa on valmiit nuotit edessä jotka kertovat kuinka erota alkuperäisestä sävellyksestä ja nuottirivin alhaalla on myös ohjeet miten liikuttaa kroppaansa ja kasvojen ilmeitä minkäkin osan kohdalla. Hassua, en oo missään jameissa tuollaista nähny. Jos nuotit on niin keltä se on pois jos biisi menee oikein? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 30.11.2012 17:20:47 | |
---|
Epämuusikko: Hassua, en oo missään jameissa tuollaista nähny. Jos nuotit on niin keltä se on pois jos biisi menee oikein? Siltä katkeralta makuuhuonekitaristilta, joka tuntee että hän ei kelpaa vaikka nää ois niinku jamit. "vedä jotain bluussia eestä :)". "joo ei todellakaan nyt veetä". ":_(" no is any good musics maked anymore... |
baron 30.11.2012 20:21:53 (muokattu 30.11.2012 20:23:27) | |
---|
Lennu: Siltä katkeralta makuuhuonekitaristilta, joka tuntee että hän ei kelpaa vaikka nää ois niinku jamit. "vedä jotain bluussia eestä :)". "joo ei todellakaan nyt veetä". ":_(" Ai, mä oon aina suostunut kitaristien kanssa vetämään "jotain bluesia E:stä" ja aina ne on olleet tyytyväisiä! Mun maikka antoi mulle vielä treeniksi II-V-I E:stä että bluesiin saisi edes vähän vaihtelua! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
JuhaHo 01.12.2012 10:42:56 | |
---|
Mitä tarkoitatte bluesilla. Täällä päin se on pääsääntöisesti nopea ja menee Bb:stä sointukierrolla Bb/Eb/Bb/Bb/Eb/Eb/Bb/Bb/Cm7/F/Bb/F |
baron 01.12.2012 11:15:53 (muokattu 01.12.2012 11:16:56) | |
---|
JuhaHo: Mitä tarkoitatte bluesilla. Täällä päin se on pääsääntöisesti nopea ja menee Bb:stä sointukierrolla Bb/Eb/Bb/Bb/Eb/Eb/Bb/Bb/Cm7/F/Bb/F Kyllä bluesissa pitää olla vähintään septimisoinnut. http://www.youtube.com/watch?v=oxl5L5WyybkTossa esimerkki jazzbluesista. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
HaloOfFlies 01.12.2012 11:21:44 (muokattu 01.12.2012 11:24:27) | |
---|
Itse en kyllä uskaltautuisi tällaisiin. Tulisi kuitenkin soittomokia koko ajan. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |