Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuinka moshata ilman selkä/niskakipuja
1
northern
29.11.2012 18:20:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole ihan varma mihin keskustelualueelle tämä kuuluu mutta laitetaan nyt tänne..
 
Eli ongelma on että mulla tulee herkästi niska ja selkä kipeäksi moshaamisesta. Enkä puhu nyt mistään monen tunnin yhtämittaisesta moshaamisesta, vaan jo pari minuuttia tuntuu selkeästi vielä seuraavanakin päivänä. Lähinnä tota moshausta tulee harrastettua kitaraa soittaessa. Mulle esim. kokonaisen keikan läpi moshaaminen olis hyvin tuskallista, saati sitten kokonainen kiertue.
 
Olisiko vinkkejä miten saisi moshattua näyttävästi ilman että niska ja selkä rasittuis niin paljoa?
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
fasces
29.11.2012 18:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lihaskuntoharjoittelu ja -huolto (venyttely/hieronta esim) kuulostais ihan järkevältä.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
TheMusiikkmies
29.11.2012 18:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on lyhyemmät hiukset moshaaminen sattuu minusta enemmän. Mitäköhän tämä johtuu?
 
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
Kersu
29.11.2012 18:39:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMusiikkmies: Jos on lyhyemmät hiukset moshaaminen sattuu minusta enemmän. Mitäköhän tämä johtuu?
 
Koska jos on rasvalla kyllästetty puoli metriä pitkä heavytukka, joka painaa lähemmäs kolme kiloa, karvan aiheuttama momenttumi helpottaa lihastyöskentelyä. Taasen, jos sinulla on lyhyt tukka, joudut käyttämään niskalihaksia suuremmassa määrin tuottaaksesi pään pyörimisliikkeen.
 
Siksi.
 
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
Saappineste
29.11.2012 19:30:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin sanottu ropellimoshaus on kyllä omalla kohdalla se kaikkein taloudellisin vaihtoehto. Tosin kohtuus kaikessa.
 
janezki_
29.11.2012 19:55:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun moshaat tarpeeks niin niskalihakset vahvistuu ja sitten ei enää satu. Simpeliä. Selästä en sitten tiedä kun ei itselle ainakaan tule kipeäksi...
 
Mie oon vaan basisti...
Point
29.11.2012 21:09:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kokeilin tota joskus kun olin vielä metallimiehiä ja vissiin kolmannella pyöräytyksellä tuntui, että aivot on väärin päin päässä. Ei ole mun hommaa. Rispektit kaikille, ketkä vispaa koko biisin ajan.
 
Tawsky
29.11.2012 21:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMusiikkmies: Jos on lyhyemmät hiukset moshaaminen sattuu minusta enemmän. Mitäköhän tämä johtuu?
 
Vertaappa tennispallon heittoa pesäpallon heittoon, kummassa satuu käteen enemmän?
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Moimies
29.11.2012 21:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Vertaappa tennispallon heittoa pesäpallon heittoon, kummassa satuu käteen enemmän?
 
Ei kyllä pitäisi kumpikaan sattua normaalitilanteessa.
 
Käykää ihmeessä kuuntelemassa genretöntä heviä: Hate Redaction | Arska-huone
Tawsky
30.11.2012 07:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moimies: Ei kyllä pitäisi kumpikaan sattua normaalitilanteessa.
 
Ite ainakin muistan koulussa heittäneeni paljon mieluummin pesispalloa. Tennispallon keveydestä johtuen käsi ilmeisesti liikkuu niin hallitsemattomasti että saattaa revähtää.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
bfoc
30.11.2012 09:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: . Selästä en sitten tiedä kun ei itselle ainakaan tule kipeäksi...
 
Ihme pouseri. Moshaa kunnolla. Hähä!
 
sutiojrikellA
janezki_
30.11.2012 10:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bfoc: Ihme pouseri. Moshaa kunnolla. Hähä!
 
Ok...
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus
 
Mie oon vaan basisti...
fxb
30.11.2012 21:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä moshaa.
 
Vestu
30.11.2012 22:34:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen huomannut että moshaamiseen tottui silloin nuorra miessä kun kävi hevikeikoilla tämän tästä ja tuon tuostakin. Nyt vanhana 28-vuotiaana äijän käppyränä kun moshailee kerran kahdessa kuukaudessa keikalla niin jo on paikat jumissa seuraavat 4 päivää. Eli kivut loppuu kun paikat tottuu.
 
Like father like scum
fxb
01.12.2012 00:16:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uskokaa jo. Älä moshaa.
 
TheMusiikkmies
01.12.2012 00:23:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kehität lihaksiasi silleen, että kuivaat hiuksesi suihkusta tullessasi moshaamalla ja karjuen kovaa ääneen kunnes hiukset on kuivat.
 
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «