Tumez 25.04.2004 22:00:23 | |
---|
Miten Line 6 PODilla nauhotetaan ? Äänikorttina on M-Audion Audiophile 2496. |
Olli S. 25.04.2004 22:05:14 | |
---|
Piuha PODin ulostulosta äänikortin sisäänmenoon. Sitten joku softa, millä pystyy nauhoittamaan. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Ben_D 25.04.2004 22:17:08 | |
---|
Piuha PODin ulostulosta äänikortin sisäänmenoon. Sitten joku softa, millä pystyy nauhoittamaan. Kuten esimerkiksi Steinberg Nuendo tai Cubase SX. |
Olli S. 25.04.2004 22:20:47 | |
---|
Kuten esimerkiksi Steinberg Nuendo tai Cubase SX. Itse ainakin olen saanut tarvittavan hyvää jälkeä tuolla Cubasella. Kohtuullisen helppokäyttöinenkin vielä. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Ben_D 25.04.2004 22:21:46 | |
---|
Itse ainakin olen saanut tarvittavan hyvää jälkeä tuolla Cubasella. Kohtuullisen helppokäyttöinenkin vielä. Taitavat olla noi molemmat hyvin samanlaisia. |
Gypsy 25.04.2004 23:00:27 (muokattu 25.04.2004 23:04:59) | |
---|
Taitaa olla vähän liian kalliita noi cubaset. Heittäkääs nyt jotain ilmasia juttuja. Tuskin monella täällä on varaa pistää nelinumeroinen luku johonkin äänitysohjelmaan. Mikäs se yks ilmanen oli mistä on ollu tuolla puhetta, Kristal? LISÄYS: tai olkoon, ei kai tässä äänitysohjelmaa haettu? |
askomiko 26.04.2004 00:27:06 | |
---|
Windowsin ääninauhuri ei ole ilmainen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta siellä se koneellasi jo asuu, niin saa pahimmat nauhotteluhimot täytettyä. |
Tumez 26.04.2004 23:22:24 | |
---|
Windowsin ääninauhuri ei ole ilmainen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta siellä se koneellasi jo asuu, niin saa pahimmat nauhotteluhimot täytettyä. Mitenkähä se nauhotus sillä tapahtuu ? |
LaXu 26.04.2004 23:29:04 | |
---|
Goldwavea mä olen käyttänyt. Ei ole ilmainen (sharewarea), mutta muuten helppokäyttöinen ja näppärä. http://www.goldwave.com/ |
PIM 27.04.2004 09:05:16 | |
---|
Audacity on ilmainen. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
askomiko 27.04.2004 11:58:30 | |
---|
Mitenkähä se nauhotus sillä tapahtuu ? Ookko nähny kasettimankkaa? Siinä on samanmerkkisiä nappuloita, joista se punainen pallo aloittaa nauhottamisen. Kunhan piuha on kiinni oikeassa röörissä niin perusmuotoisella systeemillä siellä pitäisi alkaa vilkkua palloja. Tarkista vielä tuosta windowsin äänisysteemistä (oikea alareuna siis), että mikrofoni ei ole ruksittu pois päältä. |
että mikrofoni ei ole ruksittu pois päältä. Tai vaihtoehtoisesti linjatulo. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
päänahka 28.04.2004 08:36:57 | |
---|
Audacity on ilmainen. Ja vähän enemmän musiikin tekoon tarkoitettu kuin Ääninauhuri. Pystyy esim. soittamaan aiemmin nauhoitettuja pätkiä ja vaikka kovolta löytyviä waveja samalla kun äänittää, surinanpoistot ja efektejä löytyy myös. Kun sais vielä trackeritaustat soimaan niin ois aika aktiivisessa käytössä. Tosin en saa uudessa koneessa Impulse Trackeria toimimaan kun se on Dos-ohjelma eikä löydä äänikorttia. Auttakeehan, minen enää muista niitä Dos-käskyjä. Soolot on perseestä. |