Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson JS22R Dinky
1
AlexJoanwalls
27.11.2012 07:56:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin elikkä olen ostamassa tuon Jackson JS22R Dinkyn. Olen kuullut kitarasta ääninäytteitä ja pidän siitä kovasti mutta henkilökohtaista kokemusta siitä ei ole joten jos mielipiteitä saisi kyseisestä kitarasta?soitan rock ja metal musiikkia..kitaran ei tarvitse olla mikään paras kun aikeissa hankkia vielä toinenkin mutta kuitenkin täytyy löytyä hyvä soundi jne..
 
Jeszse
27.11.2012 10:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AlexJoanwalls: kitaran ei tarvitse olla mikään paras kun aikeissa hankkia vielä toinenkin mutta kuitenkin täytyy löytyä hyvä soundi jne..
 
Mikset osta vaan samalla rahalla yhtä hyvää kitaraa?
 
Sit siulla on helevetin komia akka ja maailman seksikkäin radioääni. HAISTA VITTU! -Karvamammutti The Jasser Arafats/Alternaty
AlexJoanwalls
27.11.2012 17:29:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Mikset osta vaan samalla rahalla yhtä hyvää kitaraa?
 
Miksi ostaa yhtä hyvä kitara kuin tuo kyseinen jackson ja samalla rahalla? eikä ostaa vain saman tien tuota jacksonia ? :d
 
T_V_H
27.11.2012 17:46:46 (muokattu 27.11.2012 17:50:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AlexJoanwalls: Miksi ostaa yhtä hyvä kitara kuin tuo kyseinen jackson ja samalla rahalla? eikä ostaa vain saman tien tuota jacksonia ? :d
 
Tässä taidettiin hakea sitä että miksi et osta vain yhtä hyvää kitaraa, etkä kahta vähän kökömpää. Jacksonista en mitään osaa sanoa kun en ole koittanut, vähän rimpulalta mielestäni paperilla vaikuttaa. Kokeile itse jos suinkin voit.
 
Edit: Kirjoituksestasi siis ymmärsin että olet hankkimassa vielä yhtä kitaraa tuon Jacksonin lisäksi, korjaa toki jos olen väärässä.
 
zedder
27.11.2012 17:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloituksesta ei oikein selviä mikä on tuon hankinta-ajatuksen takana oleva kuningasidea, mutta joka tapauksessa tuo JS22R ei ole kovin hyvä valinta edes halvaksi intialaiseksi Jacksoniksi: Paksuhko kaula, vaisuhkot Jackson CVR -mikrofonit ja ilmeisestikin ei niin kovin hyvä vintage -henkinen tremolotalla.
 
Ehkä kuitenkin kannattasi ostaa vain yksi ja tutustua tähän tarjontaan, siis jos täytyy Jackson saada hankituksi:
 
http://www.jacksonguitars.com/produ … php?series=X+Series§ion=guitars
 
AlexJoanwalls
27.11.2012 23:33:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei kiitos avusta! olisin myös kiinnostunut jackson DK2M:stä mutta ei taida budjekti oikeen riittää siihen..
 
AlexJoanwalls
28.11.2012 00:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zedder: Aloituksesta ei oikein selviä mikä on tuon hankinta-ajatuksen takana oleva kuningasidea, mutta joka tapauksessa tuo JS22R ei ole kovin hyvä valinta edes halvaksi intialaiseksi Jacksoniksi: Paksuhko kaula, vaisuhkot Jackson CVR -mikrofonit ja ilmeisestikin ei niin kovin hyvä vintage -henkinen tremolotalla.
 
Ehkä kuitenkin kannattasi ostaa vain yksi ja tutustua tähän tarjontaan, siis jos täytyy Jackson saada hankituksi:
 
http://www.jacksonguitars.com/produ … dex.php?series=X+Series_ion=guitars

 
Hah :D no se kuningasidea oli se että budjekti on hieman pienehkö ja olen vasta aloittelija joten en ole kovin moneen jacksoniin henkilökohtaisesti tutustunut! minulle kehuttiin tuota Jacksonin JS22R ja haluaisin tietää onko se kannata hankinta mikä ilmeisesti ei ole ... jotei tarvitsisin vähän mielipiteitä ja apua asiassa että mikä olisi kannatava hankinta:) ei tarvitse välttämättä olla jackson mutta itse suosin jaksoneita ja ibanezeja aikaisempien kokemuksien perusteella...ja siis haaveena olis tuo jackson pro sooloist DK2M mutta siitäkään ei henkilökohtaista kokemusta :)
että jos vähän apua saisi kun en haluaisi heittää rahoja hukkaan !! :)
 
Decadetroll
28.11.2012 00:58:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AlexJoanwalls: Hah :D no se kuningasidea oli se että budjekti on hieman pienehkö ja olen vasta aloittelija joten en ole kovin moneen jacksoniin henkilökohtaisesti tutustunut! minulle kehuttiin tuota Jacksonin JS22R ja haluaisin tietää onko se kannata hankinta mikä ilmeisesti ei ole ... jotei tarvitsisin vähän mielipiteitä ja apua asiassa että mikä olisi kannatava hankinta:) ei tarvitse välttämättä olla jackson mutta itse suosin jaksoneita ja ibanezeja aikaisempien kokemuksien perusteella...ja siis haaveena olis tuo jackson pro sooloist DK2M mutta siitäkään ei henkilökohtaista kokemusta :)
että jos vähän apua saisi kun en haluaisi heittää rahoja hukkaan !! :)

 
Pienenä sivuhuomautuksena, että tuo dk2m ei ole soloist, vaan dinky. :) noita dinkyjä näkee aina välillä torilla sopuhintaan, sieltä kyttäämään mieluummin ku hankkimaan tuota js22r uutena.
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
llarppp
28.11.2012 10:21:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=699955
 
;)
 
"Every man dies, not every man really lives."
Jeszse
28.11.2012 10:24:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AlexJoanwalls: Okei kiitos avusta! olisin myös kiinnostunut jackson DK2M:stä mutta ei taida budjekti oikeen riittää siihen..
 
Kannattaa odotella rauhassa. Mulla itelläni on toi DK2M, ja nappasin sen torilta kolmellasadalla. Tosin oli siinäki hintapyynti 400e, tuli vaan vähän tingittyä... :)
 
Sit siulla on helevetin komia akka ja maailman seksikkäin radioääni. HAISTA VITTU! -Karvamammutti The Jasser Arafats/Alternaty
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «