Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rondo Music ja Agile
1
LP Fan
26.11.2012 15:11:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olen ensimmäistä seiska kielistä hommaamassa. Hieman internettiä tongittuani päädyin Rondo Musicin sivulle. Nyt kysyisin, löytyykö Muusikoiden.netistä ketään jolla on kokemuksia näistä Rondo Musicin Agile kitaroista? Noita 700 eurosta ylöspäin olevia olen tarkastellut lähemmin.
 
Kokemusta löytyy kuusi kielesen osastolta sekä floikka tallasta että kiinteästä tallasta.
 
http://www.rondomusic.com/7string.html
 
karpale
26.11.2012 17:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LP Fan: Elikkäs olen ensimmäistä seiska kielistä hommaamassa.
 
Kyseisestä kitarasta ei ole kokemusta, mutta muista että listahintoihin tulee verot ja tullit päälle. Jos ja kun se nyt EUn ulkopuolelta tulee.
 
Bäy
Räbbänä
26.11.2012 19:26:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LP Fan: Elikkäs olen ensimmäistä seiska kielistä hommaamassa. Hieman internettiä tongittuani päädyin Rondo Musicin sivulle. Nyt kysyisin, löytyykö Muusikoiden.netistä ketään jolla on kokemuksia näistä Rondo Musicin Agile kitaroista? Noita 700 eurosta ylöspäin olevia olen tarkastellut lähemmin.
 
Kokemusta löytyy kuusi kielesen osastolta sekä floikka tallasta että kiinteästä tallasta.
 
http://www.rondomusic.com/7string.html

 
Rapakon takana aika suosittuja ovat ja kyllähän nuita Kiinan ihmeitä on jonkin verran torillakin pyörinyt käytettyinä. Tosin omakohtaista kokemusta ei ole, vaikka "halpa" multiskaalainen olisi jännä kokeiltava.
 
↑↑↓↓←→←→BA
LP Fan
28.11.2012 13:30:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

150 dollaria tulisi postikulut olemaan, joten taidampa seiskani Thomannilta ostaa.
 
Evergrey
28.11.2012 17:00:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei Takuuta:
 
Orders shipped outside the US & Canada have no warranty and are not refundable - see return section for details.
 
Customers ordering outside the US & Canada are also responsible for paying their own customs duty / VAT. All prices are in US Dollars
 
Customers ordering guitars outside the 48 states are required to order a hard case and must provide a phone number
 
stumpe
01.12.2012 18:41:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvoin muuten näitä agileita on torilla. Taitaa porukat digata ku eivät myy?
 
Vai onko niitä sitten nii vähän Suomessa :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «