Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mystinen? Strato
1
vilpor79
26.11.2012 12:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs täytyypi oikein heti laittaa tiedustelua asiantuntijoille. Eli käväsin tuossa äsken paikallisesta kitaraliikkeestä hakemassa heräteostoksena kivasti hanskaan istuneen ja hyvä soundisen mehikon fenkun. Ongelma vaan kun ei myyjä sen kummemmin kuin minäkään olleet mallista varmoja, oli siis käytetty. Elikkäs olisiko jollain hajua mikä malli kyseessä. Kuva tuossa http://muusikoiden.net/dyn/users/106013.jpg
 
Tuntomerkkeinä jenkkitalla, jenkkisähköt, mittausten perusteella Texas specialit tai vastaavat mikit, tuhti vaahterakaula ja takana merkki J W Black Limited edition. Ja siis väritys ilmeisesti Aztec Gold. Itse ostin sen siinä käsityksessä että se olisi Vintage player sarjaa ja siihen myös 450€ hintakin viittaisi, mutta alkoi hämäämään tuo valkoinen pleksi, noissa kun mun ymmärtääkseni ainakin yleensä se "kuparin" värinen. Eli olisiko ideoita?
 
Kuplamuovi
26.11.2012 13:12:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vilpor79: Elikkäs täytyypi oikein heti laittaa tiedustelua asiantuntijoille. Eli käväsin tuossa äsken paikallisesta kitaraliikkeestä hakemassa heräteostoksena kivasti hanskaan istuneen ja hyvä soundisen mehikon fenkun. Ongelma vaan kun ei myyjä sen kummemmin kuin minäkään olleet mallista varmoja, oli siis käytetty. Elikkäs olisiko jollain hajua mikä malli kyseessä. Kuva tuossa http://muusikoiden.net/dyn/users/106013.jpg
 
Tuntomerkkeinä jenkkitalla, jenkkisähköt, mittausten perusteella Texas specialit tai vastaavat mikit, tuhti vaahterakaula ja takana merkki J W Black Limited edition. Ja siis väritys ilmeisesti Aztec Gold. Itse ostin sen siinä käsityksessä että se olisi Vintage player sarjaa ja siihen myös 450€ hintakin viittaisi, mutta alkoi hämäämään tuo valkoinen pleksi, noissa kun mun ymmärtääkseni ainakin yleensä se "kuparin" värinen. Eli olisiko ideoita?

 
En ole mikään Fender- tai Stratoasiantuntija, mutta pienen googletuksen jälkeen väittäisin että kyseistä mallia olisi tehty tuhat kappaletta (neljä väriä, 250 kpl per väri) Euroopan markkinoille vuonna 2001. Oli ilmeisesti ensimmäinen satsi Vintage Playereita. Pirun hienolta näyttää, vaikken yleensä Stratoista juurikaan välitä.
 
Olen oman elämäni risteilyisäntä.
vilpor79
26.11.2012 13:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuplamuovi: En ole mikään Fender- tai Stratoasiantuntija, mutta pienen googletuksen jälkeen väittäisin että kyseistä mallia olisi tehty tuhat kappaletta (neljä väriä, 250 kpl per väri) Euroopan markkinoille vuonna 2001. Oli ilmeisesti ensimmäinen satsi Vintage Playereita. Pirun hienolta näyttää, vaikken yleensä Stratoista juurikaan välitä.
 
Joo siis tuohan se varmaankin on. sotkin nyt ton pleksijutun kanssa vissiin classic playeriin, siinä kultaisessa se kupari pleksi taisikin olla. On kyllä mainio peli hintaisekseen ainakin omasta mielestä. yleensä nuo meksikolaiset joihin itse oon törmännyt jotka on 9,5 radiuksella on niitä modern C kauloja. Toiset vaan tykkää muhkummasta...
 
Kuplamuovi
26.11.2012 13:25:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset vaan tykkää muhkummasta...
 
Muhkua sen olla pitää! :)
 
Olen oman elämäni risteilyisäntä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «