Prosessi 26.04.2004 15:42:51 (muokattu 23.05.2004 23:40:03) | |
---|
Onkos kellään kokemuksia ko. kitarasta? Hmm.. |
Antti1 26.04.2004 16:37:46 | |
---|
Onkos kellään kokemuksia ko. kitarasta? Perushevikeppi sillä tavallisella kökkökaulaliitoksella. Muuten ihan hyvän tuntuinen peli, mutta kokeilemassani vehkeessä ei talla pitänyt virettä ja elektroniikka ei herättänyt kauheasti luottamusta. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 26.04.2004 17:05:02 | |
---|
Charvel model nelosella mie oon soittanu, ja hyvä keppi on. Jos olis ollu rahaa, niin olisin sen ihan varmasti ostanut itelleni. Fasulla on sellanen hintaan 399. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Musashi 27.04.2004 12:15:55 | |
---|
Itse soitan Model 6:lla. Kaula läpi rungon ja 24 nauhaa. Kahlerin kampi. Olen omistanut tommoisen jo 12 vuotta ja täytyy sanoa että laatupeli on. Harmi vaan että nuo Model-sarjan kitarat on niin rumia. |
JuSu 27.04.2004 12:17:30 (muokattu 27.04.2004 12:19:10) | |
---|
Perushevikeppi sillä tavallisella kökkökaulaliitoksella. Muuten ihan hyvän tuntuinen peli, mutta kokeilemassani vehkeessä ei talla pitänyt virettä ja elektroniikka ei herättänyt kauheasti luottamusta. ...mutta on silti ihan toisen luokan kitara, kuin tuo Bronze Series Warlock. Hyvin pidettynä tuossa Charvelissa on kitaraa vuosikausiksi. JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita. Katso tori. |
Antti1 27.04.2004 12:39:17 (muokattu 27.04.2004 12:40:07) | |
---|
...mutta on silti ihan toisen luokan kitara, kuin tuo Bronze Series Warlock. Ööh.. Mistä sä tuon nyt tähän kaivoit? Tarkoititko että tuo Warlock on myös perushevikeppi? Ja tuo Charvel on ihan oikea soitin, toisin kuin tuo BSWarlock. Siis minun mielestäni. Hyvin pidettynä tuossa Charvelissa on kitaraa vuosikausiksi. Varmasti on, tuo kokeilemani vehje oli vaan saanut aika reilusti elämänsä aikana osumaa ja olutta osakseen. Jos löytää hyvin pidetyn yksilön, jossa talla ei heitä kokoajan epävireeseen (tai sitten blokkaa tallan) ja elektroniikka ei rutise ja hurise, niin kyllä sen voi ihan hyvillä mielin kotiin haalia edulliseen hintaan. EDIT: Ahaa, nyt tajuan mistä tuo Bc tuohon ilmestyi. Oli tekstiä muokattu sen jälkeen ilmeisesti, kun kirjoittelin. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Mulla on nyt sylissä Model 2 mutta mistä tähän sais kammen? Voipi kyllä olla että blokkaan tallan, tai sit vaihdan. Ja mikki vaihtoon. Ja joku härömaalipinta. Ai että. 80's. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
JuSu 27.04.2004 15:04:11 | |
---|
Mulla on nyt sylissä Model 2 mutta mistä tähän sais kammen? Onkos siinä se Jacksonin lisenssifloikka, jossa on ne viritysruuvit siellä 'perässä'? Muistaakseni mulla on nurkissa yksi kampi, joka saattaa käydä siihen. Täytyypä katsoa, onko tuo vielä tallessa jossain. Musamaailmasta voisi myös kysyä, niillähän oli Jackson/Charvel maahantuonti pitkään. JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel, Falcon... Katso tori. |
apuri 27.04.2004 15:08:00 | |
---|
Jos model-2:ssa on jt-6 eli hienoviritys siellä perässä voi laittaa ibanezin sisäänpäinettavan kammen, muistaakseni 12 eur levytukussa. ja jos siitä sisäänpainettavasta ei tykkää niin voi ostaa schallerin holkkikammen. Jos on kahler niin sitten onkin vaikeampaa. |
JuSu 27.04.2004 15:15:11 | |
---|
Jos model-2:ssa on jt-6 eli hienoviritys siellä perässä voi laittaa ibanezin sisäänpäinettavan kammen, muistaakseni 12 eur levytukussa. ja jos siitä sisäänpainettavasta ei tykkää niin voi ostaa schallerin holkkikammen. Jep, jostain luinkin tuosta Ibanezin yhteensopivuudesta... vaan kuinkas tuo Schallerin veivi siihen istuu? Ei näyttäisi olevat jt-6:ssa sopivia jengoja? Onkos tuohon joku kikka kolmonen? http://i2.ebayimg.com/02/i/01/bb/b6/df_1.JPG JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel, Falcon... Katso tori. |
apuri 27.04.2004 15:19:30 (muokattu 27.04.2004 19:25:30) | |
---|
JT-6:sta pitää vaan irrottaa se osa mihin kampi painetaan. Eli tallan alapuolella oleva mutteri vain auki niin se holkkiputki lähtee pois ja schallerin holkin voi laittaa tilalle. Tallan rungon kierteitä pitää vähän viilata ettei tarvitse asennuksessa käyttää vasaraa moukaroimaan schallerin holkin yläosaa paikoilleen. Niin ja se pieni kuusiokolopultti kanssa veke. |
Niskamies 27.04.2004 15:22:56 | |
---|
Jep, jostain luinkin tuosta Ibanezin yhteensopivuudesta... vaan kuinkas tuo Schallerin veivi siihen istuu? Ei näyttäisi olevat jt-6:ssa sopivia jengoja? Onkos tuohon joku kikka kolmonen? http://i2.ebayimg.com/02/i/01/bb/b6/df_1.JPG JuSu Model nelosessa on samanlainen. Mulla oli siihen krominen kampi, muistaakseni Schaller, jossa ei ollut kierteitä, painettiin vain sinne. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Jormaz 27.04.2004 16:22:43 | |
---|
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |