Degas 23.04.2004 17:38:34 | |
---|
Moi, mistä saa tiukkoja farkkuja(miehille) pkseudulta? Miks niitä ei myydä? jätkät on läskei! Ja sitten vielä jos on oikein pitkät ja komeat jalat niin onko se yhtä siistiä kun naisella on tiukat housut ja on sillee kaunis? Nii onks se sama juttu? hohooo |
vaurio 24.04.2004 12:30:06 | |
---|
uffin kirppikselt? hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Degas 24.04.2004 13:29:56 | |
---|
jo ostaa uffista niin ne on usein sitä mallia että ne ylettyy tisseihin asti. |
Viceroy 24.04.2004 18:34:27 | |
---|
Ja sitten vielä jos on oikein pitkät ja komeat jalat niin onko se yhtä siistiä kun naisella on tiukat housut ja on sillee kaunis? Nii onks se sama juttu? Niin no äijät kattelee molemmissa tapauksissa := Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Miikathebest 24.04.2004 18:40:00 (muokattu 24.04.2004 18:40:53) | |
---|
Moi, mistä saa tiukkoja farkkuja(miehille) pkseudulta? Miks niitä ei myydä? jätkät on läskei! Ja sitten vielä jos on oikein pitkät ja komeat jalat niin onko se yhtä siistiä kun naisella on tiukat housut ja on sillee kaunis? Nii onks se sama juttu? hohooo No mee sinne naisten osastolle. Äijille ei edes tehdä strech farkkuja -> puristuu vehkeet Niin ja se riippuu ihan myyjästä mitä se haluaa myydä. |
Ben_D 24.04.2004 22:24:11 | |
---|
No mee sinne naisten osastolle. Äijille ei edes tehdä strech farkkuja -> puristuu vehkeet Niin ja se riippuu ihan myyjästä mitä se haluaa myydä. Kyllä niitä 80-luvun lopulla tehtiin. Oli niin perkeleen kireet farkut ja varsilenkkarit. |
stickyfinger 24.04.2004 22:29:11 | |
---|
Niin, osta naisten housut. Väliäkö sillä onko ne miehille vai naisille tarkoitetut kunhan näyttää jalassa hyvältä. Shake your money maker! |
outo_O 24.04.2004 23:03:16 | |
---|
Katsokaas omakuva, tuollaset housut kun löytää, niin ei voi olla ruma, ei liian tiukat, vaan rok rok! Aika perverssi kuva sulla miikathebestrulezforever Oisit edes piuhan laittanut kitaraan.. . |
finntrolli 24.04.2004 23:19:31 | |
---|
Tarjoustaloista, tai citymarketista...sieltä mä oon ainaki löytäny yleensä... |
Miikathebest 25.04.2004 01:16:09 (muokattu 25.04.2004 01:17:41) | |
---|
Katsokaas omakuva, tuollaset housut kun löytää, niin ei voi olla ruma, ei liian tiukat, vaan rok rok! Aika perverssi kuva sulla miikathebestrulezforever Oisit edes piuhan laittanut kitaraan.. mitä varten olisin laittanut? kun ei ollut edes vahvistimissa virtajohtoja tai mitään kiinni, saatika sitten plektraa kädessä :P Ja katos laitoinpahan ainakin vibrakammen kiinni. |
Degas 25.04.2004 09:53:10 | |
---|
No, en osta kuitenkaan miss sixtyt. Ei kai ne vehkeet kuristu, nehän stretchaa, ne housut. Naisten stretch housuissa on vaan usein se että ne lahkeet on niin leveet . Leveet lahkeet on out! |
Henko 26.04.2004 22:33:14 | |
---|
Pillifarkkuja löytyy kuulemma kaiken maailman halpis/sekatavarakaupoista ja tehtaanmyymälöistä. Kyselet vaan aina kun tulee vastaan joku pillifarkkutyyppi. Horrorpunk raikaa koviten |
Viceroy 26.04.2004 22:56:53 | |
---|
Äijille ei edes tehdä strech farkkuja -> puristuu vehkeet Häh? Mulla on kahdet, jotka on molemmat ostettu vuoden sisään. Ja sehän niissä on just ideana, että stretch-kangas antaa periksi! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
mä en ainakaan halpahalleista oo löytäny tiukkoja farkkuja vaan ne on mallia vitusti liian pieni vyötärö ja tolppajalkalahkeet. jos haluun sopivat farkut niin pakko ostaa sellaset onkohan ne nyt "slim fit" vai mitä. kuitenki sillee et ne on suunniteltu ihan kireiksi ja stretsit. lee cooperin jotain sellasii farkkui löytyy jostain tavarataloista mut maksaa liikaa. tosin kylhän farkut kestääki vitun kauan varsinkin jos ei parin crustipätsin yms. avulla korjaileminen haittaa. fuck you heros, i'm about to have a nervous breakdown. |
Paas 27.04.2004 18:53:12 | |
---|
Ei kunnollisia farkkuja meinaa enää löytää kovinkaan helposti. Suurin osa on niitä saatanan lökäpöksyjä. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Von Härskiburg 27.04.2004 19:54:37 | |
---|
Tarjoustalossa olen muutamia stretchejä sovittanut. Ei ollut oikein meikäläisen tyyliä, mutta sieltä neuvoisin ettimään, kun eivät hintapuolelta ole kovinkaan törkeät. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
Viceroy 27.04.2004 21:15:03 | |
---|
Tarjoustalossa olen muutamia stretchejä sovittanut. Ei ollut oikein meikäläisen tyyliä, mutta sieltä neuvoisin ettimään, kun eivät hintapuolelta ole kovinkaan törkeät. Joo, Tarjiksessa (?!) on kaikenlaisia farkkuja. Yleisilmapiiri vaan on jotenkin out-of-place....tyyliin en kuulu tänne :) Kirppareiden kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia, mutta Tarjoustalon kryptinen haju, valaistus, vihreät myyjät...UGH! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Degas 29.04.2004 18:12:41 | |
---|
Niin toi Tarjis se haisee vesalle. Tarjiksen vessat.. Se farkkukangas stretch farkuissa on usein liian naisellista, semmosta pemeetä samettia. Haluaisin sellaset jotka oikein hiertää... |
outo_O 29.04.2004 22:13:40 | |
---|
Katsokaas omakuva, tuollaset housut kun löytää, niin ei voi olla ruma, ei liian tiukat, vaan rok rok! Niin, tämä oli sellanen kysymys tavallaan, että jos joku osaa vastata tähän.. Onko esim leviksellä mallistossa tollasia, vaikka naisten malleja? . |
MetallicAfan 15.08.2004 18:03:09 | |
---|
Ostin Benettonilta mustat ja siniset naisten strech-farkut joissa oli leveet lahkeet -----> Joten vein ne ompelimoon kavennettavaks ja nyt ne on niin hevit et helvetti! Ompelimo on yks mun mielest parhaimmista ratkaisuista. Ei maksa ku joku 5-10 euroo ku ne operoi farkut. Metal up your ass!!! |