Aihe: Vox amplug
1 2 3
Vetehinen
23.11.2012 14:02:00
arska72: Olen siis positiivisesti yllättynyt amplugin ääneen.Tuollaisesta tikkurasiasta saa noinkin hyvää ja vieläpä alta 50€.
Mutta mitä eroja saundillisesti näissä Voxin malleissa on?Esim. tällä lead ja rock mallilla.

Markkinapuhetta löytyy kuvailuineen Lontoon kielellä tuolta:
http://www.voxamps.com/amplug/
Omin korvinhan nuo olisi kärsittävä jotta tarkemmin asia selkenisi.

Digiefektejä ei taida olla muissa noista kuin Leadissa (delay), Satrianissa (delay myöskin) ja Twinissä (chorus).
Survival of the richest
Gabe
23.11.2012 15:53:00
arska72: Mutta mitä eroja saundillisesti näissä Voxin malleissa on?Esim. tällä lead ja rock mallilla.

Rock pyrkii 100w brittivahvistimen soundiin, hyvä perus rock musiikkiin. Lead taas edustaa jenkki high-gain meininkiä delay efektillä höystettynä. Tuon Leadin itse koen ehkä monipuolisemmaksi. Nuo on kyllä todella hauska keksintö, esim. kun lähden reissuun niin otan pari tuommoista kitaralaukkuun. Itse vetelen yleensä perus nappikuulokkeilla reissussa ja AKG:t toimii kotona.. kotona tosin aika vähän tulee noita käyteltyä.
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
artal
23.11.2012 17:22:15
Pitäisi ostaa itsekin pari lisää näitä, sillä tuo AC30, joka minulla on, on ainakin todella käyttis vehje. Reissussa nimenomaan kiva, kun menee samassa kitaralaukussa vahvari mukana. Saundikin on hintaan nähden todella kohdallaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)