Aihe: Ääni & Vimma 2004
1 2 3 4 5
Cathi777
26.04.2004 19:29:20

Hoi, cathi on gootti, vyön alle

Gootti...öööö... En ole.
Veri on vettä sakeampaa
Pitkavirta
26.04.2004 22:59:36
Hoi! Mun mielestä toi Marbleframe oli loistava. Paskin oli se prodehomma!

Mitä Prodessa oli vikana?!?
Järvihirviö
27.04.2004 11:56:01
Hoi, cathi on gootti, vyön alle

Niin, ja Cathi on naisen nimi. Plääh!
Järvihirviö
27.04.2004 12:55:12
Mitä tässä on sellaista, jota ei pysty tajuamaan? Se, että et pitänyt tämänvuotisesta ääni & vimma -tapahtumasta vai se, että nickisi liittyy bändin nimeen? Älä pidä mua jännityksessä.
Ja mitä henkilökohtaisiin solvauksiin tulee, pidä toki ylemmyydentunteesi, sillä toisen nimen haukkuminen naiselliseksi ei voi saavuttaa korkeampaa sanansäiläilyä.
Cathi777
27.04.2004 14:06:58

Mitä tässä on sellaista, jota ei pysty tajuamaan? Se, että et pitänyt tämänvuotisesta ääni & vimma -tapahtumasta vai se, että nickisi liittyy bändin nimeen? Älä pidä mua jännityksessä.
Ja mitä henkilökohtaisiin solvauksiin tulee, pidä toki ylemmyydentunteesi, sillä toisen nimen haukkuminen naiselliseksi ei voi saavuttaa korkeampaa sanansäiläilyä.

Mut kysymys kuuluukin, että miksi sä et rupeat heittämään tuollaisia asiaan liittymättömiä kommentteja?? Ne kuuluu jonnekin aivan muualle, jos ei pärstävärkki tai muut asiat nappaa.
Veri on vettä sakeampaa
Järvihirviö
27.04.2004 14:16:38 (muokattu 27.04.2004 14:18:46)
Mut kysymys kuuluukin, että miksi sä et rupeat heittämään tuollaisia asiaan liittymättömiä kommentteja?? Ne kuuluu jonnekin aivan muualle, jos ei pärstävärkki tai muut asiat nappaa.

Oletko kuullut huonosta provosoimisesta ikinä? Itsehän sanoit tuossa yllä, että kun porukat ottaa herneen nenään jostain kommentista, niin siitä tietää onnistuneensa. Saatanan typerä miete. Samalla tapaa, kuin lapsellinen provosointinikin.

edit.
Cathi777
27.04.2004 15:23:35

Oletko kuullut huonosta provosoimisesta ikinä? Itsehän sanoit tuossa yllä, että kun porukat ottaa herneen nenään jostain kommentista, niin siitä tietää onnistuneensa. Saatanan typerä miete. Samalla tapaa, kuin lapsellinen provosointinikin.

edit.

Ja sitä paitsi mä en tahallaan mitään provosoi ja nyt sä siinä mielessä hävisit, että kuka tässä lapselliseksi on ruvennut. Ja tarkoitin sitä, että kun ruvetaan menemään henkilökohtaisuuksiin niin silloin on vaan osunut arkaan paikkaan. Täähän tuntuu sulla hirveän koville ottavan, voi toista.
Veri on vettä sakeampaa
Liver-Box
27.04.2004 15:41:33

jes :D
Jakso.
VÄKIPÄÄ
27.04.2004 18:55:15
LOL....
Vihaan musiikkia. Se on suurilta osin pelkkää paskaa. Suurin osa puheestakin on paskaa. Vihaan ihmisiäkin!...Perkules... Itseasiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi!!!
Järvihirviö
27.04.2004 23:09:28
Ja sitä paitsi mä en tahallaan mitään provosoi ja nyt sä siinä mielessä hävisit, että kuka tässä lapselliseksi on ruvennut. Ja tarkoitin sitä, että kun ruvetaan menemään henkilökohtaisuuksiin niin silloin on vaan osunut arkaan paikkaan. Täähän tuntuu sulla hirveän koville ottavan, voi toista.

Et siis ymmärtänyt pätkääkään siitä, mitä kirjoitin. Todella yllättävää.
Reddie
27.04.2004 23:49:29 (muokattu 27.04.2004 23:50:17)
-- RIITA POIKKI --

ÄV rulaa ja sit niitä perusteluita: Vastaavanlaista esiintymismahdollisuutta niin monelle bändille ei Suomen hienossa maassa ole toista. Tää on aina plussaa.

Katselmuksen toimiessa ns. "avoimella seulalla" niin KAIKILLA on mahdollisuus päästä soittamaan ja KAIKILLA on mahdollisuus saada PALAUTETTA musiikistaan. Ja palautteella tarkoitan nyt niitä dumarien antamaa palautetta, enkä tätä Vittu ÄÄVEE kusee, horoi pändei meininkiä. Tämmöistä palautteensaantimahdollisuutta ei myöskään oikein muualla ole näkynyt.

Ja kun kilpailuun tosiaan pääsee kaikki jotka jaksaa nimensä listaan laittaa, niin yllättääkö jotain rehellisesti se, että siellä ei kaikki ole niitä sydämmenvalloittajabändejä? Itse bongasin uutena iloisena tuttavuutena semmoisen bändin kuin Taskuvenus, jota suosittelen kaikille muillekin. Muita loistavia esityksiä oli mielestäni mm. Collarbonen pojilla. Eli hyvääkin löytyy.

Kritiikkiä skaballe voisin haluta antaa siitä että hevipuolelta jäi jotenkin semmoinen haju käteen että sieltä pääsi nämä eniten COB-kopiot jatkoon. Tämä nyt oli raju kärjistys, ja perkele, jos joku tulee kitisemään että valitan katkeruudesta kun ei itse päästy jatkoon niin tuun imemään sen välilihaa.

Ääni ja Vimma-bändikatselmus on Helsingin nuorisoasiainkeskuksen suurimpia saavutuksia ja pidän tätä vallan mainiona katselmuksena. Rok!

-- JATKAKAA IHMEESSÄ ERÄN OTTOA --
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Järvihirviö
27.04.2004 23:53:19
Reddiellä plussan arvoinen kirjoitus.
Jormaz
28.04.2004 00:06:04
Reddiellä plussan arvoinen kirjoitus.

Yeah! Vaikka onkin nu-miehiä ;)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Järvihirviö
28.04.2004 00:09:05
Yeah! Vaikka onkin nu-miehiä ;)

Hoho!
noir
28.04.2004 00:37:31
Pitää kyllä tosiaan nostaa hattua tilanteen laadulle ja sille, että se todellakin antaa mahdollisuuksia uusille bändeille aidosti.

Mikäli joku sai kirjoituksestani käsityksen, että olen tapahtumaa vastaan, pahoittelen. Olen kovasti sen puolesta.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Cathi777
28.04.2004 08:17:30 (muokattu 28.04.2004 08:18:24)

Mikäli joku sai kirjoituksestani käsityksen, että olen tapahtumaa vastaan, pahoittelen. Olen kovasti sen puolesta.

Samaa mieltä minäkin, enkä tarkoita etteikö pitäisi päästä kilpailemaan vaan sitä, että kyllähän finaaliin pitäisi päästä kuitenkin niiden tasokkaampien bändien. Siellä on kuitenkin levy-yhtiöiden kavereita ja muuta. Karsinnat on aivan eria asia kuitenkin ja palkinnot on hyvät niin pitäähän ne antaa oikeasti tasokkaille bändeille. Esimerkiksi viime vuoden voittaja Takiainen on nyt julkaisut jo levyn. Epäilen, että tämän vuoden finalisteista ei kukaan tule tekemään sitä vähään aikaan. Eli tällaiset kilpailut ovat todella hieno juttu ja monille pienemmille bändeille näytön paikka, mutta kyllä finaaliin pitäisi kuitenkin valita ne tasokkaimmat bändit. Pian laskee kisan arvostus jos taso rupeaa olemaan tämän vuoden kaltainen. Mutta todella hieno homma siis, että tällaisia järjestetään. Tämä antaa kaikille mahdollisuuden.
Veri on vettä sakeampaa
Cathi777
28.04.2004 08:19:51

Et siis ymmärtänyt pätkääkään siitä, mitä kirjoitin. Todella yllättävää.

Ja nyt vittu loppuu tää, kun ei kumpikaan enää ymmärrä mitä toinen puhuu. Kiitos.
Veri on vettä sakeampaa
Loony
28.04.2004 13:03:38
toi marbleframe oli oikeesti hyvä.

Kiitos :)
Pluto
28.04.2004 13:12:25
Onpas upea keskstelu taas kerran...

"Nyt lähteeeeee sukkula Veenukseeeeen!

Jumalauta kakarat, me ollaan telkkarissa!"
Dillon, you son of a bitch!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)