PomppoK 26.04.2004 12:44:21 | |
---|
Pitäisi löytää edullinen ja (tietenkin) osaava huolto, jostakin 03-seutuvilta (Keski-Suomikin käy), mieluiten Tampereelta. Kitarafaktoria on ehdotettu, mutta köyhän on tehtävä hintavertailua, joka helpottuisi huomattavasti kun tulisi tietoon muitakin mahdollisia paikkoja. Netistä löysin pikahaulla myös Jasesoin Jyväskylästä. Eli, jos jollakin on kokemuksia em. paikoista / tiedossa muita paikkoja, saa avautua. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Drinkandbemerry 26.04.2004 13:02:18 | |
---|
Hämeenlinnassa mainio Kunikunda. Tekevät kaiketi pääasiassa rumpuja, mutta myös kielisoitinhuolto pelaa. Oma kitara ollut siellä säädettävänä. Edullinen, osaava ja nopeakin vielä. Katso yhteystiedot : www.kumu.fiArise! Get off your knees! Arise! |
Ben_D 26.04.2004 13:04:07 (muokattu 26.04.2004 13:04:23) | |
---|
Hämeenlinnassa mainio Kunikunda. Tekevät kaiketi pääasiassa rumpuja, mutta myös kielisoitinhuolto pelaa. Oma kitara ollut siellä säädettävänä. Edullinen, osaava ja nopeakin vielä. Katso yhteystiedot : www.kumu.fi Suosittelen. Kunikundaan on suht helppo löytää tuleepa sitten Helsingistä, Tampereelta tai Turusta päin. Ja edulliset hinnat. |
Musashi 27.04.2004 12:18:10 | |
---|
Sama ongelma minulla. Ibanezin seiskakielinen Universe pitäis saada huollettua Tampereella...eikö kukaan tosiaan tiedä huoltajia Mansesta? |
Eli, jos jollakin on kokemuksia em. paikoista / tiedossa muita paikkoja, saa avautua. No kyllähän minä ehdottomasti A-P:lle veisin, eli siis toisin sanoen JaSeSoille Jykylään. Tulee ainakin hyvää jälkeä. Tietenniin, halvasta en sitten tiedä, varsinkaan jos Tampereelta asti asian hoitaa. Jyväskylässä on myös Varve OY jossa myös huoltoja tehdään, mutta sinne en ole vielä asiakkaaksi uskaltautunut joten eipä ole kokemuksia lopputuloksista. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
makoskela 27.04.2004 13:41:56 | |
---|
Jos et tiedä niin ole hiljaa. |
heinovi1 27.04.2004 14:13:47 | |
---|
No kyllähän minä ehdottomasti A-P:lle veisin, eli siis toisin sanoen JaSeSoille Jykylään. Tulee ainakin hyvää jälkeä. Tietenniin, halvasta en sitten tiedä, varsinkaan jos Tampereelta asti asian hoitaa. Jyväskylässä on myös Varve OY jossa myös huoltoja tehdään, mutta sinne en ole vielä asiakkaaksi uskaltautunut joten eipä ole kokemuksia lopputuloksista. Varvelta on kokemusta vahvistinhuolloista ja työn laatu on kyllä hyvää. Asiantuntemusta ainakin siltä alalta löytyy. Myös hinta on ollut sopiva. Soitinhuolto kokemusta puolestaan on A-P:ltä, eli JaSeSoi:lta ja erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen sielläkin ollut. Hintaa en osaa verrata, kun en muita kitarakorjaajia itseni lisäksi ole käyttänyt. |