Vetehinen 22.11.2012 15:13:48 | |
---|
Kalja maistuu treeniksellä porukassa paremmalta kuin yksin kotona tietokoneen edessä. Eipä siinä sen kummempaa. Survival of the richest |
Räkkipeli 22.11.2012 15:23:00 (muokattu 22.11.2012 16:10:21) | |
---|
Krice: No minun mielestä on ihan samantekevää soittaako isolle yleisölle vai yksin. Nyt puhutaan bändisoitosta eikä yleisölle soittamisesta. Ja voin vakuuttaa että se on kaikkea muuta kuin samantekevää soittaa isolle yleisölle tietokonepöydän sijaan. Sun kannattaisi joskus kokeilla soittaa bändissä. Sittehän tiedät, onko se samantekevää. |
Räkkipeli: Sun kannattaisi joskus kokeilla soittaa bändissä. Olen soittanutkin. |
Johann Onn 22.11.2012 17:12:14 (muokattu 22.11.2012 17:13:48) | |
---|
Krice: No minun mielestä on ihan samantekevää soittaako isolle yleisölle vai yksin. Kymmenen bändin jälkeen, täytyy sanoa että: Mun mielestä taas ei ihan ole. Keikat oli bändeissä, se paras juttu. Keikkasetin junnaaminen, kosteassa kellarissa tai ahtaassa, muutaman neliön pesutuvassa, ei taas aina ollut sitä. |
Räkkipeli 22.11.2012 17:36:13 | |
---|
Krice: Olen soittanutkin. Kerro ihmeessä lisää. |
Kampela77 22.11.2012 17:43:25 | |
---|
Krice: Olen soittanutkin. Seuraavaksi lavalle nousee Krice feat. Äiti! Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Tonski 22.11.2012 18:12:48 | |
---|
beliel: Kalja maistuu treeniksellä porukassa paremmalta kuin yksin kotona tietokoneen edessä. Eipä siinä sen kummempaa. Näin! jniska: Tonski: oletko katsonut Paul Gilbertin Spaceship-dvd:n jossa Minneman vetelee rummuissa. Hemmetti Marco on loistava. En oo ikävä kyllä tainnu kokonaan nähdä sitä.. Se on tää video jolta on esmes tubesta löytyvä Scarified-veto? Jotain sieltä täältä olen tubesta nähny, mut en koko videota! Pitänee tsekata läpi siis, on itelleni lempirumpaleita mitä tiedän tuo Minnemann. |
vvaltsu 22.11.2012 19:49:05 (muokattu 22.11.2012 19:55:58) | |
---|
Tonski: Näin!
En oo ikävä kyllä tainnu kokonaan nähdä sitä.. Se on tää video jolta on esmes tubesta löytyvä Scarified-veto? Jotain sieltä täältä olen tubesta nähny, mut en koko videota! Pitänee tsekata läpi siis, on itelleni lempirumpaleita mitä tiedän tuo Minnemann. Juurikin se, missä ne vetää ne oranssit haalarit päällä. Koko homma löytyy Youtubesta: http://www.youtube.com/watch?v=1iWKzerZl5U E: Siitä linkki suoraan Jackhammeriin, jossa on muutaman minuutin rumpusoolo. Ihan kuin tuo biisi ei olisi muutenkin rumpuakrobatiaa. http://www.youtube.com/watch?v=1iWK … p;feature=player_detailpage#t=1931s I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
John Titor 23.11.2012 14:14:53 (muokattu 23.11.2012 14:18:35) | |
---|
Krice: No minun mielestä on ihan samantekevää soittaako isolle yleisölle vai yksin. Ihan samalla tavalla se soittaminen toimii molemmissa tapauksissa. Muutenhan levytkin kannattaisi tehdä livenä, jos siinä olisi jotakin. No onhan siinä ehkä dynaamisempi tunnelma. Ensimmäinen asia on jo pelkästään se, että kun soittaa "tositarkoituksella", se saa sut pitkällä aikavälillä soittamaan ihan vitusti paremmin. Yleisön tai bändikavereiden eteen kun ei kehtaa mennä mokailemaan läheskään niin paljon kuin mitä makuuhuoneessa voi tehdä. Silloin myöskin on vitusti vaikeempi huijata itseään siinä mitä osaa ja mitä ei, koska kun rumpali laskee koneen käyntiin, se ei odota samalla tavalla kuin metronomi tai taustanauha. Laulaja myöskin ilmoittaa sulle Guitar Prota kivuliaammin oliko hyvä soolo vai ei. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
jniska 23.11.2012 15:06:56 | |
---|
Mä en tiedä millä lääkkeillä saa nois saatanan hyvän itsetunnon ja luulon itsestä ylivertaisena muusikkona ja säveltäjänä, niin kuin tuolla Kricellä on. Mut jos jollain lääkityksellä saa, niin alan nappailla samoja nappeja heti. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Krice 23.11.2012 15:25:09 | |
---|
jniska: Mä en tiedä millä lääkkeillä saa nois saatanan hyvän itsetunnon ja luulon itsestä ylivertaisena muusikkona ja säveltäjänä, niin kuin tuolla Kricellä on. En tiedä mistä olet saanut tuollaisen käsityksen, mutta mitäpä tuota kieltämäänkään. |
Räkkipeli 23.11.2012 19:21:05 | |
---|
Krice: En tiedä mistä olet saanut tuollaisen käsityksen, mutta mitäpä tuota kieltämäänkään. Asia puhetta. Mitäs sitä omaa parhauttaan kieltelemään! :D |
Vetehinen 27.11.2012 09:44:35 | |
---|
Survival of the richest |
arppah8 05.12.2012 12:34:01 | |
---|
Nyt on The Aristocratsin livepläjäys Boing! We'll do it live! ennakkotilattavissa. Ilmestyy 10.12. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Kontiak 14.12.2012 19:14:17 | |
---|
http://www.truthinshredding.com |
Kiksaus 15.12.2012 00:07:50 | |
---|
arppah8: Nyt on The Aristocratsin livepläjäys Boing! We'll do it live! ennakkotilattavissa. Ilmestyy 10.12. Veikkaan, että on huomattavasti parempi livebändi ku studiossa. Tai siis, että meininkiä on varmaan enemmän. Pitänee tilata kun jaksaa. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
arppah8 15.12.2012 09:54:39 | |
---|
Kiksaus: Veikkaan, että on huomattavasti parempi livebändi ku studiossa. Tai siis, että meininkiä on varmaan enemmän. Pitänee tilata kun jaksaa. Mullahan on jo ennakkotilattuna, viikko sitten lähtenyt matkaan. Josko alkuviikosta pääsisi naatiskelemaan. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Kontiak 01.03.2013 20:44:14 | |
---|
"If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
arppah8 02.03.2013 11:06:47 | |
---|
arppah8: Mullahan on jo ennakkotilattuna, viikko sitten lähtenyt matkaan. Josko alkuviikosta pääsisi naatiskelemaan. Niin, tuokin tuli jo ajat sitten. Olihan se melkoista ilotulitusta. Visuaalisesti kyllä aika köpö, ei mitään valojuttuja edes. Jätkät soittavat jossain auditorion tapaisessa ja kuvan laatu on vähän hailakka. Musa kyllä puhuu sitten puolestaan, melkoista tykitystä koko triolta. Edellyttäen että koko Aristocrats-konsepti yleensä iskee, minä tykkään. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Kiksaus 15.04.2013 09:01:58 | |
---|
Boing-live (2cd+dvd) levykauppaX:stä 18,95€. Tilasin vasta nyt ja mukava huomata, että suomesta löytyi sopuhintaan. Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |