Prophet 21.11.2012 17:34:28 | |
---|
|
Heissask 21.11.2012 19:03:37 (muokattu 21.11.2012 19:03:50) | |
---|
JudeJude: Maailma muuttuu sitä mukaa kun sitä muutetaan. Jos haluatte elää maailmassa jossa tollaset "mokat" hyväksytään pureskelematta, niin ei kait siinä. Mä olen ylpeästi feministi ja todellakin sanon kun näen epäkohdan. Tuo oli sellainen, olipa syy lyönti- tai ajatusvirhe. Oletko sä trolli vai tyhmä? e: pahoittelut offtopicista "Transseksualismi on kieltämättä ainakin jossain määrin homoa." -Nuages |
Nuages 21.11.2012 19:13:55 (muokattu 21.11.2012 19:24:32) | |
---|
Heissask: Oletko sä trolli vai tyhmä? e: pahoittelut offtopicista Onko feminismi syöpä vai sairaus? JudeJude: Maailma muuttuu sitä mukaa kun sitä muutetaan. Jos haluatte elää maailmassa jossa tollaset "mokat" hyväksytään pureskelematta, niin ei kait siinä. Mä olen ylpeästi feministi ja todellakin sanon kun näen epäkohdan. Tuo oli sellainen, olipa syy lyönti- tai ajatusvirhe.
Kyllä kiitos joo mieluusti eläisin maailmassa, jossa sanojaan ei tarvitse valikoida vainoharhaisen korrektisti tosikkofeministien paskahalvauksen pelossa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Heissask 21.11.2012 19:20:39 | |
---|
Nuages: Onko feminismi syöpä vai sairaus? Silloin, kun se ilmenee tässä topicissa nähdyllä tavalla, molempia. "Transseksualismi on kieltämättä ainakin jossain määrin homoa." -Nuages |
Ronttimus 21.11.2012 19:25:47 | |
---|
Kyllä mua vituttais olla nainen kun niillä on tutkitusti pienemmät aivotkin. |
Nidhöggr 21.11.2012 19:30:56 | |
---|
Feministeillä on niin paljon voimaa typerään kohkaamiseen, että mokomat otukset voisi ihan hyvin valjastaa orjatyövoimaksi. "Te olette inhottavia."
-Sakmongkol |
markus16 21.11.2012 19:46:48 | |
---|
Kyllä tässä nyt mieliä pahoittuu. Hävetkää! Kirka saatana! |
Old Joe 21.11.2012 20:03:03 | |
---|
Aiheeseen palatakseni. Saattaisi olla eduksi, jos hallitset jonkin toisenkin instrumentin. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Suisiideri 21.11.2012 20:13:56 | |
---|
EwoKeys: "normaali"asepalveluksessa ei ole minkään sortin harjotteluvapaita Musiikkia varten moista ei normivaruskunnissa tunneta. Senkun sanot että haluan inttiin tekeen sitä mitä parhaiten osaan eli koskettelua heh juum, ja ja vedät monipuoliset soittonäytteet ja jos ei sillä aukee niin sitten vaikka tetsaamaan puoleksi vuodeksi. |
Prophet 21.11.2012 20:41:56 (muokattu 21.11.2012 20:43:06) | |
---|
|
Skywriter 21.11.2012 21:36:26 (muokattu 21.11.2012 21:36:42) | |
---|
JudeJude: Maailma muuttuu sitä mukaa kun sitä muutetaan. Jos haluatte elää maailmassa jossa tollaset "mokat" hyväksytään pureskelematta, niin ei kait siinä. Mä olen ylpeästi feministi ja todellakin sanon kun näen epäkohdan. Tuo oli sellainen, olipa syy lyönti- tai ajatusvirhe. En huomannut mitään virhettä aloitusviestiä lukiessani. Kitarismi on sairaus. |
Coran 21.11.2012 22:16:38 (muokattu 21.11.2012 22:22:11) | |
---|
Skywriter: En huomannut mitään virhettä aloitusviestiä lukiessani. Ehkäpä tässä on juuri se JudeJuden pointti? Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
JudeJude 21.11.2012 22:18:44 | |
---|
Kai mä vain olen tyhmä, myönnetään nyt sitten. On vain tyhmyyttä uskoa, että ihmiset toimivat/puhuvat/kirjoittavat sillä tavalla kuin tarkoittavat ja ottavat vastuun tekemisistään ja mahdollisista virheistään, ja haluavat kehittyä ihmisinä ja kommunikoijina, jos joskus tulisikin mokattua. Itse olin äsken jo tajuavinani että olisin voinut kirjoittaa ekan kommenttini tähän ketjuun huomattavasti sävyisämmin, mutta päätellen saamistani vastauksista se olisi sekin ollut tyhmyyttä. Kiitos muusikoiden.net, tämä oli avartava ilta. "Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
http://soundcloud.com/hohka |
Miikss 21.11.2012 22:48:39 | |
---|
Ihan nettipsykoanalyysia tehden voisin veikata, että sulla ei oo vielä hirveen vahvaa identiteettia kehittyny, kun yhden sanan puuttumisesta pitää vetää noin vitunmoiset herneet nenään. Sitten toki Merja Kyllösen tyyliin tehdään itsestä marttyyri ja muut ei vaan ymmärrä. Yhteen puuttuvaan sanaan puuttuminen on typerää fanatismia. Vasta kokonaisen viestin, jonka pointti käy selkeästi esille, kritisoiminen on järkevää. Aattelin, että heitit läpällä tuon ekan kommentin, mutta olitkin näköjään tosissaan. Ei näin. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
u-loin 21.11.2012 23:36:15 | |
---|
Miikss: Ei näin. No näinkö sitten, kuten tää äidin pikku trollien lynch mob tässä ketjussa? Aivan: ei. Siellä viihdepalstan peräkammarissa on parempi rauhassa työstää omaa Arnold-suhdettaan muiden miesssten kanssa. Ketju kai koski sotilassoittokuntia. Toisin kuin joku edellä, en näkisi vähäisempääkään upseerikerholla aulaamista pahana rastina -- nimittäin verrattuna muihin tornihommiin. Saisihan siinä hienosti pidettyä soittotatsia yllä, eikä keikkailusta voi olla oppimatta, oli areena mikä tahansa. Tarmoa ja samalla kuitenkin rentoutta hakemiseen! PS. Vaikka ois se kyllä hienoa, jos valtio pyörittäisi myös sivareilla vaikka isoa reggaebändiä... |
Stradlin 22.11.2012 00:09:17 (muokattu 22.11.2012 00:19:30) | |
---|
Haulla löytyy joitakin vanhempia ketjuja, joissa myös soittokunnista yleisemmin höpötellään. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=1&t=39594&o=0&co=420 JudeJude: Toi oli sen tason juttu että en voinut antaa olla. Onko olemassa sellaisen tason juttuja, jotka kykenet ohittamaan ihan vaan olankohautuksella, vaikka vähän häiritsisikin? u-loin: No näinkö sitten, kuten tää äidin pikku trollien lynch mob tässä ketjussa? Aivan: ei. Siellä viihdepalstan peräkammarissa on parempi rauhassa työstää omaa Arnold-suhdettaan muiden miesssten kanssa. Heh, olipas nokkelaa. Ei kun anteeksi, ei ollutkaan. Kukas foorumilta pihalle potkittu ja siitä katkeroitunut vanha jäsen sinä muuten olet? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Feline 22.11.2012 08:49:37 (muokattu 22.11.2012 08:53:59) | |
---|
Mitäs h*lvettiä täällä tapahtuu :D? Mulla meni tuo JudeJuden eka kommentti ihan ohi, tajusin vasta sitten kun luin noita muita perään tulleita kommentteja. IMO tuossa ap. viestissä ei mitään kohkattavaa ole. "Jokainen muusikko" terminä nyt on aika kökkö, koska jokainen muusikko ei tuon päätöksen eteen joudu. Miespuolisista (muusikoista) päätöksen joutuu tekemään ne yksilöt, jotka päättää mennä armeijaan, ne jotka menee sivariin, eivät ko. päätöstä tee. Naispuolisista (muusikoista) päätöksen tekevät ne, jotka armeijaan menevät. Naisilla on tässä se "etu" ettei ole "pakko" mennä minnekkään jos ei halua. Mielestäni olisi aiheellisempaa kohkata ennemminkin tästä, kuin jostain pökäleestä "Jokainen muusikko" termistä, jonka analysointi menee pahasti saivartelun puolelle. Voisin myös syyttää JudeJudea seksismistä, koska hävyttömästi kuvitteli asepalvelukseen meneviä muusikoita vain miehiksi, itselle nyt ainakin on ihan normi, että naisetkin sinne menee... Eli jos olisi kirjoitettu vain miespuoliset muusikot, se olisi sortanut asepalvelukseen ilmoittautuneita naismuusikoita, jotka myös joutuvat päätöksiä tekemään! Terveisin Feline; nainen ja (tarvittaessa varsin änkyrä) feministi. Olisin mennyt armeijaan, jos en ois tällainen pygmi. Ehkä. Mutta hernerokkaa osaan keittää, jos sotilaspojille ja -tytöille kelpais tositilanteen sattuessa! Ap. aiheeseen, eli koskettimien paikkaan sotilassoittokunnassa en ota kantaa. |
18is9 22.11.2012 11:19:33 | |
---|
Suisiideri: Musiikkia varten moista ei normivaruskunnissa tunneta. Senkun sanot että haluan inttiin tekeen sitä mitä parhaiten osaan eli koskettelua heh juum, ja ja vedät monipuoliset soittonäytteet ja jos ei sillä aukee niin sitten vaikka tetsaamaan puoleksi vuodeksi. Kyllä itsellä pyöri harjoitusvapaat klasarikitaran treenausta varten vuonna -97. Ja olin normivaruskunnassa viestipuolella. Ja sain anottua vapaata että pääsin katsomaan Stratovariuksen keikkaa. Mutta asiaan saattoi vaikuttaa se, että juttelin asioista asiallisesti komppanian päällikön kanssa, ja hoidin hommat muutenkin kunnolla. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Ihmeellistä lässytystä aiheellisesta ja etäisen isänmaallisesta aloituksesta huolimatta. Katsele vanhempia ketjuja + Kimurantti1 kiteytti hyvin. Enjoy Soittis! t: PvVmSk reskorpr II/2001 "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Suisiideri 22.11.2012 11:26:48 | |
---|
18is9: Kyllä itsellä pyöri harjoitusvapaat klasarikitaran treenausta varten vuonna -97. Ja olin normivaruskunnassa viestipuolella. Ja sain anottua vapaata että pääsin katsomaan Stratovariuksen keikkaa. Mutta asiaan saattoi vaikuttaa se, että juttelin asioista asiallisesti komppanian päällikön kanssa, ja hoidin hommat muutenkin kunnolla. Nykyisin niitä normilomia saa ihan vaan syystä x. Mutta hv:tä saa yleisesti ottaen musiikkiin helvetisti huonommin jos verrataan urheiluun. Jos on kova puhumaan ja hyvä herrojen kanssa ja sattuu vielä sopiva kohdalle niin miksikäs ei. |