jii.haanpaa 23.08.2012 17:36:37 | |
---|
|
Hokkuspokkus 21.11.2012 19:33:52 | |
---|
Minäkin omistan nyt Gibsonin ja kaikki on loistavasti. Kyllä tällaisella vehkeellä soittamisessa on jotain taikaa vrt lespa-kopioihin, vaikka olisivatkin laadullisesti yhtä hyviä. Jos ei sitä taikaa joku omalla kohdallaan gibsonista saa, niin ostaa sitten sen kopion. Tärkeintähän on päästä fiilareihin omasta soittimesta, vaikka se sitten olisi sen merkin takia, vai mitä? |
hallu 21.11.2012 20:34:04 | |
---|
Hokkuspokkus: Minäkin omistan nyt Gibsonin ja kaikki on loistavasti. Kyllä tällaisella vehkeellä soittamisessa on jotain taikaa vrt lespa-kopioihin, vaikka olisivatkin laadullisesti yhtä hyviä. Jos ei sitä taikaa joku omalla kohdallaan gibsonista saa, niin ostaa sitten sen kopion. Tärkeintähän on päästä fiilareihin omasta soittimesta, vaikka se sitten olisi sen merkin takia, vai mitä? Juuri näin;-) lisäksi ne ovat varsin hyviä soittimia, joissa on lisäksi taikaa:-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
LaMotta 21.11.2012 20:44:20 | |
---|
Kaikki on hyvin vaikka / koska en omista Gibsonia. Amen. |
hallu 21.11.2012 20:50:41 | |
---|
LaMotta: Kaikki on hyvin vaikka / koska en omista Gibsonia. No sinä vielä sinnittelet urhoollisesti gibsonitta, mutta kun se tuska lopulta sauttaa, niin gibson siihen auttaa;-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
kallepeltopelle 21.11.2012 21:37:33 (muokattu 21.11.2012 21:41:30) | |
---|
Kaikki on hyvin koska enään yksi gibboni jäljellä. Hienoja kitaroita mutta mulla ei vaan toimi... Edit: ja on kyllä ketjun aloittajallakin tainnut maku muuttua matkan varrella ja eihän siinä mitään pahaa... :) |
Laulava Kylätohtori 21.11.2012 22:23:44 | |
---|
Kaikki ei ole hyvin, mutta minä en omistakaan Gibsonia. Pistän kaiken yhden kortin varaan ja odotan, että Gibson valmistaa stratocasterin. Sitten minäkin ostan Gibsonin ja kaikki on hyvin.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 21.11.2012 22:30:47 | |
---|
kallepeltopelle: Edit: ja on kyllä ketjun aloittajallakin tainnut maku muuttua matkan varrella ja eihän siinä mitään pahaa... :) Ihan samaa mieltä olen Gibsoneista yhäti :) Kitaravalikoima on viimevuosina vain elänyt vähän normaalia enemmän. Mutta tulevaisuudessa häämöttää vielä jonkun todella hyvän Les Paulin etsintä :) Ehkä jopa CS... tiedä häntä. Riippuu työkuvioista. Mutta kyllä yksi Gibson pitää aina omistuksessa olla, nyt se on sympaattinen Jr. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
kallepeltopelle 21.11.2012 22:58:11 | |
---|
Gabe: Ihan samaa mieltä olen Gibsoneista yhäti :) Kitaravalikoima on viimevuosina vain elänyt vähän normaalia enemmän. Mutta tulevaisuudessa häämöttää vielä jonkun todella hyvän Les Paulin etsintä :) Ehkä jopa CS... tiedä häntä. Riippuu työkuvioista. Mutta kyllä yksi Gibson pitää aina omistuksessa olla, nyt se on sympaattinen Jr. Jeps, toki ymmärsin. Kun Gibson SG Standardin aikoinaan hankin niin ajattelin että tässä se sitten. Ei ikinä enään mitään muuta. Mutta sitten se pahuksen Telecaster... Mulla oli Gibsonin LesPaul Standard 90-luvun alussa ja ihan sairaan hieno kitara...mutta ei vaan käteen sopinut. Pirun kaulapainoinen, painava yms. vähemmän hyvää. Soundi oli kyllä loistava. Soittotuntuma ei (minulle siis) Että kannattaa varmaan pitempään kokeilla ennenkuin melkoisen summan satsaa. Kokonaan toinen asia on että ovat suorastaan taideteoksia jalustalla seistessään...ja pikkuisen kaduttaa että omani möin. |
Joees 22.11.2012 00:25:51 | |
---|
kallepeltopelle: Mulla oli Gibsonin LesPaul Standard 90-luvun alussa ... Pirun kaulapainoinen Kaulapainoiseen Les Pauliin en muista kyllä törmänneeni ainakaan stankuissa. Lankkuhan olisi siinä järjellä ajateltuna aika kevyt tai sitten se kaula on jostain syystä aivan hillittömän painava. Oma stankku on nimenomaan perspainoinen. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Numb 22.11.2012 07:56:25 | |
---|
Methis: Kaulapainoiseen Les Pauliin en muista kyllä törmänneeni Sama juttu. Aika rajusti kevennetty saa olla LP ollakseen kaulapainoinen. |
Jahas, mahtava Gibson-fiilistelyketju nostettu! Tämän ketjun otsikko on kyllä nerokas. Siis oikeasti kaikki (ainakin kitaraharrastuksen suhteen) on kunnossa, kun omistaa Gibsonin. Ja nykyään omistan niitä jopa kaksin kappalein. Keväällä hankkimani Les Paul Studio Ebony sai viime viikolla seurakseen Les Paul Traditional 1960 Zebra Satin Honeyburstin. Ja kyllä on mahtava peli - paras kitara mitä olen koskaan omistanut. Juu-u, sellainen vuosi on ollut, että talosta on pois muuttanut neljä stratocasteria ja kaksi Gibson Les Paulia tullut tilalle. Ja ai että tuntuu hyvältä :-D Blues is allright! |
Gabe 22.11.2012 09:31:34 | |
---|
Tsugu Way:Tämän ketjun otsikko on kyllä nerokas. Kiitos :D sai viime viikolla seurakseen Les Paul Traditional 1960 Zebra Satin Honeyburstin. Tuo on muuten paitsi erinomainen kitara, myös todella kauniin näköinen. Erinomainen valinta. :) Ei mullekaan kyllä kaulapainoinen Les Paul ole tuttu. SG:n kohdalla moista olen kuullut nuristavan mutta kyllä minun taannoinen lespani hyvin vahvasti runkopainoinen oli. Painon takia vaihtoon menikin. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
hallu 22.11.2012 11:51:06 | |
---|
Numb: Sama juttu. Aika rajusti kevennetty saa olla LP ollakseen kaulapainoinen. Ei se taida kevennys edes yksin riittää, pitäisi varmaan korvata koko body jollakin styroksilla tai ilmapallolla ja sittenkin joutuisi varmaan sitä etummaista hihnatappia siirtää taaksepäin ennen kuin kaulapainoiseksi muuttuisi. Varmaan jokainen joka on pitänyt LesPaul mallista kitaraa käsissään tietää ettei se oikein pysty mitenkään olemaan kaulapainoinen. Ei ne ole kaiketi kaulapainoisia muidenkaan merkkien lespaulit. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
mitja 22.11.2012 15:49:34 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kaikki ei ole hyvin, mutta minä en omistakaan Gibsonia. Pistän kaiken yhden kortin varaan ja odotan, että Gibson valmistaa stratocasterin. Sitten minäkin ostan Gibsonin ja kaikki on hyvin.... Siitä vain ostoksille sitten! Sellainen on. Mutta oletko nyt ihan varma että tosiaan haluat sen? http://www.premierguitar.com/Magazi … le_Jimi_Hendrix_Signature_Line.aspx |
p130 22.11.2012 15:55:54 (muokattu 22.11.2012 15:59:52) | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Laulava Kylätohtori 22.11.2012 17:36:11 | |
---|
mitja: Siitä vain ostoksille sitten! Sellainen on. Mutta oletko nyt ihan varma että tosiaan haluat sen? http://www.premierguitar.com/Magazi … le_Jimi_Hendrix_Signature_Line.aspx No mutta.... Täydellinen elämä, strato ja itse Kuningas samassa paketissa - miten voisin vastustaa.... No, ehkä jotenkin. Kyllä Jimi-Vainaa varmaan pyörii haudassaan tästäkin erittäin nolosta rahastusyrityksestä... Pitäisi olla varovainen, mitä toivoo, se voi toteutua... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
FensonGibder 22.11.2012 18:13:28 | |
---|
FensonGibder: Hendrix kuoli omaan oksennukseensa, kun joku Gibsonilta ilmoitti että "tehdääs kuule gibson signature strato ala hendrix". 1145 päivää vanha kirjoitus.. Riffi, nyt. |
arska72 22.11.2012 18:15:28 | |
---|
Tsugu Way: Jahas, mahtava Gibson-fiilistelyketju nostettu! Tämän ketjun otsikko on kyllä nerokas. Siis oikeasti kaikki (ainakin kitaraharrastuksen suhteen) on kunnossa, kun omistaa Gibsonin. Ja nykyään omistan niitä jopa kaksin kappalein. Keväällä hankkimani Les Paul Studio Ebony sai viime viikolla seurakseen Les Paul Traditional 1960 Zebra Satin Honeyburstin. Ja kyllä on mahtava peli - paras kitara mitä olen koskaan omistanut. Juu-u, sellainen vuosi on ollut, että talosta on pois muuttanut neljä stratocasteria ja kaksi Gibson Les Paulia tullut tilalle. Ja ai että tuntuu hyvältä :-D Ostin myös jokin aika sitten Les Paul Traditional 1960 Zebra Satin Honeyburstin.Ja se on mun toteutunut märkäuni.Siinä vaan on se jokin. On se harrastus mikä vaan,niin mukavempi harrastaa mieluisilla välineillä. |
Gafa 22.11.2012 18:43:00 | |
---|
piti oikein tarkistaa.. 3kpl löytyy, kaikki on hyvin.. :D |