Aihe: Admiran klassiset kepukat
1
samueld
26.04.2004 17:15:33

Oletteko testanneet noita Admiran valmistamia klassisia skeboja? Parin pikatestin perusteella soundi vaikuttaa oikein asialliselta, mutta en kyllä itseäni varsinaiseksi klasariasiantuntijaksi laske. Kyllähän flamencokepin pitää espanjalainen olla..
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Swan
26.04.2004 17:29:57
Ihan asiallisia ovat. Omistan Malaga-mallisen kitaran, ja kelvollisesti se on palvellut viimeiset viisi vuotta. Saundit ja tuntuma toimivat hyvin vastapainona sähkikselle.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Listen
27.04.2004 10:57:53 (muokattu 28.04.2004 10:05:05)
Kaveri muutti kuun alussa toiselle paikkakunnalle, ja kun vitsinä pyysin antamaan toisen nylonkielisen pois (kun lahjoitti muutakin pois, kiitti Pete), niin yllätyksekseni tosiaan antoi kitaran mulle.

Admira Menina on kyseinen nylonkielinen. Lienee aika vanha kitara kun valmistajan kotisivuilta ei löydy kyseistä mallia. En ole aiemmin omistanut klassista kitaraa, joten kaulan leveys vaati totuttelua. Mutta yllättävän hyvin siihen on päässyt sisään, ja huomaa selvästi miten Admiralla soittelu on parantanut sähkiksen soittotarkkuutta ja tatsia. Tähän asti Tokai Les Paulin, jota olen soittanut kitaratunneilla, kaula on tuntunut liian leveältä. Mutta nyt LP:n kaula tuntuu oikein käteensopivalta, stratot jo vähän kukkakepeiltä. :)

Ainakin tuo minun Admira soi hyvin, vaikka D-kieli onkin kaverin jäljiltä sähkiksestä, pitää vaihtaa tässä joskus.

http://www.admira.es/indexingles.html

EDIT: Mainitsin kitarasoitonopelle kitarasta, hän on kuulemma suositellut Admiroita oppilailleen hinta/laatusuhteeltaan hyvänä merkkinä.
samueld
27.04.2004 19:28:47

Kävinpä tuossa nyt sitten potkimassa. Mitä mieltä te olette omienne viimeistelyn tasosta? Aika rupista jälkeä vaikutti olevan paikoin. soundi oli aika jees, mutta mäkin ruiskutan paremman lakkapinnan kuin siinä yhdessä oli. Raimundon laatu vakuutti paremmin. Mä haluan espanjalaisen kepin.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Lord of the strings
27.04.2004 20:11:51
Itselläni Artesania-mallinen. Soi niin, niin kauniisti.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)