Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 599 100 101 102 103371 372 373 374 375
Secreterial
19.11.2012 18:53:22 (muokattu 19.11.2012 18:55:52)
TheBlackestEye: Vieläkö muuten Suarez näyttää vaarallisemmalta mitä on?

Mun mielestä herra alkaa olemaan millä tahansa mittarilla aivan helvetin vaarallinen.

ml. http://cadfael.tv/image/src/1353196880867.gif

Ei näytä? Tuosta meikän kommentista on kuitenkin hetki jo aikaa, niin ei varmaankaan ole relevantti nyt, kun kaveri on hyvässä vireessä.

Hyvinhän se häkkejä tekee, mutta edelleenkin paikka paikoin se ajaa itsensä liian pieneen tilaan ja menettää. Nyt on toki maaleja tullut, mutta varsinkin alkukaudesta kävi usein niin, että Suarez ajoi boksissa liian kulmaan ja menetti pallon. Loistava hyökkääjä, mutta vieläkin suoraviivaisempi saisi olla. Nythän Sterling on tuonut huomattavasti apua Suarezillekin, kun kaverin ei tarvitse nyt itse hakea palloa laidalta. Mutta edelleen oon sitä mieltä, että boksissa lisää suoraviivaisuutta, koska Suarezilla kuitenkin on hyvä ja nopea laukaus. Turha driblailu boksissa pois ja paikoista laukauksia.
"I never bluff" - Cordell Walker
pekkap82
19.11.2012 19:40:38
Secreterial: Suarezilla kuitenkin on hyvä ja nopea laukaus.

Viime kaudella ainakaan ei ollut, mutta ilmeisesti viime aikoina sihti on ollut paremmin kohdillaan. Ei ole tullut nyt hirveästi Poolin pelejä seurattua, kun sinne ollaan rakentamassa sellaista latinotyylistä joukkuetta. Ainakin tänään nähdään oikeaa brittifutista, kun Stoke kohtaa West Hamin.
Röntgen-Jeesus
20.11.2012 23:47:05

Jalkapallossa pelataan voitosta, tässä Luiz Adrianon tyylinäyte:

http://www.youtube.com/watch?v=1_CF2L22S_Q

Reilu peli on perseestä.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
touhis
21.11.2012 09:48:48
Röntgen-Jeesus: Jalkapallossa pelataan voitosta, tässä Luiz Adrianon tyylinäyte:

http://www.youtube.com/watch?v=1_CF2L22S_Q

Luiz on jo ehtinyt blokkaamaan tuon videon, tässä vaihtoehtoinen: http://www.youtube.com/watch?v=7RpRKIzLCTE

Ihme mätisäkki tuokin. Joko se ei oikeasti tajunnut, mitä oli tapahtunut tai sitten se kuvitteli että on ihan okei tehdä tuommoinen maali. Tyhmä sen täytyy olla joka tapauksessa.
Rubuinen
21.11.2012 10:31:53

Jumalaut! Tossa ois varmaan se tapa millä huuhkajilla ois saumoja tehä maaleja Espanjaa vastaan, toivottavasti käyttävät saumat;-D
Röntgen-Jeesus
21.11.2012 11:20:00

Juventuksen antama selkäsauna oli viimeinen niitti Di Matteon arkkuun.

http://yle.fi/urheilu/di_matteolle_kenkaa_chelsean_perasimesta/6385041
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Jormaz
21.11.2012 11:28:56
Adrianon suoritus oli puhdasta THV:tä. Vielä kun olis tuulettanut kunnolla ja heittänyt paidankin pois. Ulkonäkö tuo erehdyttävästi mieleen toisen hienon miehen, Pepen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Sergei Fallinen
21.11.2012 11:32:08
Olisi varmaan taas kannattanut vaihtaa valmentajaa jo silloin kun vielä oli Mestareiden liigassa mahdollisuus. Esim ennen kautta.
Brian May jr.
21.11.2012 11:47:28
Siitäkin huolimatta, ettei Chelsean putoaminen ole todellakaan mikään itsestäänselvyys. Voittamalla Nordsjaellandin(ja se on ihan varma juttu, että ne tulevat viemään Nordsjaellandia jotain 3-0) pääsee jo pitkälle, kun Juvella on edessään äärimmäisen hankala vierasmatsi lohkon ykköstä vastaan. Mitä vaan voi vielä tapahtua.
Vettä!
touhis
21.11.2012 13:21:35 (muokattu 21.11.2012 13:23:49)
Röntgen-Jeesus: Juventuksen antama selkäsauna oli viimeinen niitti Di Matteon arkkuun.

Tämä tuli minulle yllätyksenä. Ei olisi uskonut että muutaman ottelun vaisumpi kausi johtaisi managerin potkuihin varsinkin kun joukkue on edelleen sarjassa kolmantena. Saapa nähdä, kuka tulee tilalle. Redknapp, guardiola vai kenties joku muu? Eiköhän kohta olisi vapaana muuan 'sparky'..

Roman Abramovich: http://www.youtube.com/watch?v=XZbD86jkPFk
Van Hannes
21.11.2012 14:00:09
touhis: Tämä tuli minulle yllätyksenä. Ei olisi uskonut että muutaman ottelun vaisumpi kausi johtaisi managerin potkuihin varsinkin kun joukkue on edelleen sarjassa kolmantena. Saapa nähdä, kuka tulee tilalle. Redknapp, guardiola vai kenties joku muu? Eiköhän kohta olisi vapaana muuan 'sparky'..

Roman Abramovich: http://www.youtube.com/watch?v=XZbD86jkPFk

Se on Benitez joka tulee sisään.
Vaihtovirta
21.11.2012 14:26:36
Saas nähä mitä Guardiola tekee ensi kaudella. Onkohan ketään muuta valmentajaa huhuiltu niin moneen eri seuraan kuin tota kaveria tässä viime aikoina..? Jos mä olisin tuo mieess lähtisin vetää jotain barcan C-junnuja 2tonnin kuukausipalkalla..;)
kozmik
21.11.2012 14:45:02

Jos olisin Chelsean kannattaja, sanoisin, että toivottavasti seuraavaksi hankitaan joku manageri, joka on todistettavasti huippuluokkaa ja annetaan kyseiselle herralle aikaa (vähintään pari-kolme kautta tuloksista riippumatta, jos nyt ei ihan championshipiin pudota) tehdä joukkueesta itsensä näköinen ja saada homma toimimaan. Ja ennen kaikkea, että pelaajille tehdään selväksi, että he eivät valitse manageria ja pistetään tylysti siirtolistalle sellaiset kaverit, jotka eivät virassa olevan valmentajan alaisuudessa suostu antamaan kaikkeaan. Ei sillä, eipä kukaan ulkopuolinen varmaan tiedä kuinka paljon pelaajat ovat aiempiin valmentajien potkuihin vaikuttaneet, mutta luulisi ettei ole savua ilman tulta.

Vaan koska en ole Chelsean kannattaja vaan pikemminkin päinvastoin, niin toivon vilpittömästi että Abramovich pysyy ikuisesti yhtä kärsimättömänä ja liipaisinherkkänä.

Di Matteota käy kyllä sääliksi. Mies toi viimeinkin seuralle pystin, jota Abramovich on kaikkein eniten himoinnut alusta alkaen, ja sitten muutaman huonon tuloksen jälkeen tulee kenkää. Tuskinpa kaveri mikään huipputason manageri onkaan, mutta silti.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
touhis
21.11.2012 15:13:17
Mitäs sitä suotta säälimään. Jäpikkä on ajat sitten saavuttanut taloudellisen riippumattomuuden ja jos se nyt saikin kenkää tuosta hommasta niin tuskin sen maailma siihen kaatuu. Lomailee vähän aikaa mukavasti ja vastaanottaa uuden pestin jossain muussa pääsarjaseurassa. Sitten voi taas alkaa puuhastelemaan ettei käy aika pitkäksi. :)
DJKaaos
21.11.2012 16:10:54
Kahdeksan manageria reilussa viidessä vuodessa. Tuo on kyllä lukema, josta kannattaa olla jo vähän ylpeäkin. Ei muuta kuin kättä hattuun, niin saadaan tietää tämän kahdeksannen arvan henkilöllisyys.
Minä olen minä.
Funkånaut
21.11.2012 16:42:14

kozmik: Jos olisin Chelsean kannattaja, sanoisin, että toivottavasti seuraavaksi hankitaan joku manageri, joka on todistettavasti huippuluokkaa ja annetaan kyseiselle herralle aikaa (vähintään pari-kolme kautta tuloksista riippumatta, jos nyt ei ihan championshipiin pudota) tehdä joukkueesta itsensä näköinen ja saada homma toimimaan. Ja ennen kaikkea, että pelaajille tehdään selväksi, että he eivät valitse manageria ja pistetään tylysti siirtolistalle sellaiset kaverit, jotka eivät virassa olevan valmentajan alaisuudessa suostu antamaan kaikkeaan. Ei sillä, eipä kukaan ulkopuolinen varmaan tiedä kuinka paljon pelaajat ovat aiempiin valmentajien potkuihin vaikuttaneet, mutta luulisi ettei ole savua ilman tulta.

Itse olen tätä mieltä seuran kannattajana. Ei valmentaja voi ratkaista pelaajien motivaatiota. Ainakin huhujen mukaan seurasta olisi Cole, Lambard ja Terry katselemassa uusia seuroja...

Di Matteota käy kyllä sääliksi. Mies toi viimeinkin seuralle pystin, jota Abramovich on kaikkein eniten himoinnut alusta alkaen, ja sitten muutaman huonon tuloksen jälkeen tulee kenkää. Tuskinpa kaveri mikään huipputason manageri onkaan, mutta silti.

Ongelma Chelskillä on kyllä kokoonpanossa. Ei se ole niin kova, kuin voisi luulla. Puolustus etenkin ei ole niin hyvä kuin parilla muutamalla tiimillä, ja tappavan tehokas hyökkääjä uupuu kokonaan. Ei Torresi vaan toimi sinisissä.
Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät. Kuuntelen tämmöist
kozmik
21.11.2012 16:44:41

touhis: Mitäs sitä suotta säälimään. Jäpikkä on ajat sitten saavuttanut taloudellisen riippumattomuuden ja jos se nyt saikin kenkää tuosta hommasta niin tuskin sen maailma siihen kaatuu. Lomailee vähän aikaa mukavasti ja vastaanottaa uuden pestin jossain muussa pääsarjaseurassa. Sitten voi taas alkaa puuhastelemaan ettei käy aika pitkäksi. :)

Onhan tuo tietysti noinkin, mutta en voi olla tuntematta sääliä, kun mies puoli vuotta sitten voitti FA-cupin ja mestareiden liigan, ja sitten muutaman huonon viikon jälkeen saa kenkää.

QPR:stä varmaan vapautuu kohta managerin paikka, nähtäisiinkö Di Matteo siellä? Chelsea voisi vastavuoroisesti palkata Hughesin, olis kovin kiva. :)
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Funkånaut
21.11.2012 17:23:57

touhis: Edit Niin ja onhan se torres ollut aika tuhnu. Kumma kuitenkin ettei mata-oscar-hazard -kolmikko ole ollut dominoivan vaarallinen liigassa.

Eikös Mata juuri voittanut Lokakuussa jonkun "Kuukauden pelaaja"-tittelin? Mutta, enemmän kyl tolta kolmikolta olen odottanut.

Toivottavasti Drogba saa poikkeusluvan tulla Chelskiin pariks kuuksi pelaamaan ennen Afrikan mestaruuskisoja/cuppia/mikä lieneekään. Olis tappavan tarkalle kärkipelaajalle tarvetta.

Mikähän tolla Torresilla on, kun ei mikään tahdo onnistua? Vissiin valtava henkisen puolen lukko.
Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät. Kuuntelen tämmöist
touhis
21.11.2012 17:34:00
Funkonaut: Eikös Mata juuri voittanut Lokakuussa jonkun "Kuukauden pelaaja"-tittelin? Mutta, enemmän kyl tolta kolmikolta olen odottanut.

Niin sitä just että yksittäin ovat olleet ihan ok hyviä, mutta voisi luulla että yhdessä pelatessaan olisivat ihan älytön syömähammas.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)