Laulava Kylätohtori 15.11.2012 13:19:26 | |
---|
T_V_H: Mutta se taas on aivan eri keskustelu eikä se nyt varsinainen yllätys ollut että tavara ei liiku sutjakkaasti jos lavassa lukee esim. G&L, Framus tai vaikka Carvin. Oli kitara sitten kuinka hyvä tahansa. Onkohan se sitten sitä mojoa, jonka arvosta tuolla vintage-keskusteluissakin käydään kovaa vääntöä... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
basinisti_ 15.11.2012 16:04:55 | |
---|
Nyt on vielä kysyttävä, kun tämän hinnasta minulle on vinoiltu. Onko 100€ linkin bassosta liikaa? Ei kuulu enää thomannin valikoimaan, uutena maksoi n. 4-5 vuotta sitten 273 euroa. Tosiaan nuo sarvet vähän murtuneet, yksi vähän näkyvämpi naarmu (n. 3cm pitkä ja 3-4mm leveä naarmu, josta maalit lähteny, ihan reunassa). Juuri säädetty kaula ja intonaatiot yms, soi ihan kauniisti. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=685470Kun ny ei vaan sattus mitää... |
LP96 15.11.2012 23:30:57 | |
---|
Elikkäs, Ibanez RGD2127z. Noin 1200e uutena, kaksi vuotta vanha, muutama naarmu. 800e sopiva hinta? |
Mandarax 16.11.2012 00:10:05 | |
---|
LP96: Elikkäs, Ibanez RGD2127z. Noin 1200e uutena, kaksi vuotta vanha, muutama naarmu. 800e sopiva hinta? Ihan järkevän kuuloinen pyynti, koita sillä 800€:lla ensin ja siitä sitten pientä tinkiä jos ei muuten liikahda. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Spirocore 16.11.2012 08:39:35 (muokattu 16.11.2012 08:45:35) | |
---|
Paljonkohan mahtaa olla arvoa 80-luvun alkupään Jenkkistratolla (american standard 82-85 väliltä)? Orginaaliosat ja ilmeisesti kaikin puolin kunnossa, ainakin puheiden perusteella. Hintaa pitää 1050e. Seilataanko tässä ihan omissaa sfääreissään, vai kuulostaako tuo järkevältä? Olen lukenut 80-luvun stratoista sitä ja tätä, enkä tiedä ovatko nuo järjestään haluttuja vai nou. E: itse asiassa nauhat olikin vaihdettu Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi aina huomauttaa. |
oiva tumpeloinen 16.11.2012 09:01:16 | |
---|
Spirocore: Paljonkohan mahtaa olla arvoa 80-luvun alkupään Jenkkistratolla (american standard 82-85 väliltä)? Orginaaliosat ja ilmeisesti kaikin puolin kunnossa, ainakin puheiden perusteella. Hintaa pitää 1050e. Seilataanko tässä ihan omissaa sfääreissään, vai kuulostaako tuo järkevältä? Olen lukenut 80-luvun stratoista sitä ja tätä, enkä tiedä ovatko nuo järjestään haluttuja vai nou. E: itse asiassa nauhat olikin vaihdettu Alkaa olemaan tuo sun ikähaitari niin laaja, että sillä tuskin saat yhtään lisäarvoa kitaralle, jos siitä nyt niin kovasti muutenkaan saa. Jos taasen puhutaan jenkkistankun hinnasta noin ylipäätään, niin reilu dona on kyllä aika reilusti yläkanttiin. Mut mä voin toki olla väärässäkin, jos tuolla iällä on kovastikin merkitystä asiaan. |
Spirocore 16.11.2012 09:12:14 (muokattu 16.11.2012 09:28:08) | |
---|
oiva tumpeloinen: Alkaa olemaan tuo sun ikähaitari niin laaja, että sillä tuskin saat yhtään lisäarvoa kitaralle, jos siitä nyt niin kovasti muutenkaan saa. Jos taasen puhutaan jenkkistankun hinnasta noin ylipäätään, niin reilu dona on kyllä aika reilusti yläkanttiin. Mut mä voin toki olla väärässäkin, jos tuolla iällä on kovastikin merkitystä asiaan. Lisäys edelliseen: ilmeisesti kyseessä on vuoden '83 standard - yksi tone ja yksi volume, jakkiplugi pleksissä. Nämä eivät taida olla kovinkaan haluttuja/ainakaan tuon hp:n arvoisia? E: vanhasta "turvonneet hp:t" -ketjusta löytyi jonkinlainen arvio tuolle vuoden '83 "two knob" -stratolle : 500-700e. Taitaa jäädä stratokaupat tekemättä.. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi aina huomauttaa. |
Oon menossa ostamaan Zoomin G5 multiefektiä musaliikkeestä ja vaihdossa tyrkytän liikettä ottamaan vanhan mutta täysin toimivan bossin ME-50:n. Minkäköhän verran uskaltais odottaa hyvitystä vaihdossa? 50e? "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Jungleman 21.11.2012 20:08:06 | |
---|
tomaattiorava: Oon menossa ostamaan Zoomin G5 multiefektiä musaliikkeestä ja vaihdossa tyrkytän liikettä ottamaan vanhan mutta täysin toimivan bossin ME-50:n. Minkäköhän verran uskaltais odottaa hyvitystä vaihdossa? 50e? Myy torilla, voit saada - tai ainakin pyytää - enemmän. Välttämättä musakauppa ei mitenkään automaattisesti edes ota vaihtokamoja vastaan. Riippuu toki. Liikaa säätöä. |
Jaqqi1991 27.11.2012 18:36:56 | |
---|
Käytetyn Schecter Hellraiser C-8 skeban arvo suomessa? |
luciferi 29.11.2012 13:22:15 | |
---|
Päivää että pätkähti! Suunnittelin laittavani myyntiin tai vaihtoon Bc richin Nj sarjan warlockin floikalla ja coffin casella, ihme kyllä murjomattomilla sarvilla ja sakaroilla. Eli kunto on siis käytännössä mint ja vuosimalli 2005. Kuulostaako 500 euroa ihan sopimattomalta hinnalta? Ps. Löytyyhän siitä myös aivan uskomattoman katu-uskottavat takapaneelit jotka olen omin pikku kätösin vääntänyt alumiiniturkkipellistä.. :) Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä! |
leavings 01.12.2012 21:25:46 | |
---|
luciferi: Päivää että pätkähti! Suunnittelin laittavani myyntiin tai vaihtoon Bc richin Nj sarjan warlockin floikalla ja coffin casella, ihme kyllä murjomattomilla sarvilla ja sakaroilla. Eli kunto on siis käytännössä mint ja vuosimalli 2005. Kuulostaako 500 euroa ihan sopimattomalta hinnalta? Ps. Löytyyhän siitä myös aivan uskomattoman katu-uskottavat takapaneelit jotka olen omin pikku kätösin vääntänyt alumiiniturkkipellistä.. :) Käyttääkö noita sotalokkejakin vielä joku O_o |
espESPesp 01.12.2012 21:35:05 | |
---|
Moi, taas semmosta kamaa jonka rahallista arvoa en tiedä ollenkaan; Eli yksi kokonainen sähkörumpusetti: Alesis dm5 setti mesh- head tomeilla, (remon kalvot), Hitat + 5 symbaalia joista 3 ihan uusia. (haikka poljinta ei ole) mapex tw500 tuplapedaalit (todella hyvässä kunnossa) ja mukana on vielä laukkukin sille.. sitten kaikki driggeri piuhat tietty mukana. Näyttäis pelkkä moduuli olevan 200e torilla. Mitä mieltä olisitte? En allekirjoita. |
Antti1 02.12.2012 00:32:53 | |
---|
espESPesp: Moi, taas semmosta kamaa jonka rahallista arvoa en tiedä ollenkaan; Eli yksi kokonainen sähkörumpusetti: Alesis dm5 setti mesh- head tomeilla, (remon kalvot), Hitat + 5 symbaalia joista 3 ihan uusia. (haikka poljinta ei ole) mapex tw500 tuplapedaalit (todella hyvässä kunnossa) ja mukana on vielä laukkukin sille.. sitten kaikki driggeri piuhat tietty mukana. Näyttäis pelkkä moduuli olevan 200e torilla. Mitä mieltä olisitte? Kysy rumpupalstalta, tää on kitarakamoille. Mutta mielipide nyt vaikka tohon DM5:n, niitä saa kyllä paljon 200€ hintalappua halvemmalla. Noilla tiedoilla ei kyllä voi antaa oikein mitään hinta-arviota, kun sä et kerro esim. pelleistä yhtään mitään. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
luciferi 02.12.2012 06:35:11 | |
---|
Bum: Käyttääkö noita sotalokkejakin vielä joku O_o Silläpä se poistolistalla onkin ku on niin kovasti ollu käyttöä tuommoselle.. Hyvä kitarahan se on mut ei toi floikka oo oikein mun juttu ja telecaster kaasuttaa liikaa takaraivoon. :) Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä! |
warlock 02.12.2012 11:08:28 | |
---|
Missä hinnoissa peaveyn triple xxx nupit oli aikoinaan uutena? Mitähän sellasesta kannattas tänä päivänä maksaa käytetystä? |
espESPesp 02.12.2012 13:24:33 | |
---|
Antti1: Kysy rumpupalstalta, tää on kitarakamoille. Mutta mielipide nyt vaikka tohon DM5:n, niitä saa kyllä paljon 200€ hintalappua halvemmalla. Noilla tiedoilla ei kyllä voi antaa oikein mitään hinta-arviota, kun sä et kerro esim. pelleistä yhtään mitään. Ok, sori muistin että tämä oli kaikille.., ja ei oikein tunnu rumpukamat: osiosta löytyvän samanlaista ketjua. Ja tosiaan pellit oli aika halpoja milleniumeja. Mutta olisko kuitenkin jotain arviota heittää, vaikka nyt kitarakama ei ole kyseessä? En allekirjoita. |
Antti1 02.12.2012 15:47:58 | |
---|
warlock: Missä hinnoissa peaveyn triple xxx nupit oli aikoinaan uutena? Mitähän sellasesta kannattas tänä päivänä maksaa käytetystä? En muista uusien hintaa, mutta liikkuvat 5150:n kanssa samoissa hintaluokissa. 650-800€ noista näkyy pyydettävän usein. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Shadow Dragon 07.12.2012 22:53:41 (muokattu 07.12.2012 22:53:55) | |
---|
En löytänyt pa-kamoille vastaavaa topicia, joten jos sellainen on, tämän saa siirtää sinne. Mutta siis, paljonko kehtaisi maksaa kun tutuillani olisi tarpeettomana hyväkuntoinen wharfadalen PM 500 -setti? ( http://www.wharfedalepro.com/Home/P … /PM500SYSTEM/tabid/288/Default.aspx) Uutena näyttäisi maksavan ~300 euroa, joten paljonko niistä kannattaisi maksaa? Kamat ovat ainakin 3-4 vuotta vanhat, joten olisiko sopiva hinta 200 euron tienoilla, vai enemmän/vähemmän? |
Laulava Kylätohtori 11.12.2012 20:04:51 | |
---|
Mitä voi pyytää 2 kpl Groove Tubesin 12AX7:sta? Käytännössä soittamattomat ja olivat '59 Bassmanissa originaaliputkina? Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |